Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Born2BCrazy schreef:Dit is toch echt te ziek voor woorden!!!![]()
Kan er echt niet bij dat iemand zo ziek is om:
a)zulke plannen te bedenken
b) ze ook nog willen uitvoeren
c) dit te doen terwijl ze zelf ook kinderen hebben
d) alleen maar met hun P I K denken en gevolgen?ho maar..
Echt..,Om te kosten dit!
Vraag me af of voor dit soort mensen wel een straf is?
Hier kan geen enkele TBS/Gevangenisstraf wat aan veranderen..deze mensen zijn gewoon bedorven!!![]()
Zulke types verdienen idd geen plek op aarde!
Hoe slechte jeugd ze ook hebben gehad..dit kan toch gewoon niet in je opkomen?
En idd een 2e kans? No way..die hebben ze immers al gehad..en toch willen ze doorgaan met zulke praktijken..echt walgelijk!!![]()
Ze moeten dan ook zeker niet vrijgelaten worden..dan is het wachten op de slachtoffertjes![]()
Machie schreef:bewondering, heel erg veel bewordering heb ik voor de agent die zich hier in gemengt heeft en zoveel bewijzen naar boven gehaald heeft!!
Daphnezz schreef:Bij zijn ondervraging vertelde een van de daders dat hij opgelucht was dat de politie hem op tijd had kunnen stoppen. „Ik was in een negatieve spiraal terechtgekomen en wist niet meer hoe ik daar uit ging raken. Ik had mezelf niet meer onder controle
xKatleentjex schreef:Daphnezz schreef:Bij zijn ondervraging vertelde een van de daders dat hij opgelucht was dat de politie hem op tijd had kunnen stoppen. „Ik was in een negatieve spiraal terechtgekomen en wist niet meer hoe ik daar uit ging raken. Ik had mezelf niet meer onder controle
Och gut jongens, niet zo harteloos allemaal. Hij kon er zelf niets aan doen. We geven de arme stakker lekker een strafvermindering, en laten hem na 5 jaar weer vrij. Hij had zichzelf gewoon niet meer onder controle, kan iedereen gebeuren hoor
.
Of hoe bedoelt hij dat bovenste stuk nu?
xKatleentjex schreef:Bah, ik vraag me bij dit soort dingen altijd af als dat bij die mensen gewoon genetisch bepaald is of dat ze ergens in de loop van het leven gewoon die kronkel krijgen door gebeurtenissen...
Gezien ze al kinderen hebben (arme dingen, ik hoop dat ze nog niet oud genoeg zijn om te beseffen wat pappa's hobby is) hoop ik heel sterk dat het het laatste is of nog iets anders. Je zou de genen maar eens doorgeven.
tamary schreef:Waarschijnlijk precies zoals hij het zegt. Dat schijnt wel vaker te gebeuren. Zelfde als een kikker in een pan met water. Gooi je die in heet water = vluchten, maar in koud water dat langzaam opwarmt = blijven zitten en dood gaan. Ook hier zijn vaak de stapjes zo klein dat ze niet zien hoe fout ze bezig zijn, omdat er genoeg tijd is om te "wennen" aan de andere manier van denken.xKatleentjex schreef:Bah, ik vraag me bij dit soort dingen altijd af als dat bij die mensen gewoon genetisch bepaald is of dat ze ergens in de loop van het leven gewoon die kronkel krijgen door gebeurtenissen...
Gezien ze al kinderen hebben (arme dingen, ik hoop dat ze nog niet oud genoeg zijn om te beseffen wat pappa's hobby is) hoop ik heel sterk dat het het laatste is of nog iets anders. Je zou de genen maar eens doorgeven.
Stilstand in de sexuele ontwikkeling vaak, maar omdat het lichaam wel volwassen wordt krijg je dan dit soort dingen. Ze voelen zich aangetrokken tot kinderen die in hetzelfde stadium zitten, maar het lijf en de hormonen geven er een sexueel volwassen invulling aan.
tamary schreef:Waarschijnlijk precies zoals hij het zegt. Dat schijnt wel vaker te gebeuren. Zelfde als een kikker in een pan met water. Gooi je die in heet water = vluchten, maar in koud water dat langzaam opwarmt = blijven zitten en dood gaan. Ook hier zijn vaak de stapjes zo klein dat ze niet zien hoe fout ze bezig zijn, omdat er genoeg tijd is om te "wennen" aan de andere manier van denken.
tamary schreef:Stilstand in de sexuele ontwikkeling vaak, maar omdat het lichaam wel volwassen wordt krijg je dan dit soort dingen. Ze voelen zich aangetrokken tot kinderen die in hetzelfde stadium zitten, maar het lijf en de hormonen geven er een sexueel volwassen invulling aan.
git schreef:Die mafkezen opsluiten in de gevangenis, en wij de rest van hun leven voor hen betalen, zodat ze lekker tv kunnen kijken enz.
Nee hoor, publiceer hun foto's maar, en laat ze maar vrij. Dan regelt de bevolking de rest wel
mayday schreef:git schreef:Die mafkezen opsluiten in de gevangenis, en wij de rest van hun leven voor hen betalen, zodat ze lekker tv kunnen kijken enz.
Nee hoor, publiceer hun foto's maar, en laat ze maar vrij. Dan regelt de bevolking de rest wel
Dit vind ik nou eens en goed plan!
mayday schreef:git schreef:Die mafkezen opsluiten in de gevangenis, en wij de rest van hun leven voor hen betalen, zodat ze lekker tv kunnen kijken enz.
Dit vind ik nou eens en goed plan!
visje schreef:tamary schreef:Stilstand
in de sexuele ontwikkeling vaak, maar omdat het lichaam wel volwassen
wordt krijg je dan dit soort dingen. Ze voelen zich aangetrokken tot
kinderen die in hetzelfde stadium zitten, maar het lijf en de hormonen
geven er een sexueel volwassen invulling aan.
Klinkt
nogal Freudiaans. Waar komt die theorie vandaag? Lijkt me niet
gemakkelijk om te bewijzen dat pedofielen een stilstand hebben gehad in
de sexuele ontwikkeling.