Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leentje1 schreef:Volgens mij hebben ze een heel plan uitgewerkt
_Jitske_ schreef:Ik zie de lol er ook wel van in, een schorsing vind ik wel een beetje een overdreven straf, een waarschuwing had me genoeg geleken..
WildWings schreef:_Jitske_ schreef:Ik zie de lol er ook wel van in, een schorsing vind ik wel een beetje een overdreven straf, een waarschuwing had me genoeg geleken..
Lollig, als je met volledige naam en voor andere leerlingen iig herkenbaar op de film op internet wordt gezet zonder jouw toestemming, wat in strijd is met het portretrecht en ook nog eens privacyschending is. Errug leuk
WildWings schreef:_Jitske_ schreef:Ik zie de lol er ook wel van in, een schorsing vind ik wel een beetje een overdreven straf, een waarschuwing had me genoeg geleken..
Lollig, als je met volledige naam en voor andere leerlingen iig herkenbaar op de film op internet wordt gezet zonder jouw toestemming, wat in strijd is met het portretrecht en ook nog eens privacyschending is. Errug leuk
lotteke schreef:idd, de humor!! lig helemaal plat....
Goedzo dat ze geschorst zijn.., nee de lerares is een doos..
waar in godsnaam is het respect gebleven?
Word tijd dat ze weer streng worden, gewoon de klas uitzetten..straf en tot 5 uur op school..Nee als ze dat nu doen krijg je een overzeikte leerling of ouders op school want het kan allemaal niet meer en t mag allemaal niet meer..
Vind dat ze goed gehandeld hebben.
Citaat:idd, de humor!! lig helemaal plat....
Goedzo dat ze geschorst zijn.., nee de lerares is een doos..
waar in godsnaam is het respect gebleven?
Word tijd dat ze weer streng worden, gewoon de klas uitzetten..straf en tot 5 uur op school..Nee als ze dat nu doen krijg je een overzeikte leerling of ouders op school want het kan allemaal niet meer en t mag allemaal niet meer..
Vind dat ze goed gehandeld hebben.