Cyntje schreef:Lijkt hier wel Cluedo
Liezel heeft de cleu voor ze dat zegt kunnen we niet verder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Lijkt hier wel Cluedo
Cyntje schreef:Op zich fascineren me die zaken wel heel erg,... lijkt me ook wel gaaf om technische recherche bij de politie te doen enzo,...
Vandaar dat ik nu het boek van Joran van der Sloot aan het lezen ben, ik heb laatst ook nog over een moordzaak in NL gelezen,.. boek in een paar dagen uit
Cyntje schreef:CSI vind ik dan weer niks maar ben ook geen film en serie-kijker
Bedankt voor de titels,... ik vraag me ook vaak af hoe iemand zover komt dat ie een moord kan begaan
Lusitana schreef:Cyntje schreef:CSI vind ik dan weer niks maar ben ook geen film en serie-kijker
Bedankt voor de titels,... ik vraag me ook vaak af hoe iemand zover komt dat ie een moord kan begaan
Het zit in iedereen. Als je maar kwaad genoeg wordt gemaakt, ben je tot rare dingen in staat. Stel je ziet iemand je paard toetakelen met een mes. Eerst de ogen uitsteken, dan de oren afsnijden... etc. Nou, ik sta niet voor mezelf in hoor. En zou is er voor iedereen wel een trigger, al lijken die soms voor anderen heel bizar.
bromfiets schreef:Wat een charmant topic
De perfecte moord is denk ik zoals die ene man in Amerika. Die hebben ze in een bad met kokend water gegooid na de moord. Hij heeft daar vier weken in gelegen en er was niets anders over dan "human goo". Er is een plasje bloed gevonden, maar dat bleek van het slachtoffer te zijn. Voor de rest geen enkel spoor.
Cyntje schreef:Ik oog dan meer op zaken waaraan zoiets niet vooraf gaat en mensen die schijnbaar al een tijd bezig waren met een plan ivm het verduisteren van een lichaam.
Lusitana schreef:bromfiets schreef:Wat een charmant topic
De perfecte moord is denk ik zoals die ene man in Amerika. Die hebben ze in een bad met kokend water gegooid na de moord. Hij heeft daar vier weken in gelegen en er was niets anders over dan "human goo". Er is een plasje bloed gevonden, maar dat bleek van het slachtoffer te zijn. Voor de rest geen enkel spoor.
Eh, maar als ze wisten dat hij darin gegooid is, hebben ze dus een dader en was het niet zo perfect.
Als ze alleen resten vinden, weten ze weer niet of het wel moord was. De perfecte moord kan bv ook heel sterk op zelfmoord lijken. Neem Marilyn monroe, weten ze nog niet van of het zelfmoord was of moord, of dichter bij (jullie) huis, hetzelfde, Mathilde Willink...
Myra1 schreef:Mathilde Willink leek volgens wikipedia niet op zelfmoord (2 gebroken ribben, rechtshandig door de linkerslaap geschoten)..
Lusitana schreef:Toch wel als de dader niet is gevonden, toch?
katiavl schreef:Ik ga even een cluedo spel inneens steken lijkt me wel eens leuk om op bokt te doen