Uhm dat filmpje is dat verwijderd ofzo? No longer available

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:netje dat ze van achter naar voor evecueren, zo hoort dat bij achtbanen ivm veiligheid.
K_im schreef:Ow... en ik had al achtbaan angstMij krijg je er niet meer in.
Stel je eens voor wat er had kunnen gebeuren als die mensen geen beugel haddenIk zou er niet aan kunnen denken.
Wat hebben die mensen doodsangsten uit moeten hebben gestaan!
bizzybijtje schreef:Dan waren ze evengoed blijven zitten in die loopingIk ben er in geweest, en je word best in die stoel gedrukt. In bobbejaanland, daar heb je de Typhoon. Die achtbaan zit niet vast bovenin de looping, omdat het geen nut zou hebben. Ik schrok ook toen ik dat hoorde
Maar goed. Lijkt me toch flink eng om daar vast te zitten. Stel je voor als ze boven in de looping zaten? Hoe wouden ze dan die mensen eruit krijgen?
Emytje schreef:bizzybijtje schreef:Dan waren ze evengoed blijven zitten in die loopingIk ben er in geweest, en je word best in die stoel gedrukt. In bobbejaanland, daar heb je de Typhoon. Die achtbaan zit niet vast bovenin de looping, omdat het geen nut zou hebben. Ik schrok ook toen ik dat hoorde
Maar goed. Lijkt me toch flink eng om daar vast te zitten. Stel je voor als ze boven in de looping zaten? Hoe wouden ze dan die mensen eruit krijgen?
Maar de Python heeft ook nog twee van die dingen (heten die Kurketrekkers?) waarbij je dus niet in de stoel wordt gedrukt, maar dus in de beugels hangt. Stond het karretje daarvoor dan stil?
Hahaatje schreef:Jolliegirl schreef:netje dat ze van achter naar voor evecueren, zo hoort dat bij achtbanen ivm veiligheid.
Goed dat ik het weet, dan ga ik voortaan dus lekker achterin de achtbaan zitten!