De zwangerschap was haar afgeraden vanwege gezondheidsrisico's voor de moeder, een zwangerschap is nu eenmaal zeer belastend voor een lijf, ook als je wel een "normaal" lijf hebt.
Daarbij, 19 jaar lijkt voor ons wellicht wat aan de jonge kant, maar ze is gewoon volwassen hoor, dus ze lijkt me ook prima in staat om zelf die keus weloverwogen te nemen.
Dit kind is zéér gewenst en zal dus opgroeien in een warm en liefdevol nest, is dat niet veel belangrijker dan het feit dat het kind al snel groter dan haar moeder is?
En wat betreft die grootte, er zijn ook zat "grote" moeders die hun kinderen niet de baas kunnen, kijk alleen maar eens rond in een supermarkt, heel leerzaaam om te zien hoe die kleintjes hun moeder volledig in de tang hebben..
En hoe het kind verwekt is, dat lijkt me volkomen duidelijk en de speculaties daarover lijken me dan ook volkomen zinloos.
Dat het kind 35 centimeter was bij de geboorte lijkt me ook niet zo vreemd.
Ze is 5 weken te vroeg (en niet "eigenlijk maar 2" zoals eerder ergens gezegd, want we gaan idd écht uit van een zwangerschapsduur van 40 weken) én ze heeft een kleine moeder.
Zet een hengst van 1.70m op een kleine shet en daar zal ook geen veulen uitkomen van 1.50...
maar goed, da's mijn mening natuurlijk