Man vermoord met bijl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Maud

Re: Man vermoord met bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:15

Wow! Vreselijk zeg, Pff echt niet normaal !

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:16

Sparky, ik denk dat je toch wat dingen door elkaar haalt. Armeense mensen en een Amerikaan? De logica van je opmerkingen vind ik ver te zoeken. Net zoals het feit dat we heel Nederland maar af moeten sluiten?
Vind je een leuk vriendje in Australië en willen jullie samenwonen dan heb je gewoon pech? En hoe zit het dan met geliefden uit de kritieke landen? En met mensen die hun leven niet meer zeker zijn in hun eigen land en het liefste wel zouden willen blijven, maar dit gewoon niet kunnen door de omstandigheden?
Laten we alsjeblieft nou niet iedereen over één kam scheren, hoe vreselijk dit voorval ook is.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:21

Polivy schreef:
Sparky, ik denk dat je toch wat dingen door elkaar haalt. Armeense mensen en een Amerikaan? De logica van je opmerkingen vind ik ver te zoeken. Net zoals het feit dat we heel Nederland maar af moeten sluiten?
Vind je een leuk vriendje in Australië en willen jullie samenwonen dan heb je gewoon pech? En hoe zit het dan met geliefden uit de kritieke landen? En met mensen die hun leven niet meer zeker zijn in hun eigen land en het liefste wel zouden willen blijven, maar dit gewoon niet kunnen door de omstandigheden?
Laten we alsjeblieft nou niet iedereen over één kam scheren, hoe vreselijk dit voorval ook is.

armenen en amerikanen marokanen en dergelijke wat doen ze hier vraag ik me af , in marokko is geen oorlog , in armenie ook niet amreika tja wat moet je daarvan zeggen ?
we hebben hier ook irakezen wonen die zijn geclucht voor oorlog , ja die zijn aardig en leren goed de nederlandse taal nemen niet hun eigen geloof ineens in een ander lad wel serieus , oorlog ok , liefde ja als je dat dan uit het buitenland moet hebben laat die zich bewijzen dat die werken wil , en nederlands wilt leren ,

ik kan dan erg hard overkomen ik weet het maar momenteel als er dingen gebueren zijn het 9 van de 10 keer buitenlanders , als er hier in dronten geschoten word ingebroken of gejat ga dan maar even bij de marokanen kijken want daar staat je waar en daar kwamen ook degelijk de schoten vandaan ,
ik ben gewoon bang in eigen land voor buitenlanders die denken dan nederland een schiet graag en vrij land is mis dus

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:26

Je hebt blijkbaar geen verstand van geschiedenis als je je afvraagt wat die turkse, armeense en al die andere buitenlandse mensen hier doen.
Als jij zo voor dat vrije land bent, waarom dan zo reageren op mensen die niet uit Nederland komen?
Natuurlijk zijn er een aantal die het verpesten voor de rest. Maar probeer eens verder te kijken dan je neus lang is!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:41

armenen die naast ons wonen hebben geen oorlogs verleden die zijn daar crimineel actief geweest en tot ze gezocht werden met aanplak biljetten aan toe zijn ze gevlucht ,

ik kan best verder kijken dan dat me neus lang is maar hier het dorp word mometeel geterorisseerd door de marokanen je kan niets meer laten staan niks meer open laten staan en niks tegen ze zeggen zonder een dreiging te krijgen ofeen mes tussen je ribben ,

ik zei hieroben oorlogs verleden enz en landen die oolog hebben ook die vluchten logisch zou ik ook doen , maar over 10 jaar moeten wij als nederlanders maar uit nederland vluchten voor de marokanen en ander tug wat hier rondloopt ,

dan kan ik kort voor de kop zijn maar zo denk ik erover van wat ik nu al zie .. en hoe de regering ermee omgaat , nee
wilders is ok die probeert maatregleen te nemen maar die worden weer niet geacpeteerd want stel dat de moslims boos worden tja ... moeten we daar rekening mee houden ?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:43

Dat heeft niks met 'stel dat moslims boos worden' te maken, maar met normen, waarden en opvattingen.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:45

echt verschrikkelijk wat er gebeurt is. ik reis iedere dag van roosendaal naar breda. echt raar om op die plek te zijn waar het gebeurt is. er liggen heel veel bloemen op die plek.

sterkte voor de mensen die hem kenden,familie en nabestaande

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:47

Polivy schreef:
Dat heeft niks met 'stel dat moslims boos worden' te maken, maar met normen, waarden en opvattingen.

tja maar dit is mijn mening jij hebt er geheid een andere over , maar zie hier een osnchuldige student van 22 die zich van geen kwaad bewust is word ff met een hakbijl bewerkt door tja een amrikaan met een trauma meegenomen uit eigen land

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:53

Het had net zo goed een Nederlander kunnen zijn met hetzelfde drama. Het drama is niet land-gerelateerd en had hier net zo goed kunnen gebeuren.

