Winnares 'Hollands Next Top Model' steelt pinpas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Re: Winnares 'Hollands Next Top Model' steelt pinpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 17:52

Eva_ schreef:
HAHAHA, nu moeilijk doen om een pinpas die vorig jaar gestolen is? Lekker triest. Nagelbijten / Gniffelen

edit; foutje

Daar zou ik volgend jaar nog moeilijk over doen. Sorry maar je hebt niet te stelen, maar misschien heb jij andere normen en waarden. Als jij dit blijkbaar wel goed keurt en zo snel mogelijk wil vergeten.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 17:54

Omdat nu pas de uitspraak is, denken is best makkelijk hoor Lachen

Trouwens zo hard schaamde ze zich niet dat ze een scooter had gestolen hoor.

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:43

Nee ik vind het ook niet normaal.
Ze heeft wel geluk dat ze nog een kans krijgt.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:14

Ik vind het niet normaal dat ze nog een kans krijgt!
Een mens behoort niet te stelen! Dat ze uberhaupt nog winnares mag blijven...
Ze is model,en ik vind dat ondanks je model bent om je uiterlijk,toch ook gewone normale normen en waarden behoort te hanteren!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:25

weet je hoeveel mensen iets strafbaars hebben gedaan die nog gewoon werken. Als die allemaal niet meer mogen werken zaten we veel verder in de problemen. Want dan moeten ze allemaal een uitkering en dat is dan ook weer niet oke enz. Het is geen crimineel en je weet nog niet eens de helft van haar achtergrond(en ik ook niet) Mensen moeten niet zo vlug oordelen over anderen maar lekker bij jezelf blijven

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:56

toen ze winnares was klomen al haar vrienden op het podium dat vond ik wel asociaal.
maar ik vind het goed van die 2e kans.

maar anderen die krijgen hiervoor een celstraf of wat dan ook.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 15:01

leandros schreef:
toen ze winnares was klomen al haar vrienden op het podium dat vond ik wel asociaal.
maar ik vind het goed van die 2e kans.

maar anderen die krijgen hiervoor een celstraf of wat dan ook.

Nou die krijgen ook gewoon een boete en een werkstraf hoor. Ze zijn niet zo heel streng hier in nederland

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 15:07

Toch vind ik dit anders, omdat dit meisje bekend is, waarschijnlijk (vooral) veel jongere meiden die tegen haar opkijken en ze steelt blijkbaar vaker wat niet het voorbeeld zou moeten zijn voor anderen.

Ik heb er geen slapeloze nachten van.. maar liever 1 van de andere finalisten de titel gegund.

Ik vind omdat je misschien wel een rot verleden hebt gehad dat je daarom maar van anderen mag stelen?
Nee vind ik niet kunnen, en als het wel gebeurt heeft zo'n iemand begeleiding nodig

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 16:23

Achtergrond maakt niet voor mij uit, arm zijn is geen excuus om te stelen echt niet.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:59

Ik heb HNTM niet echt gevolgd. Maar zonet was ze in Shownieuws.
Gatsie wat is ze een verwend kind geworden! En ze vond haar diefstalactie een soort van menselijk foutje: "Ik laat me er niet door uit het veld slaan, ieder mens maakt wel eens een foutje"

Lips are sealed

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:03

Of drie, scooters stelen en ... hoort allemaal bij het opgroeien Tong uitsteken
Koop je die dan normaal Tong uitsteken, wat zei ze over der cariere?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:22

Oh ze zag het allemaal heel positief in(op zo'n arrogant,babyface,verwend stemmetje).

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:54

Revanches schreef:
Oh ze zag het allemaal heel positief in(op zo'n arrogant,babyface,verwend stemmetje).

Weet niet of je het weet, maar dr stem komt omdat ze slechthorend is Knipoog

Vind het ook belachelijk dat mensen zeggen dat ze niet meer de winnares mag zijn, waarom dat? Heeft ze nu opeens minder dr best er voor gedaan ofzo dan?

En de mensen die zeggen dat ze niet mag stelen omdat ze vroeger ene moeilijke jeugd oid. heeft gehad: toen ze het stal zat ze nog in die moeilijke periode Knipoog Niet dta ze het NA die moeilijke periode heeft gedaan.

en ja, tuurlijk mocht ze niet stelen, maar het is nu eenmaal gebeurd, en ze krijgt haar straf wat een normaal mens ook zou krijgen, waarom dan nou al die ophef erover?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:58

mooi gezegd x_Marr Ja

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:06

Ik sluit me aan bij x_Marr.

