Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:02

Lika93 schreef:
Wendy schreef:
Wat een doos is het toch. Laat ze maar helemaal stoppen met eten, zijn we binnenkort ook van haar af Clown

JA INDERDAAD Haha! stomme muts!

Vind ik nogal een onbeschofte posten

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:02

Soet schreef:
Nagelbijten / Gniffelen Had ze eerder moeten aan denken, maar ik kan me voorstellen dat al de crimineelen die daar zitten, geen rekening zullen houden met haar status

Ze gaat als het goed is, hoorde ik, naar een speciale gevangenis. Hier zitten agenten, beroemdheden en andere aparte gevallen.

_daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:05

haha .. lekker slim Clown

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:07

tita schreef:
Ben ik nou de enige die haar dus echt geen stom wijf vind

Ik vind haar geen stom wijf, want ik ken haar niet, maar de keren dat ik haar op tv heb gezien maakte ze geen bijster intelligente en/of diepgaande indruk en hield ze zich bezig met bijzonder oppervlakkige zaken. Ik vind het dus een domme doos. Bovendien lijkt ze wel een prinsesje, maar heeft ze zelf nog niets maar dan ook niets bereikt in het leven, en het lijkt ook niet alsof ze dat ambiëert. Ik snap dus niet waarom wij worden doodgegooid met zoveel "Paris". Vork

Verder zal het vast een schat van een meid zijn, als je ze eenmaal kent? Blond

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:09

ze gaat naar een speciale inrichting voor sterren met meer nodig en dan doet ze dit, ze leeft daar beter dan mij

iemand heeft weer aandacht nodig

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:11

Misschien had ze zich dit moeten bedenken voordat ze strafbare feiten ging plegen en gevangenisstraf riskeerde. Ik mag Paris absoluut niet, maar ergens is het toch wel sneu dat ze achter de tralies moet. Gelukkig voor haar komt ze niet in aanraking met andere gevangenen. Dat houd ze geen 2 minuten vol.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:19

Ik heb eigenlijk wel medelijden met Paris... niet omdat ze 45 dagen celstraf uit moet zitten (wie zijn billen brand moet op de blaren zitten niet waa), maar wel omdat me vreselijk lijkt dat er zoveel -imo onnozele- mensen zijn die alle berichten in de media blijkbaar maar voor waarheid aannemen (de media is niet in de eerste leugen gestikt als je het mij vraagt... ik ga er dus zeker niet van uit dat de info in de tabloids of zelfs in de kranten waar is)... mensen die een duidelijke mening over Paris hebben zonder haar ook maar te kennen... Of vergis ik me nu gruwelijk en kennen jullie (jullie = degenen met zo'n uitgesproken mening Haha! ) haar soms allemaal persoonlijk en zijn jullie meningen allemaal gebaseerd op jullie eigen ervaringen met Paris? Nee, ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:24

vikki schreef:
Ik heb eigenlijk wel medelijden met Paris... niet omdat ze 45 dagen celstraf uit moet zitten (wie zijn billen brand moet op de blaren zitten niet waa), maar wel omdat me vreselijk lijkt dat er zoveel -imo onnozele- mensen zijn die alle berichten in de media blijkbaar maar voor waarheid aannemen (de media is niet in de eerste leugen gestikt als je het mij vraagt... ik ga er dus zeker niet van uit dat de info in de tabloids of zelfs in de kranten waar is)... mensen die een duidelijke mening over Paris hebben zonder haar ook maar te kennen... Of vergis ik me nu gruwelijk en kennen jullie (jullie = degenen met zo'n uitgesproken mening Haha! ) haar soms allemaal persoonlijk en zijn jullie meningen allemaal gebaseerd op jullie eigen ervaringen met Paris? Nee, ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta...

35 wegens celebstatus heeft mevrouw vermindering gekregen omdat ze naar de rechtbank kwam op tijd

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:24

vikki schreef:

Uhu, mee eens. Zoiets bedoel ik ook. (zie eerdere posts van mij)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:29

Citaat:
De 26-jarige Paris wordt nu 23 dagen opgesloten in een speciaal opvanghuis in de buitenwijk Lynwood. Haar afdeling bestaat uit twaalf tweepersoonscellen die bedoeld zijn voor politieagenten die de fout in zijn gegaan, beroemdheden en andere 'ongewone' gevangenen.

Net als iedereen die er zijn tijd uitzit, mag Paris dagelijks een uurtje uit haar cel om te douchen, televisie te kijken, een telefoontje te plegen en deel te nemen aan activiteiten.

bron: http://www.nu.nl/news/1080539/60/rss/_P ... edrag.html

In dit bericht staat dat ze dus maar de helft hoeft.... of is dat alweer ingetrokken? Ik kan dit eigenlijk niet tot een straf benoemen eerlijk gezegd Rolleyes Ja, een maandje binnen zitten Scheve mond

en deze Rolleyes http://www.telegraaf.nl/prive/63944061/ ... html?p=8,1

nee...ik heb echt totaal geen medelijden met haar.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:31

inderdaad is niet ingetrokken, heb geen medelijden met een persoon die zuipt in het geld, en dan daklozen en dikke kinderen uitlacht. En dat was live op de tv dus...

