Marloez schreef:De brutaliteit..!!! Hier te gast zijn en vervolgens een oorspronkelijke bewoner van dit land mishandelen omdat die zich niet aan HUN regels houdt!?
Grrr... Regelrecht terugsturen..!
helemaal mee eens!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloez schreef:De brutaliteit..!!! Hier te gast zijn en vervolgens een oorspronkelijke bewoner van dit land mishandelen omdat die zich niet aan HUN regels houdt!?
Grrr... Regelrecht terugsturen..!
noellee schreef:Belachelijk!
Wat bezielt hun om zoiets te doen?! Dan spoor je toch niet helemaal
Laat mensen gewoon in hun waarde lijkt mij, of ze nou homo zijn of niet!
En dan gaan Marrokaanse jongeren zeuren dat ze overal op gewezen worden, ja vind je het gek, die mensen halen zichzelf naar beneden door zulke dingen te doen.
Gewoon in een cel dumpen, verdiende loon.
Jamyloveu schreef:noellee schreef:Belachelijk!
Wat bezielt hun om zoiets te doen?! Dan spoor je toch niet helemaal
Laat mensen gewoon in hun waarde lijkt mij, of ze nou homo zijn of niet!
En dan gaan Marrokaanse jongeren zeuren dat ze overal op gewezen worden, ja vind je het gek, die mensen halen zichzelf naar beneden door zulke dingen te doen.
Gewoon in een cel dumpen, verdiende loon.
En doen alle marokanen dit soort dingen? Nee! Als jij 1 keer iemand pest, betekend dat gelijk dat dan gelijk dat alle nederlanders pesten? Nee! Dus já ik vind het gek!
FZ_Lin schreef:zie je nog een uitspraak die niet klopt
maar goed heb geprobeerd mijn verhaal te doen die gewoon helemaal klopt..
Maar het is maar hoe je ermee omgaat..
Jammer
No hard feelings
Groetjes
faye schreef:Marokkanen zijn hierheen gehaald maar wilden maar wat graag. Ze zijn niet gedwongen. Dus geen enkel excuus!
Ik hoop dat deze gastjes goed aangepakt worden, maar nederland kennende zullen ze er wel met een waarschuwing vanaf komen. Alsof zulk tuig zich ergens iets van aantrekt!
FZ_Lin schreef:Kijk ik ben een collega van FZ_Lin (vroeg of ik op haar account iets mocht plaatsen,omdat ik er zelf geen heb)
Heb gelezen wat er geplaatst is en natuurlijk ook jullie reacties..
ben zelf Marokkaanse van afkomst en ben gewoon geboren in NL
Zoals vele marokkaanse van deze generatie,
Heel vervelend wat er met die man gebeurd is, Hoop dat het goed met hem komt en natuurlijk dat ie eroverheen komt..
Maar jullie reacties heb ik dus bekeken en sommige uitspraken kloppen gewoon niet..
Ten eerste over het geloof..
Dit is niet TOEGESTAAN in ons geloof (Islam)
Maar zoals jullie zeggen marokkaanen enkeltje enz..
Vergeet niet dat het 3 Marokkanen van de duizenden waren.
En wij hebben er niet voor gekozen om in Nl te wonen.
Dat heeft de oudere generatie gedaan..
Dus om te zeggen oprotten naar ons eigen land vind ik totaal niet kloppen..
Moet je nagaan wat onze ouders hier deden in nl voor ons tijd
ze waren ARBEIDERS
Zij zijn hierheen gehaald door de Nederlanders..
Dus kom alsjeblieft niet met die uitspraken want ze kloppen gewoon niet..
En ik praat absoluut niet goed wat de andere 3 jongeren hebben geflikt..
Maar zeg niet marokkaanen enzz....
Ben zelf marokkaanse en doe het hartstikke goed, Heb respect voor deze samenleving
Maak niet uit hoe je bent of wat je doet al heb je maar 1 been (bij wijze van spreken)
En geloof me meer dan de driekwart marokkaanen denken ook zo.
Alleen jammer van de drie..
Hoop dat ik niet aanvallend overkom is absoluut niet mijn bedoeling..
Maar wou het gewoon ff rechtzetten..
Veel plezier nog allemaal bij Bokt
Groeten Een lief Marokkaantje
ladylay schreef:nee, dat zegt ze ook niet...maar dit komt zo op regelmaat voor tegenwoordig...
je er niet omheen!!!!
tantjeuh schreef:@ ladylay:Ik lees net mijn vorige post zelf terug, en besef dat ik heel persoonlijk overkom. Wat dus niet de bedoeling is, sorryIk doel voornamelijk op alle mensen die constant in termen van "ze" "al die buitenlanders" "alle marokkanen" spreken..
tantjeuh schreef:ladylay schreef:nee, dat zegt ze ook niet...maar dit komt zo op regelmaat voor tegenwoordig...
je er niet omheen!!!!
Het gebeurt regelmatig ja. Maar het is maar welke houding jij aanneemt. Je kan er namelijk wel omheen. Ik probeer altijd los van vooroordelen en stereotype te denken, elke mens is namelijk anders en je kan nooit een hele bevolkingsgroep over dezelfde kam scheren. Maar dat is nu juist wat jij doet, waarschijnlijk niet beseffend dat je daar heel wat mensen diep mee kan kwetsen (en dan noem ik bijvoorbeeld mensen zoals de collega van FZ_Lin, dan noem ik al de marokkanen die er hier leven en die nooit iets verkeerd door... Maar die door mensen als jou wel vaak als 'verkeerd' gaan bekeken worden)
FZ_Lin schreef:Kijk ik ben een collega van FZ_Lin (vroeg of ik op haar account iets mocht plaatsen,omdat ik er zelf geen heb)
Heel vervelend wat er met die man gebeurd is, Hoop dat het goed met hem komt en natuurlijk dat ie eroverheen komt..
Maar jullie reacties heb ik dus bekeken en sommige uitspraken kloppen gewoon niet..
ze waren ARBEIDERS
Ben zelf marokkaanse en doe het hartstikke goed, Heb respect voor deze samenleving
Maak niet uit hoe je bent of wat je doet al heb je maar 1 been (bij wijze van spreken)
Casca schreef:Ik heb helemaal niks tegen marokkanen of wat voor volk dan ook. Ik vind dat er gewoon veel betere begeleiding moet komen in de opvoeding, daar begint het namelijk al.. Veel kinderen krijgen van jongs af aan al geen normen en waarden meer mee, dan bedoel ik ook de nederlandse, spreek maar eens een kind op zijn/haar gedrag aan, je krijgt een snauw terug en daarna ook nog eens de ouders over je heen..
Dit heeft niks met marokkanen te maken, maar een stelletje onopgevoede pubers, wat compleet uit de hand zal gaan lopen met al die hangjongeren etc. Ze vervelen zich gewoon de pleures..
ze waren ARBEIDERS
faye schreef:Ze heeft alleen geen gelijk vwb de gastarbeiders. Dat is nog altijd een vrije keuze geweest en ik wordt dat excuus zo langzamerhand goed beu!