Telkens iemand die verplaatst zodat het niet teveel opvalt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telkens iemand die verplaatst zodat het niet teveel opvalt.
Leentje1 schreef:Volgens mij hebben ze een heel plan uitgewerkt

._Jitske_ schreef:Ik zie de lol er ook wel van in, een schorsing vind ik wel een beetje een overdreven straf, een waarschuwing had me genoeg geleken..
WildWings schreef:_Jitske_ schreef:Ik zie de lol er ook wel van in, een schorsing vind ik wel een beetje een overdreven straf, een waarschuwing had me genoeg geleken..
Lollig, als je met volledige naam en voor andere leerlingen iig herkenbaar op de film op internet wordt gezet zonder jouw toestemming, wat in strijd is met het portretrecht en ook nog eens privacyschending is. Errug leuk

hihi! WildWings schreef:_Jitske_ schreef:Ik zie de lol er ook wel van in, een schorsing vind ik wel een beetje een overdreven straf, een waarschuwing had me genoeg geleken..
Lollig, als je met volledige naam en voor andere leerlingen iig herkenbaar op de film op internet wordt gezet zonder jouw toestemming, wat in strijd is met het portretrecht en ook nog eens privacyschending is. Errug leuk
en ik had er zelf ook nog wel aan mee gedaan, maarja als je les krijgt op 1 pf 2 hoog spring je niet even uit het raam 
lotteke schreef:idd, de humor!! lig helemaal plat....
Goedzo dat ze geschorst zijn.., nee de lerares is een doos..
waar in godsnaam is het respect gebleven?
Word tijd dat ze weer streng worden, gewoon de klas uitzetten..straf en tot 5 uur op school..Nee als ze dat nu doen krijg je een overzeikte leerling of ouders op school want het kan allemaal niet meer en t mag allemaal niet meer..
Vind dat ze goed gehandeld hebben.

) aangezien ik nu ook op school zit (studie begeleiding
)
Citaat:idd, de humor!! lig helemaal plat....
Goedzo dat ze geschorst zijn.., nee de lerares is een doos..
waar in godsnaam is het respect gebleven?
Word tijd dat ze weer streng worden, gewoon de klas uitzetten..straf en tot 5 uur op school..Nee als ze dat nu doen krijg je een overzeikte leerling of ouders op school want het kan allemaal niet meer en t mag allemaal niet meer..
Vind dat ze goed gehandeld hebben.
En daarbij wil je niet weten hoe sommige leraren voor de klas staan, en dan ook nog de leerlingen de schuld geven voor iets wat vaak niet eens HUN schuld is. Noemen ze dat niet machtmisbruik? Respect moet altijd nog van 2 kanten komen. Als dat mens goed voor de klas had gestaan was dit vast niet gebeurd, of ze had het igg optijd opgemerkt.