Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:En als je vriend of moeder oid kanker krijgt?
Dan zijn er geen medicijnen
Op dieren testen vind ik oneerlijk
Zij zijn onschuldig en hebben niemand wat aan gedaan...en toch vind ik dat er medicijnen nodig zijn....
runningkawa schreef:En als je vriend of moeder oid kanker krijgt?
Dan zijn er geen medicijnen
Op dieren testen vind ik oneerlijk
Zij zijn onschuldig en hebben niemand wat aan gedaan...en toch vind ik dat er medicijnen nodig zijn....
Tieneke schreef:Medicijnen zijn idd nodig, maar misschien komt er ooit een manier om die te testen zonder dat er dieren of mensen aan te pas moeten komen. Geen idee. Maar ik ben het er zeker ook mee eens dat het voor dieren oneerlijk is. Maar ik kies ook niet om het op mensen te testen die daar niet vrijwillig voor kiezen. Ik kies dus voor niemand.
runningkawa schreef:Een dier kiest er ook niet voor
Een ander kiest er niet voor kanker te krijgen...
En imo als het gewoon in de wet staat bij echte levenslange opsluiting worden er dingen getest, dan weet je dat dat de consequentie is. Naast de vrijheidsberoving...want daar is wel iedereen het over eens?
Is toch dezelfde wet.
runningkawa schreef:Ligt eraan hoe complex je er zelf tegen aan kijkt
gewoon in de straf regels mee nemen, probleem opgelost
magda_90 schreef:Weer van Piet uitgaande. Als men een massamoord pleegt dan moet ie de nor in en is er kans op proeven.
Dus Piet kiest vrijwillig, hij weet de concequenties eigen schuld dikke buld nogmaals.
Chiqa schreef:Tekent tevens de geest van boktWat kan jij snel oordelen zeg!
magda_90 schreef:runningkawa schreef:Ligt eraan hoe complex je er zelf tegen aan kijkt
gewoon in de straf regels mee nemen, probleem opgelost
magda_90 schreef:Over verkrachten, mishandelen enz. heb ik nog geen mening.
Chiqa schreef:magda_90 schreef:Over verkrachten, mishandelen enz. heb ik nog geen mening.
Geen mening? Ongelovelijk.....
Chiqa schreef:Absoluut, alleen vrees ik dat zware criminelen dit niet zal weerhouden
om een misdaad te begaan, zelfs levenslang zijn ze niet van onder de indruk.