Goochelaar ontmaskerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danae

Re: Goochelaar ontmaskerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:51

Schimmelig schreef:
Nou Rob, waarom ga je niet een middagje met Danae op stap? Lachen

Precies, vind het best aardig van mezelf dat ie mee mag... daarna praat ik verder met hem.. mag ie zelfs nog een foto van zijn eigen paard meenemen ook... NOU, deal of niet?

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:05

danae ... je bent wel heel erg droog bezig maar hoe droog je ook bezig bent Tong uitsteken je hebt nog steeds je antwoorden niet ..

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:06

sjongejonge wat een gedoe zeg.
En inderdaad Danae, jij hoeft je niet te bewijzen tegenover ons. Bokt kent je. Wíj weten wat je kan, en dat je zeker geen oplichter bent.

Rob je bent zo kortzichtig, kijk eens verder dan je neus lang is man! Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt! Jij meent te weten hoe readings werken, jij meent te weten hoe danae haar readings behandelt, jij méént te weten hoe belazerd haar klanten zich voelen en je méént het beter te weten. Nou Rob, suprise! Je weet het niet.

Als je dan zo zeker van je zaak bent, en als je dan zooo zeker weet dat danae niets meer en niets minder is dan een oplichster. Waarom ga je dan niet gewoon een dagje met haar mee? Wat kan het kwaad? Baadt het niet, schaadt het niet. Het kost je niks behalve wat tijd. Of ben je soms bang dat je dan je ongelijk toe moet geven?

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:06

shadowflower schreef:
danae ... je bent wel heel erg droog bezig maar hoe droog je ook bezig bent Tong uitsteken je hebt nog steeds je antwoorden niet ..

Nee, en die komen niet ook hoor... Knipoog

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:08

hehe je hebt de moed al opgegeven ..... tja ... hele doordachte vragen aan rob waar hij geen antwoord op kan geven en hij heeft het lef niet om met jou mee te gaan ... k denk dat ie bang is dat je ineens in de lucht hangt ofzo ... want ja .. zweef gedoe doe je niet met je bijde pootjes op de grond he ...

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:15

Citaat:
Jij meent te weten hoe readings werken, jij meent te weten hoe danae haar readings behandelt, jij méént te weten hoe belazerd haar klanten zich voelen en je méént het beter te weten. Nou Rob, suprise! Je weet het niet.

Ik meen helemaal niks.
Ik weet alleen dat ik Danae heb voorgesteld om een foto te "readen",
en vervolgens een aantal concrete vragen te beantwoorden,
en dat Danae eenvoudigweg het lef niet heeft om op dat voorstel in te gaan.

En daar kunnen jullie nu nog allerhande blahblah rond verkopen,
dat zegt meer dan genoeg.

Rob

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:16

waarom zou ze een reading voor jou doen terwijl ze een wachtlijst van 4 weken heeft en met die readings geld kan vangen toch ? en dat allemaal voor oplichterij

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:20

RobvdPK schreef:
Citaat:
Jij meent te weten hoe readings werken, jij meent te weten hoe danae haar readings behandelt, jij méént te weten hoe belazerd haar klanten zich voelen en je méént het beter te weten. Nou Rob, suprise! Je weet het niet.

Ik meen helemaal niks.

Rob

Ik had jou eerder een ander voorstel gedaan wat me eigenlijk veel beter lijkt, kun je gelijk ook zien wat ik doe en kun je de oplichterij verklaren aan me... heb ik ook mijn antwoorden, 2 vliegen in 1 klap... Maar goed, daar ga je niet op in... Is jou goed recht, maar zegt mij genoeg... Clown

Ik ga een hapje eten, een rondje rijden met mijn paarden en tsja, er wachten nog mensen op hun reading vanavond... (ga dus ook nog wat mensen belazeren vanavond) Knipoog Die houden we erin!!!!

Tot later!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:31

RobvdPK schreef:
Citaat:

Ik meen helemaal niks.

Rob

Sterker nog, danae nodigt je uit om een dag mee te gaan én een foto mee te nemen! En ik weet haast zeker dat danae ook best een reading voor jouw wil doen, maar dan moet je wel nét als ieder ander, gewoon 4 weken wachten en 15 euro betalen. Het is niet zo dat omdat jij hier nu toevallig een grote mond heeft, ze alle klanten maar ff laat schieten en jouw ff zal helpen. Zo werkt het niet Rob, en dat weet jij dondersgoed.