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:34

Niet dat ik erg gecharmeerd ben van mevrouw Hilton, maar ik moet zeggen dat ik 45 dagen cel voor het rijden met een verlopen rijbewijs toch best pittig vind hoor.......

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:36

Roxx schreef:
Niet dat ik erg gecharmeerd ben van mevrouw Hilton, maar ik moet zeggen dat ik 45 dagen cel voor het rijden met een verlopen rijbewijs toch best pittig vind hoor.......

Zet je feiten even op een rij

paar keer gestopt door de politie wegens roekeloos rijgedrag, paar keer voor dronkenschap
Dan haar rijbewijs afgenomen door roekeloos gedrag

Rijden met afgenomen rijbewijs en nog is super dronken

35 dagen zijn echt niet veel

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:43

Ik snap niet dat, dat mens zich zo kan aantellen. Ze moet zich eens volwassen gaan gedragen. Je rijbewijs verlengen is niet zo'n probleem, dus doet ze dat niet moet ze de gevolgen ook maar accepteren. Klein kind is het. Scheve mond

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:46

katiavl schreef:
Roxx schreef:

Zet je feiten even op een rij

paar keer gestopt door de politie wegens roekeloos rijgedrag, paar keer voor dronkenschap
Dan haar rijbewijs afgenomen door roekeloos gedrag

Rijden met afgenomen rijbewijs en nog is super dronken

35 dagen zijn echt niet veel

Als ze voor al deze feiten is veroordeeld is 45 dagen veel te weinig. Er staat echter dat ze 45 dagen cel heeft gekregen voor het rijden met een verlopen rijbewijs.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:48

nat schreef:
@ Mindfields: Inderdaad. "Nee, ik heb geen anorexia" Nagelbijten / Gniffelen

Zij is het wandelend voorbeeld van anorexia samen met der befje nicole

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:52

Want wat blijkt? Paris heeft zich volgens de politie van Los Angeles erg goed gedragen. Zo kwam de erfgename elke keer netjes opdagen in de rechtbank. Iets wat andere veroordeelde sterren bijna niet doen. En juist daarom mag Paris iets minder lang zitten

Hilton moet nu nog maar 23 dagen zitten in een speciaal opvangtehuis in de buitenwijk Lynwood. Hierin zitten veroordeelde politieagenten, beroemdheden en andere ‘ongewone’ gevangenen. Kortom: het is net een kuuroord! Zoals alle andere gedetineerden, mag Paris een uurtje per dag haar cel uit om te douchen, televisie te kijken, een telefoontje te plegen en deel te nemen aan activiteiten.

bron celebscene en rode loper

Wat mamslief Kathy hier allemaal van vindt? "Ik vind de straf zielig en walgelijk." Ach ja, het leven van een rijke, verwende hotelerfgename gaat natuurlijk niet altijd over rozen. Get over it!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:53

Toch blijft het jammer voor mevrouw Paris Hilton dat je met zo ongeloofelijk veel geld, geen andere hersens kan kopen!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:53

dit klinkt meer als enkel huisarrest...en natuurlijk geen alcohol meer drinker Vork

O wat erg Bloos!

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:57

dat dr pappie die gevangenis niet kan omkopen om haar vrij te laten.!?

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:00

ik vind het wel goed dat ze naar de gevangenis moet normale mensen zouden er ook heen moeten als ze met een verlopen rijbewijs zouden gaan rijden dus waarom zij dan niet

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:02

Zo'n reacties zeg. Ok, ge kunt ze niet echt tof vinden of intelligent,... Maar echt mensen, wie zijn wij om te zeggen hoe ze in elkaar zit? Ok, ze is rijk en leeft ernaar, so what? Er zijn genoeg andere mensen die ook rijk zijn (misschien niet zo extreem veel geld), maar die zich even rottig gedragen.

Ik heb bewondering dat ze de simple life gedaan heeft. Ok, veel media, veel aandacht,... Maar die heeft daar dingen uitgestoken dat ik andere totaal niet zie doen. Ze heeft bepaalde werkjes aangenomen, dat veel rijke mensen dus langs geen kanten zouden willen proberen. En dat voor iemand die zo rijk opgevoed is. Komaan, is toch niet niets?

Of ze echt zo dom is weet ik niet. Ze heeft genoeg geld om voor de rest van haar leven te kunnen rondkomen. Maar toch komt ze met dingen op de proppen waar ze zelf mee verdient. Een realityreeks (met veel seizoenen, niet iedereen doet haar dat na), nu dat dagboek dat ze zal schrijven... Ge moet ermaar opkomen hé. Een neus voor marketing?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:03

Yeah, so what?
Laat maar mooi uithongeren hoor Clown Ze doet het zelf.
Idioot kind. Vraag me af of die ooit volwassen word..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:03

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:05

aerdenhout1 schreef:
Toch blijft het jammer voor mevrouw Paris Hilton dat je met zo ongeloofelijk veel geld, geen andere hersens kan kopen!

ROFL

Geweldig. *LOL*