Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ja, is ook weer een mogelijkheid.
Vond de reactie van Boogerd wel heel terecht, dat hij niet voor jan *** gaat rijden vandaag en dat hij zich zo had uitgesloofd en hij weet niet meer waarom eigenlijk.
Ach, ben benieuwd wie er aan de start verschijnt. Misschien is het wel beter als niemand meer meedoet. De tour is al om zeep: doping, vertrekken, die ETA-bommetjes... Allemaal niet goed voor de sport.
Tavanta schreef:Ik vind het vooral sneu voor Boogerd, hij reed zo'n fantastische tour, ik had wel willen zien wat hij had gedaan als ie een paar knechten als hijzelf had gehad en voor het klassement was gaan rijden.........
En dan moet je zo afscheid nemen.
Het is ieder jaar weer een drama, die fransen die alles wat niet frans is en goed fietst proberen onderuit te halen, tour winnaars die achteraf positief blijken, alle beschuldigingen de hele tour door......
Ik geloof dat er met Rasmussen ook meer aan de hand is, ik geloof niet dat een ploeg iemand naar huis stuurt alleen omdat ie niet was waar ie zei dat ie was. Als het alleen vanwege een andere verblijfplaats is laat je hem die vier dagen nog wel fietsen, pak je als ploeg geel en stuur je hem daarna naar huis, die publiciteit wil je echt nog wel mee pakken.
En als je als renner brieven vanuit Mexico naar het UCI laat sturen terwijl je in Italië zit heb je echt iets te verbergen.
karijn schreef:Chapeau voor alle renners die zonder gebruik de 3 weken uitfietsen!
karijn schreef:[