En misschien zou je er verstandig aan doen je eerst eens te verdiepen in bepaalde dingen, voordat jíj blahblah verkoopt. Bovendien zou het je sieren als je eens je mond dicht zou kunnen houden, en éérst luisterd naar wat mensen te melden hebben, voor je er bij voorbaat al op tegen bent. Daar leer je van, weet je. En dan noem jíj Danae arrogant?

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:42

DresslOver,

jij verwijt me dat ik Danae arrogant heb genoemd.
Klopt niet. Ik heb shadowflower arrogant genoemd,
en wel omwille van deze uitspraak :
Citaat:
wijsheid uit een boek is domheid aangezien het niet je eiegn mening is ...

Jij verwijt me dat ik niet luister naar wat mensen te melden hebben.
Om je eigen woorden te gebruiken,
misschien zou jij er verstandig aan doen om eerst eens te leren lezen wat er werkelijk staat.

Rob

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:44

En weer een ontwijkend antwoord (oftewel: geen antwoord) ...

Niveau is hoog vandaag, hoor...

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:48

Als er iemand onwtijkende antwoorden geeft,
dan ben jij het wel Danae.

Ben je nu ja dan nee bereid om een foto reading te doen,
en vervolgens antwoorden te geven op concrete vragen ?

Kom op, draai nu voor één keer niet rond de pot !
En je hoeft geen schrik te hebben, ik betaal je heus wel.

Rob

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 17:56

Waarom ga je gewoon niet een middagje met Danae mee?
Kan je alles direct ervaren ''oplichting 1 on 1'' toch Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:59

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die reading. 4 volle weken wachttijd vind ik wel lang, zoveel orders hebben de meeste bedrijven niet te verwerken.

Ik ben ook sceptisch en zie zoveel van dit soort topics altijd weer de revue passeren, maar steeds is het omdat er teveel aanmeldigen zijn gaat het feest niet door.

Even terugkomende op het topic, mensen laten zich graag bedotten. Weet nog de tijd van balletje, balletje, is niet voor niets verboden.

Char vraagt voor een prive consult 500 euro, stel je hebt geen geld, veel verdriet en je wilt graag praten met je geliefde overledene, dan zit je per Char fout, want 500 euries trekt niet iedereen uit de kast, de reden ook dat ik niet in haar geloof en zij wordt gezien als werelds medium, Hét Medium. Eke paranormaal beurs zit vol met tafeltjes, ook zij weten alles.

Ik ben benieuwd of ik op bokt een keer mag meemaken dat iemand op staat en zegt; "ja hoor ik mag gecontrolleerd worden. Jullie mogen mij testen". Maar ik denk niet dat ik dat mee ga maken.

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:13

Ik heb totaal geen problemen met de sceptici onder ons, ieder zijn mening, maar om iemand dan maar gewoon uit te maken voor oplichter, vind ik persoonlijk wel erg ver gaan, zonder dat daar een reden voor is. Mensen gewoon maar aanvallen en de grond in duwen vind ik lager dan laag... Ik kan jullie dus ook maar gewoon verkrachter of dierenbeul noemen, zonder daar enige toelichting op te geven, als het maar "in mijn hoofd" zit dat jullie dat zijn, is dat maar zo??? Zo wordt hier dus gereageerd en daar ben ik het helemaal niet mee eens..

@rob: als je het hele topic nog eens goed doorspit, is mijn voorstel de eerste geweest, en niet de jouwe. Ik wil je reading doen, maar je gaat dan met me mee een dag, je neemt een foto mee van je paard en die read ik voor je (hoef je niet eens voor te betalen, want daar gaat het mij niet eens om)... en dan praten we fijn verder. Ik wil je namelijk wel eens in het "echt" even spreken over dit onderwerp... lijkt me verstandiger dan hier een paar loze kreten in het rond te gooien zonder enige toelichting daarop te geven. Dit komt namelijk zeer kinderachtig en onvolwassen over op mij.. en ook zeker niet eerlijk.

Je moet blijkbaar nog een hoop leren in dit leven..

