Schaap in brand gestoken bij Zoetermeer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nicky

Re: Schaap in brand gestoken bij Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 10:48

Hij staat vandaag ook in de Telegraaf.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 10:56

gohya schreef:
Deze daders hebben vaak een hersen beschadiging opgelopen doordat ze op jonge leeftijd alcohol drinken,waar ze nu dus voor waarschuwen.En daarom ga je later van deze ongelooflijke idiote dingen doen.De hersens van deze gasten zijn op jonge leeftijd al beschadigd en weten niet beters dan dat zoiets leuk is.Nou,nou wat moeten we toch lachen,als ik zoiets zou zien gebeuren stak ik degen zelf ook effe in brand.Het dier kan zich niet verdedigen,dus moeten wij normale mensen dat doen voor ze.Maar helaas zie je het nooit gebeuren,het gebeurt altijd als er niemand in de buurt te zien is.TBS geven aan zulk ongedierte,wat dat zijn zulke gasten.

Weet niet of dat altijd de reden is hoor..... Ik heb ook best veel alcohol gedronken toen ik puberde , maar ik denk er niet over om dieren te mishandelen. Kan me echt niet voorstellen dat de meeste van dit soort acties voortkomen uit alcoholgebruik op jonge leeftijd. Volgens mij moet je sowieso behoorlijk ziek in je kop zijn om zoiets te kunnen. Jammer dat ze er niet openlijk voor uitkomen, stelletje zielenpoten!!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 10:59

het slaat tegenwoordig nergens meer op Boos!
als ze zichzelf nou hadden verbrand had niemand er last van, maar een onschuldig schaap?
bij ons in de buurt hebben ze met een kruisboog op een lam geschoten. dader is ook nog onbekend.(Zal ook wel zo blijven vermoed ik) de eigenaar begint gewoon te huilen als je er alleen al over begint, die snap het niet. ( man is 70) dat is gewoon zielig. zo ontroerend. ( het lam leeft overigs nog wel )
Hopelijk word het schaap snel afgemaakt om het uit zijn leiden te lossen!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 12:17

Jezus, wat jij daar verteld Jolandaa_ is ook erg zeg!
Wat een gekken heb je er bij lopen!
Die moeten ze net zo lang zoeken totdat ze gepakt zijn en dan precies hetzelfde er mee doen Boos!

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 12:17

Op de brandstapel met die gasten Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Lianne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 12:43

Ik las net in de krant dat het schaap niet wordt afgemaakt, omdat die weer redelijk was hersteld.
Het zit nog aan de antibiotica maar naar omstandigheden gaat het er goed mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 12:46

Voordeel voor het schaap is denk ik geweest dat wol niet brand en ze zo te zien gelukkig een heel pak had.

Ik kan er maar niet bij wie zoiets doet....
Van zo iemand kun je overigens gerust bang worden....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 12:49

Inderdaad.
Hoe vaak lees je wel niet dat zulke psychisch niet in orde zijnde mensen beginnen met dieren (wat het echt niet minder erg maakt natuurlijk) en daarna overstappen op mensen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 12:50

Klopt
Dat is idd bewezen dat veel lui die wat met mensen doen zijn begonnen met dieren.
Daarom kan ik ook niet snappen dat als ze ze te pakken krijgen ze weg komen met niks.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:27

runningkawa schreef:
Klopt
Dat is idd bewezen dat veel lui die wat met mensen doen zijn begonnen met dieren.
Daarom kan ik ook niet snappen dat als ze ze te pakken krijgen ze weg komen met niks.

Dat begrijp ik dus ook niet. Zo geef je toch ook het signaal af dat dierenmishandeling eigenlijk niet zo erg is?!

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:56

CherokeeChum schreef:
Op de brandstapel met die gasten Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Nou idd !! Boos!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:02

bah wat kan ik hier boos om worden zeg!!! Boos!
steek dan idd jezelf in de fik ofzo... zo'n arm beest weet niet wat ie meemaakt Ach gut

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:10

Exodus schreef:
of zelf in brand steken. Wat je een ander (in dit geval een dier) aan doet moeten ze ook maar degene die het doet aandoen!!!!
Echt belachelijk weer dit. Arm dier

hmm.. nee dat wens ik niemand toe, aangezien ik weet hoe t is om in brand te staan Sigaar
maar wat een stelletje $(%!%^@&^@$^$@!! Boos! Boos! t arme dier! maar ze lieten hem toch leven?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:13

waar gaat het heen in deze wereld....een schaap in fik steken ben je wel helemaal betoeterd Boos! arm arm arm beest....