Aanranding in de Gouden Kooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Aanranding in de Gouden Kooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:38

Nooit gekeken, niet van plan ook, Het is geen wonder dat Talpa word opgedoekt Tong uitsteken Wat een bagger op die zender zeg ROFL

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:54

jeeeezus zeg!!
ik vind dit echt een walgelijk filpmje, zoiets doe je toch niet??
die mensen zijn compleet gestoord, verschrikkelijk.. om van te kotsen.. Misselijk

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:19

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:29

katiavl schreef:
vraag me af wat de voorwaarde was voor de kanidaten die meedoen, jeetje ik dacht dat big brother erg was...

Ja hé ik vond big brother al erg maar dit is echt wel over the top!

Ik had ze waarschijnlijk een paar flinke rotschoppen verkocht als ze dit met mij probeerden.

Maar is het waar wat ik hier ergens gelezen heb, dat ze een borg van 10.000 euro moeten betalen? Dat is dan toch wel erg veel om uitgekleed te worden voor de televisie. Dit moet echt geen leuke ervaring zijn voor haar.

Anna85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:29

Gelijk van de tv halen, deze onzin.. Is gewoon niet best wat daar gebeurt Gestoord

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:13

Ziek programma!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:52

Ik vidn het maar een vreemd programma en kijk er eigenlijk nooit naar.. maar die keer dat ik het heb gezien. Had Liekie (ofzo) de jurk van een ander aangetrokken en probeerde de rest die ook uit te trekken. Volgens mij is dit gewoon een vervolg erop en vind ik aanranding nogal een groot woord. Ze trekken de jurk (van een ander) uit..
Maar idd, echt een onzin programma van mij mag het ook van de tv af..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:29

Ik vind het ook geen aanranding Dat is in mijn ogen toch meer het sexueel aanraken van iemand terwijl dat niet gewenst is. Maarrrrrrrr Clown ik heb de dikke Van Dale er op na geslagen:

aan·ran·den (ov.ww.)
1 met slechte bedoelingen te lijf gaan

En dan is het dus wel aanranding.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 16:26

Ze hebben wel een lekker stel bijelkaar gecreend voor t' programma Vork .... maar dit vind ik echt NIET kunnen Verdrietig

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:08

Wat is dit echt, waar zijn ze echt mee bezig. Heb hier geen woorden voor, zo onmenselijk vind ik dit. Als je zo een miljoen wil verdienen... Laat ze die mensen in de cel gooien, kunnen ze het lekker bij elkaar doen

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:20

Sjezus!
Belachelijke mensen daarzo!
Ik heb het een paar keer gekeken, en elke keer irriteer ik me aan die ruzie's en gezeur daar.
Dit gaat echt wel ver!
Hebben die gasten geen hersens?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:43

Weetje wat zo gek is, ze betalen allemaal 10.000 om in t spel te komen, maar hoe komt een "normaal" iemand aan zoveel geld om het hierin te besteden? bovendien eindigd t nooit, als iemand eruit gaat komt er een nieuwe bij, ohw en trouwens vorige keer toen iemand een ander een trap gaf moest ze er per direct uit, en nu blijven ze, dit progamma MOET van de buis.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:50

Betalen ze er echt zoveel voor? Niet normaal en krijgen ze het dan terug? echt gek

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:53

de winnaar krijgt ontzettend veel geld, maar er komt nooit een winnaar..

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:02

Lekker ziek weer. Vork
Echt een vaag progamma is het. Dat hele Talpa is vaag. Scheve mond

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:18

Zijn dat echt volwassen mensen?