Verder staan hier op bokt genoeg readings geplaatst van mensen met hun toelichting daarbij, daar kun je zelf je conclusies uit trekken of het iets voor je is of niet. Ik ben al genoeg uitgetest en hoef me ook zeker niet te bewijzen wat betreft mijn readings, die tijd heb ik gehad.

Wat betreft de drukte, je hoeft me echt niet te geloven hoor... is jou idee erbij.. Ik weet wat er in mijn mailbox zit en waar ik naar toe moet gaan. Voor jullie een vraag, voor mij een weet... Ik hoef hier mijn hele hebben en houwen niet bloot te geven.

Als je nieuwsgierig bent, lees je mijn site maar door en als het je aanspreekt, kun je gewoon via mijn mail een reading aanvragen. Let er wel even op, dat er voor de readings per mail wel regels zijn... De rest doe ik aan huis of op stal, dit om mensen recht in hun ogen aan te kunnen kijken en iets te kunnen betekenen voor deze mensen. Ik verberg me dus niet achter mijn computerscherm, maar laat graag zien wat er allemaal kan op dit gebied. Dat jullie daar dan niet in geloven, jammer voor jullie, maar laat een ander alsjeblieft wel in hun waarde... hoe gek of raar je iemand ook vindt...

Iemand zomaar afkraken of de grond instampen is de makkelijkste weg voor mensen. Hou dan je commentaar voor je en bemoei je niet met dit soort topics.. ieder zijn ding. Wil je dit wel, die discussie, leg dan ook uit waarom je bepaalde dingen "vindt" en sta ook open voor mening van anderen.. dan gedraag je je volwassen...

Zo, verstandige woorden gesproken, ik ga mijn paard zadelen en een rondje boshobbelen...
Laatst bijgewerkt door Danae op 06-07-07 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:37

Moderatoropmerking:
Kan iedereen weer even ontopic gaan???
Zou wel zo fijn zijn. En laat iedereen gewoon in zijn waarde!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 09:57

Citaat:
Kan iedereen weer even ontopic gaan???
Zou wel zo fijn zijn. En laat iedereen gewoon in zijn waarde!!!

Geldt voor beide partijen lijkt mij?

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 10:19

Zeker zullen er oplichters zijn , maar het feit is er gewoon dat heel veel mensen zich op willen laten lichten.

Maar Rob ik wil even kwijt aan jou dat Communiseren met dieren echt kan, tuurlijk lopen er oplichters bij en zijn er ook mensen die buiten hun schoenen gaan lopen en belachlijk veel geld vragen voor dit soort dingen , sommige noemen het een gave , maar daar ben ik het zelf niet mee eens,in ieder mens zit dit , bij de een wat meer ontwikkelt dan de ander.

Maar Rob waarom jaag je toch altijd zoveel mensen tegen je in het harnas, want volgens mij zit je geregelt op forums de boel op stellen te zetten en word je er na verloop van tijd eraf gedondert, zo maak je geen vrienden man en dat op jou leeftijd, je zou toch beter moeten weten !!
Sneu voor de paardjes met wie jij omgaat, zou er toch eens mee laten communiseren , met wat ze van jou vinden, misschien dat je dan zelf wel van je troon afvalt en ook wat meer begrip voor mensen gaat krijgen.
Sneu voor je dat je zo weing vertrouwen in jezelf hebt en dus ook zo met andere om moet gaan.

Dat je 30 jaar in de paarden zit zegt niks, ik kan in een oog opslag zien hoe jij met je paard omgaat, het dier spreekt altijd de waarheid en dat kun je van de meeste mensen niet zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:33

Midgie of het gaves zijn, zijn heden ten dage nog nooit wetenschappelijk aangetoond, dus idd kunnen we er tot sintjuttemis over discussieren. Stel dat er gaves bestaan en zoals sommige dan zo mooi noemen, een gave van god gekregen, dan als je er in geloofd, moet je er ook in geloven dat je er geen geld voor mag vragen, dat het op geen enkele wijze commercieel (mis)bruikt mag worden. Giften aan eventuele goede doelen zijn nl zelf te bepalen.

Elke bijdrage en zeker een bijdrage van 15 euro is op geen enkele wijze goed te praten. Zeker het commercieel promoten van je eventuele "gave" is not done, voel je dat niet aan, zit je verkeerd.

