Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjolein_18 schreef:En dan te bedenken dat sommige mensen niet eens kinderen kunnen krijgen!
mareen schreef:Ylana schreef:Sorry, maar ik vind niet dat je door die 2 regels een goed idee krijgt over hoe en wat...
Wie weet zit ze in een situatie waar ze er helemaal niets kan doen aan het feit dat ze zwanger raakt. Denk aan insest, verkrachtingen...
Denk je dat ze 6keer verkracht is?Dat zou wel heel toevallig zijn.
Ik vind dit ook niet normaal hoor. Het is daar volgens mij gewoon een gewoonte om abortus te plegen. 'Goh alweer zwanger. Dan maar weer weg laten halen'Vind dit echt niet normaal. Bij zulke vrouwen/meisjes zouden ze de eierstokken gewoon weg moeten halen.
Oscar schreef:Je geloof je oren en ogen toch niet he, als je zoiets leest?
't Is bijna niet te bevatten
Ik vraag me af wat het verschil maakt met Nederlandse vrouwen. Zou dat alleen een kwestie van voorlichting zijn?
Weet iemand toevallig hoe die verhouding in Nederland ligt?
Ik weet dat het aantal abortussen hier relatief een stuk lager ligt, maar heb geen idee hoeveel lager.
Wuis schreef:Denk je nou echt dat ze voor haar lol 6x een abortus ondergaat?!
6x verkracht worden is onwaarschijnlijk, maar er bestaat ook zoiets als iemand misbruiken.
Berichten over eierstokken weghalen etc vind ik dan ook zeer misselijkmakende en vooral erg zieke gedachtes.
Wuis schreef:Denk je nou echt dat ze voor haar lol 6x een abortus ondergaat?!
Sim0ne schreef:Wuis schreef:Denk je nou echt dat ze voor haar lol 6x een abortus ondergaat?!
6x verkracht worden is onwaarschijnlijk, maar er bestaat ook zoiets als iemand misbruiken.
Berichten over eierstokken weghalen etc vind ik dan ook zeer misselijkmakende en vooral erg zieke gedachtes.
Dan bestaat er ook nog zoiets als de morning-after pil. Dan is het eitje nog niet genesteld, en die ingreep is heel wat minder ingrijpend (om niet te zeggen niet ingrijpend) dan een abortus... Als je misbruikt wordt en e hebt wel toegang tot een abortuskliniek heb je ook heus wel toegang tot de morning-after pill of de gewone pil, is eens tuk goedkoper...
Wuis schreef:Het is wel erg makkelijk praten zo vanaf de zijlijn he.
Sim0ne schreef:Wuis schreef:Het is wel erg makkelijk praten zo vanaf de zijlijn he.
Die opmerking is pas makkelijk geplaatst..... Ik geloof niet dat jij enig idee hebt van wat ik allemaal wel of niet heb meegemaakt.... Noem eens een paar voorbeelden waarbij pil en morning-after pil niet bereikbaar zijn (6 keer) en abortus wel....