Dit is immers gebeurd toen ze nog niet bezig was met HNTM. Het was bekend bij RTL. Ze heeft er de normale straf voor gekregen die iedereen daar voor krijgt.

Ik zie het probleem niet zo.

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:51

ik ook niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:52

Ik zag haar gisteren voor de camera praten nadat ze een show gelopen had, wat is ze dom Nagelbijten / Gniffelen , of is dat sexy??

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:53

ze komt dom over omdat ze slechthorend is, mischien moet je wat beter lezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:16

Nee, haar reakties en haar manier van praten, kijken. Heeft niks met slechthorend te maken. Lezen kan ik wel hoor Knipoog

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:02

russel schreef:
Nee, haar reakties en haar manier van praten, kijken. Heeft niks met slechthorend te maken. Lezen kan ik wel hoor Knipoog

Haar manier van praten heeft er wel mee te maken dat heeft ze zelf uitgelgd op de tv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:05

Och kan wel zijn, vind haar nog steeds een dom wicht.

Mistie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:12

Ik kan haar echt niet uitstaan. En ik weet niet of een van jullie het ook heeft gezien, maar ze was een keer in het programma 'Jensen'. Jensen vroeg toen; ben je vroeger wel eens in aanraking geweest met de politie? Waarop Kim antwoordde: Ja *Gniffel gniffel*. Jensen vraagt: Wat heb je toen gedaan dan? Kim; Een scooter gestolen *Lach lach*

Sorry hoor, maar dat ze het ook nog maar enigzins (ofzo) grappig vind dat ze dat gedaan heeft, triest figuur

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:40

x_Marr schreef:
Revanches schreef:

Vind het ook belachelijk dat mensen zeggen dat ze niet meer de winnares mag zijn, waarom dat? Heeft ze nu opeens minder dr best er voor gedaan ofzo dan?

En de mensen die zeggen dat ze niet mag stelen omdat ze vroeger ene moeilijke jeugd oid. heeft gehad: toen ze het stal zat ze nog in die moeilijke periode Knipoog Niet dta ze het NA die moeilijke periode heeft gedaan.

en ja, tuurlijk mocht ze niet stelen, maar het is nu eenmaal gebeurd, en ze krijgt haar straf wat een normaal mens ook zou krijgen, waarom dan nou al die ophef erover?

Lekker belangrijk dat ze in een moeilijke periode zat, of dat ze het meegemaakt had dat maakt niks uit, echt geen excuus, was ze ineens al dr hersencellen kwijtgeraakt door deze moeilijke periode, echt niet, blijf met je kladden van andermans eigendommen af.
Ken wel meer mensen die veel sh*t hebben meegemaakt en die vinden het ook niet nodig om andere mensen het leven zuur te maken.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:44

1natascha schreef:
x_Marr schreef:

Lekker belangrijk dat ze in een moeilijke periode zat, of dat ze het meegemaakt had dat maakt niks uit, echt geen excuus, was ze ineens al dr hersencellen kwijtgeraakt door deze moeilijke periode, echt niet, blijf met je kladden van andermans eigendommen af.
Ken wel meer mensen die veel sh*t hebben meegemaakt en die vinden het ook niet nodig om andere mensen het leven zuur te maken.

Zeg ik dan ook dat ze het wel mocht doen?

In nederland zijn ook genoeg mensen die dit wel vaker doen, maar daar wordt ook niet zo'n ophef over gemaakt Knipoog

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:47

Sorry ze is echt dom, als je zo belachelijk praat (wat niet alleen door haar slechthorendheid komt, ze heeft namelijk haar eigen *breezertaaltje*) en sowieso al gaan snugere opmerkingen maakt en daarbij nog eens steelt.. ik had haar naar het gat van de deur verwezen. Een moeilijke tijd is een k*t excuus om te stelen.. ik heb het ook wel eens moeilijk krijg toch ook niet meteen grijpende vingertjes die niet van een pinpas af kunnen blijven... Ze is wel iemand die het van haar gezicht moet hebben en het bedrijf idem dito, dan kan je geen "personeel" hebben met een strafblad lijkt me Slapen