Je laatste zin snap ik niet zo, dacht dat we elkaar in elkaars waarde zouden laten. Dan vind ik het altijd weer zo een schot in open doel dat diegene die het hardst roepen dat ze gaves bezitten of het hards verdedingen, zo lekker vals hun berichten kunnen verwoorden. Het woord Liefde heeft kennelijk nog geen wezenlijke betekenis gekregen, dan is de gave nog niet dat wat het moet zijn en ja daar moet je ook in geloven. Maar dat gaat vast te ver voor sommigen in dit topic.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 15:51

Hmm, dus Russel... Als iemand een hippe tekening van je paard maakt mag diegene omdat hij ''de gave bezit'' een mooie tekening te maken - dat kan tenslotte niet iedereen - daar niks voor in rekening brengen? Blaadje papier, ander materiaal? Of ehm, de tijd die erin gaat zitten?

Ik denk dat het bovenstaande goed te vergelijken is met wat een medium in rekening brengt qua kosten. Zo'n reading 'kost' namelijk energie en tijd.

Dat er meer tussen hemel en aarde is, is voor mij duidelijk. In ieder geval te duidelijk om te ontkennen. Dat dieren een bewustzijn hebben en communiceren is mij ook duidelijk evenals dat wij ons kunnen instellen op hun 'golflengte'. Dit kan iedereen leren i.m.o. Je moet er natuurlijk wel open voor staan. Je merkt vast zelf ook dat als je 'ingesteld' bent op je paard, dat je als ware 'als twee handen op dezelfde buik' bent. Dit hebben mediums i.m.o. ook alleen gaan zij een stapje verder daarin.

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:48

Waarom moet alles wetenschappelijk bewezen worden dan??
In God geloof ik ook niet, maar iemand die dat wel doet laat ik in zijn waarde en kan ik heel goed mee samen leven.
Dat mensen geld vragen in iets waar ze goed in zijn moeten ze zelf weten toch, zijn slim bezig toch er zijn mensen tenslotte mensen die er voor betalen.
IK help heel veel mensen maar daar vraag ik geen geld voor, misschien ben ik wel niet slim bezig dan toch?
Ook geloof ik niet dat je de gave van god heb gekregen , maar dat is mijn geloof.
Die laatste zin heeft verder niets met gaves te maken, meer aan Rob en misschien aan de mensen die zich aangesproken voelen, maar daar kan ik verder niets aan doen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:23

midgie schreef:
Waarom moet alles wetenschappelijk bewezen worden dan??
In God geloof ik ook niet, maar iemand die dat wel doet laat ik in zijn waarde en kan ik heel goed mee samen leven.
Dat mensen geld vragen in iets waar ze goed in zijn moeten ze zelf weten toch, zijn slim bezig toch Frusty er zijn mensen tenslotte mensen die er voor betalen.
IK help heel veel mensen maar daar vraag ik geen geld voor, misschien ben ik wel niet slim bezig dan toch?
Ook geloof ik niet dat je de gave van god heb gekregen , maar dat is mijn geloof.

Die laatste zin heeft verder niets met gaves te maken, meer aan Rob en misschien aan de mensen die zich aangesproken voelen, maar daar kan ik verder niets aan doen dan.
Nagelbijten / Gniffelen

Ik zeg maar niks meer, deze post spreekt voor zich zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:25

Schimmelig schreef:
Hmm, dus Russel... Als iemand een hippe tekening van je paard maakt mag diegene omdat hij ''de gave bezit'' een mooie tekening te maken - dat kan tenslotte niet iedereen - daar niks voor in rekening brengen? Blaadje papier, ander materiaal? Of ehm, de tijd die erin gaat zitten?.

Dit is appelen met peren vergelijken.

Maar goe, die paranormale hype schieten als paddestoelen uit de grond heb ik al gemerkt, en idd dan is het ook niks bijzonders meer. Alleen oorspronkelijk had het een andere waarde, zie dat die al niet meer bestaat of kennelijk bekend is.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 18:27

Appels en peren omdat het éne tastbaar is en het andere niet zeker Tong uitsteken

Het gaat om de dienst die je biedt en tekentalent en met-dieren-praat-talent zijn beiden door ''God'' gegeven toch. Je zou voor beiden diensten dan niks mogen vragen Clown
Waar blijft mijn gratis tekening?? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:29

Jij snapt echt niet waar je het over hebt.