Man laat eigen hond doodschieten en dumpt deze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Re: Man laat eigen hond doodschieten en dumpt deze

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:21

Wat ik had begrepen was dat de hond behoorlijk ziek was en dat hij niet van vreemde mensen hielt. Dat zou het beestje stress geven. Daarom heeft hij het hondje laten neerschieten zodat het beestje geen stress zou krijgen van het feit dat hij, terwijl hij ziek was, ook nog is naar een vreemd persoon(de DA) toe moest.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:35

niks mis mee.... alles bijelkaar gerekend..ok alleen misschien het dumpen.. maar ik moet bekennen doordat ik nu op cyprus woon en veel gezien heb als dit ben ik toch harder geworden, maar zelf zou ik me hond nooit dumpen

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:08

HardcoreLady schreef:
Wat ik had begrepen was dat de hond behoorlijk ziek was en dat hij niet van vreemde mensen hielt. Dat zou het beestje stress geven. Daarom heeft hij het hondje laten neerschieten zodat het beestje geen stress zou krijgen van het feit dat hij, terwijl hij ziek was, ook nog is naar een vreemd persoon(de DA) toe moest.

precies, en dus vind ik het juist een goed punt van deze man om het diertje af te laten schieten, zolang dit maar goed gebeurd en de kogel in een keer dood. alleen het dumpen keur ik niet goed