Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darkadia schreef:ik zat echt met grote open mond te kijken, belachelijk! Je praat hier over leven en dood! 3 mensen waarvan er maar 1 dan een nier transplantatie kan krijgen.
Zie nu dat eht gespeeld is, vind het een vreemde manier.
dees_daan schreef:super! zo krijg je wel de aandacht, en stel je niemand teleur, nu is Nederland eens wakker geschud hoop ik!
ThePast03 schreef:dees_daan schreef:super! zo krijg je wel de aandacht, en stel je niemand teleur, nu is Nederland eens wakker geschud hoop ik!
Wakker geschud op wat voor een manier? Als je het voor die tijd niet zo belangrijk vond ga je het door zo'n uitzending ineens wel belangrijk vinden? Waarom, uit schuldgevoel ofzo?
.
ThePast03 schreef:dees_daan schreef:super! zo krijg je wel de aandacht, en stel je niemand teleur, nu is Nederland eens wakker geschud hoop ik!
Wakker geschud op wat voor een manier? Als je het voor die tijd niet zo belangrijk vond ga je het door zo'n uitzending ineens wel belangrijk vinden? Waarom, uit schuldgevoel ofzo?
Je kunt mensen niet verplichten en ieder zal voor zichzelf heel goed moeten nadenken over wel of niet donor worden en zich daarbij niet moeten laten beïnvloeden door anderen en al helemaal niet door een tv-uitzending of een publieke opinie.