meissielief schreef:ik ben het met senja eens het klopt wat ze zegt , maar in de bijbel staan ook dingen die niet helemaal van deze tijd zijn, het is maar net hoe de lezer het leest , alleen beetje apart dat de bijbellezers niet zoveel opschudding veroorzaken als de koranlezers
Tsjah, volgens mij is de bijbel ook ruim 2000 jaar oud. Zo raar vind ik het ook niet dat het niet van deze tijd is.
Tuurlijk, er staan dingen in die vreselijk zijn, net zoals in de Koran. Dat mensen alleen zover gaan om dat op te volgen dat ze andere er voor vermoorden. (nu heb ik niet de koran gelezen) Dit komt volgens mij niet alleen door het boek, als wij allemaal gaan doen wat er in de bijbel staat is het ook allemaal geen pretje meer. Het is alle dingen bij elkaar. Ken overgens zat moslims die geen plannen hebben om de rest uit te roeien, hoewel ik ook weer cristenen ken die er van overtuigd zijn dat alles slecht is.
Denk dat wilders denkt de koran te kunnen verbieden, (en daarmee alles op te lossen) hij alvast op zoek mag gaan naar een hele goede verstop plek.