Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Maar was dat kind dan anders nooit op de creche?
daar moeten ze hem dan toch ook missen?
...
Citaat:Ja sorry, kan het gewoo echt niet snappen, een hele dag niet...
nixx schreef:bij een postnatale depressie hebben vrouwen ook de neiging hun pasgeboren kind iets aan te doen, zoiets kan echt heel ernstig zijn en die vrouwen hebben dan ook veel hulp nodig!
Urielle schreef:Dat is geen postnatale (eigenlijk: postpartum) depressie, dat is een psychose.
Ik heb zelf een postnatale depressie en ik heb echt geen enkele drive om mijn kind iets aan te doen hoor, die ligt hier heerlijk vredig naast me te slapen
Een postnatale depressie is een depressie met de gewone verschijnselen maar dan dus een andere oorzaak.
runningkawa schreef:Maar was dat kind dan anders nooit op de creche?
daar moeten ze hem dan toch ook missen?
Ja sorry, kan het gewoo echt niet snappen, een hele dag niet...
runningkawa schreef:En dat vind ik wel..
Vergeten voor 5 min, oke
maar de hele dag?
Ik vraag me echt af wat zo iemand nog meer vergeet wat ook gevaarlijk kan zijn
Vanessa24 schreef:runningkawa schreef:En dat vind ik wel..
Vergeten voor 5 min, oke
maar de hele dag?
Ik vraag me echt af wat zo iemand nog meer vergeet wat ook gevaarlijk kan zijn
Maar wie zegt dat ze niet aan haar kind heeft gedacht durende de dag? Misschien heeft ze wel de hele dag rondgelopen: 'als het goed is, krijgt ze nu haar fruithapje' of ' nu ligt ze lekker te slapen'.
'nog een uurtje, en dan mag ik haar weer ophalen'.
Dat is ook aan het kind denken, en als je ervan overtuigd bent dat jij je kind naar de creche hebt gebracht, dan ga je dat niet controleren.
Ik weet zeker dat als die vrouw ook maar even had getwijfeld, ze echt wel naar de auto was gelopen om te kijken of ze het kind ook daadwerkelijk naar de creche had gebracht.
runningkawa schreef:Niemand zegt dat ze het met opzet gedaan heeft
Maar het is geen klein foutje wat ze gedaan heeft
een klein kindje heeft er wel voor moeten lijden dat moeder zo vertrooid is...
Nee sorry, kan me echt niet voorstellen dat er geen moment in je op komt, verhip heb het dagverblijf vandaag niet van binnen gezien oid.