En blijkbaar heb ik er een andere mening over ja.
Hoewel mijn maag omdraait bij dit soort berichten en ik het diep en diep triest vind en echt verschrikkelijk, blijf ik wel geloven in de goedheid van de mens.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:54

Sparky10 schreef:
armenen die naast ons wonen hebben geen oorlogs verleden die zijn daar crimineel actief geweest en tot ze gezocht werden met aanplak biljetten aan toe zijn ze gevlucht ,

ik kan best verder kijken dan dat me neus lang is maar hier het dorp word mometeel geterorisseerd door de marokanen je kan niets meer laten staan niks meer open laten staan en niks tegen ze zeggen zonder een dreiging te krijgen ofeen mes tussen je ribben ,

ik zei hieroben oorlogs verleden enz en landen die oolog hebben ook die vluchten logisch zou ik ook doen , maar over 10 jaar moeten wij als nederlanders maar uit nederland vluchten voor de marokanen en ander tug wat hier rondloopt ,

dan kan ik kort voor de kop zijn maar zo denk ik erover van wat ik nu al zie .. en hoe de regering ermee omgaat , nee
wilders is ok die probeert maatregleen te nemen maar die worden weer niet geacpeteerd want stel dat de moslims boos worden tja ... moeten we daar rekening mee houden ?

dus omdat jou buurt nu geteroriseerd word heb je zo'n mening Sigaar Gestoord zoals Polivy al zei, verder kijken dan je neus lang is..

Ik vind dit heel sneu, ik word er echt heel erg bang van eerlijk gezegd, en met de dag word ik banger... waar ben je nou nog veilig? Arme jongen, deze man mag best opgehangen worden, jammer dat het verboden is in nederland, maar na een jaar tbs loopt hij weer vrij buiten..

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:55

Gekken heb je overal, helaas.
Ontlopen kun je ze toch niet. Net als die persoon die een aantal jaar geleden met een mes mensen begon neer te steken in de metro van Rotterdam.

Je zal de pech maar hebben om zo iemand tegen te komen... Want dat het pech is, dat is zeker!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:56

Polivy schreef:
Het had net zo goed een Nederlander kunnen zijn met hetzelfde drama. Het drama is niet land-gerelateerd en had hier net zo goed kunnen gebeuren.

En blijkbaar heb ik er een andere mening over ja.
Hoewel mijn maag omdraait bij dit soort berichten en ik het diep en diep triest vind en echt verschrikkelijk, blijf ik wel geloven in de goedheid van de mens.

ja ik ook wel in de mens maar niet in de cultuurmengelingen die momenteel gaan de zijn en die naar ons land komen ,
maar ja andere discussie misschien ?
gaat over een bijl moord niet over mijn heerlijke racistische gedachtes

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:57

Ronja schreef:
Gekken heb je overal, helaas.
Ontlopen kun je ze toch niet. Net als die persoon die een aantal jaar geleden met een mes mensen begon neer te steken in de metro van Rotterdam.

Je zal de pech maar hebben om zo iemand tegen te komen... Want dat het pech is, dat is zeker!

ja je zal maar net in de trein zitten of bus of waar het ook gebeurt of je zal net in het wtc gebouw gezeten hebben of in een van die vliegtuigen ,
moet er niet aa n denken .
maar snap ook niet wat mensen bezielen zoveel onschuldige mensen te vermoorden omdat ze het ergeens niet mee eens zijn ....

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 14:19

ben net naar de dienst geweest. waren echt enorm veel mensen! was een mooie dienst..

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:32

Zielig zeg Scheve mond

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:58

Echt verschrikkelijk.woon vlakbij roosendaal..en kwam ook regelmatig op het station......EEn vriend van me heeft het zien gebeuren, die zat 10m verderop...Die heeft het ook ontzettend moeilijk op het moment..Het blijf zich opnieuw afspelen in zn hoofd...

Gekken heb je overal idd...En zoals mijn opa altijd zei, er lopen meer gekken los, dan dat er vast zitten....