Ik heb er nooit naar gekeken en was het ook niet van plan. Af en toe als ik er met zappen op terecht kwam hoorden ik alleen maar gescheld en geschreeuw. Echt een ziek programma, heel Talpa eigenlijk Misselijk

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:31

Ik kijk dit programma elke dag. En heb ook live streams gezien. Maar ik denk dat het allemaal of een paar in iedergeval wel amateurs acteurs zijn, en dat Talpa Tien ook érg veel in scène zet. Sowieso, vind ik dit een raar gedoe. Wat ik hier nu te zien krijg, het gaat inderdaad om een zender. Maar doe je dan zulke dingen. Al moet ik zeggen, -en dan zal ik wel héél bokt over me heen krijgen- ik vind dit niet écht aanranding. Sorry, maar dat is mijn mening. Maar, naja aan de andere kant, ja, haar kleding wordt wel van haar lijf getrokken, wat eigenlijk ook niet kan, naja, ik weet niet of ik vind dat het aanranding is, ik vind het in iedergeval wel, heel slecht en absoluut niet normaal.

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:33

Echt ziek gewoon Scheve mond. Ik snap ook niet wat er leuk is aan een programma waar mensen elkaar wegpesten en letterlijk in de haren vliegen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:34

Ze hebben een flinke boete gekregen voor die aktie en terecht.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:36

russel schreef:
Ze hebben een flinke boete gekregen voor die aktie en terecht.

Ja inderdaad terecht. Maar wat ik dan wel weer raar vind, is dat Huub bij Nadia haar string uittrok, (is uitgezonden op televisie) en dat dat wél normaal is. Ik vind het allebei niet normaal. Maar dan vraag ik me af, is een boete wel genoeg? Ze hebben al vaker een boete gekregen volgens mij, voor fysiek geweld, en dat gaat ook gewoon maar door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:40

De boetes zijn behoorlijk 1000 euro van het inleggeld en 100.000 van de jackpot aan het einde. Bij meerdere boetes moeten ze de villa verlaten. Maar ik denk dat die gouden kooi niet lang meer zal bestaan.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:40

Het is toch ook niet normaal meer zeg. Ik vind dat ze dit hele gebeuren uit hun hoofd moeten halen en die gouden kooi stop moeten zetten. Ik wordt gewoon kotsmisselijk toen ik dat zag, 'maak haar bh los, maak haar bh los.' Mens als ik jou tegenkom pak ik een knuppel en ram ik je dood. Gadverdamme!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:45

russel schreef:
Maar ik denk dat die gouden kooi niet lang meer zal bestaan.

Dat denk ik ook niet, en zeker niet nu het weer naar de Tweede Kamer gaat. Want de toestand met Natasia en die kinderen is ook al besproken bij de Tweede Kamer. Dus ik denk niet dat er nog lang naar gekeken wordt. Misschien alleen op internet, maar op televisie niet. Maar, wie weet, misschien zit ik er wel naast. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:47

Hoe vind je het dan dat die Natasia in haar blote tieten een jurk staat te strijken? Zo voor heel Nederland, dus iedereen moet haar nepboobies bewonderen? Is toch geen pan? Dus die kinderen moeten nu morgen horen, wij hebben je mama's tieten gezien. Vork

Ze zijn daar zo op tieten gefocused. Het lijkt onderhand wel een goedkope hoerenkast daar. Ik snap ook echt niet dat die Nadia er in is gekomen, las dat ze stewardess bij de KLM is, die baan kan ze wel schudden, het KLM beleid is vrij conservatief. Dan bij dat zatte ordinaire vulgaire zooitje gaan zitten en dan zelf ook maar mee doen. Onbegrijpelijk, wat zullen haar ouders en familie zich voor haar schamen.

Er is er eentje die er zeker een goede baan aan over houd en die krijgt de baan bij Yap Yum, is haar op het lijf geschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:47

MelOdYs_Star schreef:
russel schreef:
Maar ik denk dat die gouden kooi niet lang meer zal bestaan.

Dat denk ik ook niet, en zeker niet nu het weer naar de Tweede Kamer gaat. Want de toestand met Natasia en die kinderen is ook al besproken bij de Tweede Kamer. Dus ik denk niet dat er nog lang naar gekeken wordt. Misschien alleen op internet, maar op televisie niet. Maar, wie weet, misschien zit ik er wel naast. Knipoog

Welke toestand is dat??