Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BitchyWitchy schreef:Ja, en ik mag met een één of andere aardappel stoom afblazen volgens een reclameboodschap...... Samen met Bokito.... Oh dolletjes, eindelijk een echte vent!!
HaileysComet schreef:Gelukkig hebben we ons Nijntje nog!![]()
Die draagt tenminste kleertjes, maar die zal vast ooit ook nog een misstap begaan.
Karin schreef:HaileysComet schreef:Gelukkig hebben we ons Nijntje nog!![]()
Die draagt tenminste kleertjes, maar die zal vast ooit ook nog een misstap begaan.
Avatar van VVtjuh hier op Bokt wel eens goed bekeken?
BitchyWitchy schreef:Ik vind Ernie en Bert ook een hoog homo en pedo gehalte hebben......
HaileysComet schreef:Die vrouw zal zeker d'r centjes goed hebben verdient en dat over de rug (en handtas) van TinkyWinky...
Smileys zijn toch mannetjes??
Dan mogen deze ook niet meer in Polen:![]()
![]()
![]()
![]()
Lins_Vetra schreef:![]()
Die foto van dat rokje haha
Urko schreef:Hebben die mensen die mensen niks anders te doen dan dat te onderzoeken? Wat een onzin zeg...
Skitter schreef:Iedereen zegt wel dat het allemaal onbelangrijk is, maar voor je het weet heb je ouders die aan de bel trekken die beweren dat ' door de Teletubies, is mijn kind homo geworden' en een dikke schadeclaim willen hebben.
Dus ja, beter voorkomen dat genezen (betalen) toch??
Dus ja, wel degelijk een intressant onderwerp om onderzoek naar te doen
Soet schreef:Skitter schreef:Iedereen zegt wel dat het allemaal onbelangrijk is, maar voor je het weet heb je ouders die aan de bel trekken die beweren dat ' door de Teletubies, is mijn kind homo geworden' en een dikke schadeclaim willen hebben.
Dus ja, beter voorkomen dat genezen (betalen) toch??
Dus ja, wel degelijk een intressant onderwerp om onderzoek naar te doen
Denk je echt dat kleine kindjes zich bezighouden met homo's etc. En daarnaast; wat is daar mis mee, homo's mogen homo's zijn. En moest dit werkelijk een homo zijn, zorgt dit progamma er alleen maar voor, dat er minder vooroordelen over homo's zijn. En dat men ze niet anders moet behandelen.
Of denk ik nu weer helemaal anders?
Karin schreef:HaileysComet schreef:Straks beschuldigen ze alle Teletubbies ervan dat ze geen kleding dragen, dat zet immers aan tot nudisme, daar zal ook wel een taboe op liggen? Kunnen ze meteen Sesamstraat en de Muppetshow ook van de buis halen.
Donald Duck loopt al sinds de jaren 50 in zijn blote kont met zo'n maf matrozengevalletje erboven. Alleen als hij gaat zwemmen trekt hij een zwembroek aan.