Meisje overleden door aanrijding trein

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FZ_Lin

Re: Meisje overleden door aanrijding trein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:08

Pfff je zou het maar zien gebeuren! Conducteur zal zich ook niet bepaald vrolijk voelen Scheve mond

21 jaar, dan zou je het ook wel moeten weten!
Heb liever zelf dat ik een trein later heb, dan dat ik de risico heb om onder een trein te komen!
Liever te laat, dan nooit op kunnen dagen!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:37

Ik snap dat écht niet. Je ziet toch dat er een trein aankomt? Dan steek je toch niet meer over? Nagelbijten / Gniffelen

Of kwam er op het moment dat zij overstak nog geen trein aan? (dan nog snap ik het niet, maargoed)
Wel sneu...

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:44

Ik snap het ook niet, als je ziet dat er een trein aankomt kruip je toch niet onder de spoorbomen door? Je hoort een trein toch wel degelijk aankomen..

Erg jammer als je zo om het leven moet komen..

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:02

De meisje was 'n vriendin van mijn vriendin en die vriendin heeft mij even uitgelegd hoe het ging.

Een trein was net 'overgestoken' en op die ene plaats was blijkbaar bekend dat de bomen lang stil stonden terwijl er geen treinen kwamen. Dus die meisje denkt, ik moet trein halen en de trein is al net voorbij. Maar toenbleek dat er nog één trein aankwam van ander kant die je niet kon zien door de net gepasseerde trein (je hoort hem dan ook niet, omdat je de andere trein ook hoort, lijkt mij?)

Heel sneu dat dit gebeurt, maar dat is dan ook weer een wijze les voor ons allemaal. Wachten tot de lichten gedoofd zijn, dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 23:22

Knap dat ze nu weten wat dat meisje dacht Knipoog

Even zonder gekkigheid, dan nog snap ik het verhaal niet helemaal? Als zij die stilstaande trein moest halen, en je moet daarvoor oversteken, dan zie je toch alsnog de trein van de andere kant aankomen?

Stel: jij moet de trein hebben die net van rechts komt aanrijden. Dan moet je de trein die van links komt toch nog kunnen zien?

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:10

De trein van die links aankwam (bijvoorbeeld) was net 'overgestoken' en zat dus nu op de rechtergedeelte en dat trein rijdt pal voor je neus. En die trein die van rechts kwam zat dus 'verstopt' achter de linkertrein die net overgestoken is.