Lika93 schreef:Wendy schreef:Wat een doos is het toch. Laat ze maar helemaal stoppen met eten, zijn we binnenkort ook van haar af
JA INDERDAADstomme muts!
Vind ik nogal een onbeschofte posten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lika93 schreef:Wendy schreef:Wat een doos is het toch. Laat ze maar helemaal stoppen met eten, zijn we binnenkort ook van haar af
JA INDERDAADstomme muts!
Soet schreef:Had ze eerder moeten aan denken, maar ik kan me voorstellen dat al de crimineelen die daar zitten, geen rekening zullen houden met haar status
tita schreef:Ben ik nou de enige die haar dus echt geen stom wijf vind
vikki schreef:Ik heb eigenlijk wel medelijden met Paris... niet omdat ze 45 dagen celstraf uit moet zitten (wie zijn billen brand moet op de blaren zitten niet waa), maar wel omdat me vreselijk lijkt dat er zoveel -imo onnozele- mensen zijn die alle berichten in de media blijkbaar maar voor waarheid aannemen (de media is niet in de eerste leugen gestikt als je het mij vraagt... ik ga er dus zeker niet van uit dat de info in de tabloids of zelfs in de kranten waar is)... mensen die een duidelijke mening over Paris hebben zonder haar ook maar te kennen... Of vergis ik me nu gruwelijk en kennen jullie (jullie = degenen met zo'n uitgesproken mening) haar soms allemaal persoonlijk en zijn jullie meningen allemaal gebaseerd op jullie eigen ervaringen met Paris? Nee, ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta...
vikki schreef:Ik heb eigenlijk wel medelijden met Paris... niet omdat ze 45 dagen celstraf uit moet zitten (wie zijn billen brand moet op de blaren zitten niet waa), maar wel omdat me vreselijk lijkt dat er zoveel -imo onnozele- mensen zijn die alle berichten in de media blijkbaar maar voor waarheid aannemen (de media is niet in de eerste leugen gestikt als je het mij vraagt... ik ga er dus zeker niet van uit dat de info in de tabloids of zelfs in de kranten waar is)... mensen die een duidelijke mening over Paris hebben zonder haar ook maar te kennen... Of vergis ik me nu gruwelijk en kennen jullie (jullie = degenen met zo'n uitgesproken mening) haar soms allemaal persoonlijk en zijn jullie meningen allemaal gebaseerd op jullie eigen ervaringen met Paris? Nee, ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta...
Citaat:De 26-jarige Paris wordt nu 23 dagen opgesloten in een speciaal opvanghuis in de buitenwijk Lynwood. Haar afdeling bestaat uit twaalf tweepersoonscellen die bedoeld zijn voor politieagenten die de fout in zijn gegaan, beroemdheden en andere 'ongewone' gevangenen.
Net als iedereen die er zijn tijd uitzit, mag Paris dagelijks een uurtje uit haar cel om te douchen, televisie te kijken, een telefoontje te plegen en deel te nemen aan activiteiten.
Roxx schreef:Niet dat ik erg gecharmeerd ben van mevrouw Hilton, maar ik moet zeggen dat ik 45 dagen cel voor het rijden met een verlopen rijbewijs toch best pittig vind hoor.......
katiavl schreef:Roxx schreef:Niet dat ik erg gecharmeerd ben van mevrouw Hilton, maar ik moet zeggen dat ik 45 dagen cel voor het rijden met een verlopen rijbewijs toch best pittig vind hoor.......
Zet je feiten even op een rij
paar keer gestopt door de politie wegens roekeloos rijgedrag, paar keer voor dronkenschap
Dan haar rijbewijs afgenomen door roekeloos gedrag
Rijden met afgenomen rijbewijs en nog is super dronken
35 dagen zijn echt niet veel
nat schreef:@ Mindfields: Inderdaad. "Nee, ik heb geen anorexia"
aerdenhout1 schreef:Toch blijft het jammer voor mevrouw Paris Hilton dat je met zo ongeloofelijk veel geld, geen andere hersens kan kopen!