Pedo's wilden kind brandmerken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Pedo's wilden kind brandmerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:08

Gelukkig heb ik de allerliefste vader en man van de wereld Haha! , maar ik ga er vanuit dat die gasten hun kinderen nooit meer zullen zien (je zult maar zo'n pa hebben). Die van mij zou zijn dochter in elk geval nooit meer zien, ik zou hem niet meer in de buurt willen hebben.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:25

Dit is toch echt te ziek voor woorden!!! Boos!
Kan er echt niet bij dat iemand zo ziek is om:
a)zulke plannen te bedenken
b) ze ook nog willen uitvoeren
c) dit te doen terwijl ze zelf ook kinderen hebben
d) alleen maar met hun P I K denken en gevolgen? Blond ho maar..

Echt.., Om te kosten dit!

Vraag me af of voor dit soort mensen wel een straf is?
Hier kan geen enkele TBS/Gevangenisstraf wat aan veranderen..deze mensen zijn gewoon bedorven!! Misselijk
Zulke types verdienen idd geen plek op aarde!
Hoe slechte jeugd ze ook hebben gehad..dit kan toch gewoon niet in je opkomen?

En idd een 2e kans? No way..die hebben ze immers al gehad..en toch willen ze doorgaan met zulke praktijken..echt walgelijk!! Hamer
Ze moeten dan ook zeker niet vrijgelaten worden..dan is het wachten op de slachtoffertjes Verdrietig Stoom uit je oren

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:53

Bah, bah, bah Misselijk
Hoe ziek kun je zijn zeg.. Heb er geen woorden voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:56

Oef, wat gaat er in hemelsnaam in dat soort mensen om Ziek

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:59

Born2BCrazy schreef:
Dit is toch echt te ziek voor woorden!!! Boos!
Kan er echt niet bij dat iemand zo ziek is om:
a)zulke plannen te bedenken
b) ze ook nog willen uitvoeren
c) dit te doen terwijl ze zelf ook kinderen hebben
d) alleen maar met hun P I K denken en gevolgen? Blond ho maar..

Echt.., Om te kosten dit!

Vraag me af of voor dit soort mensen wel een straf is?
Hier kan geen enkele TBS/Gevangenisstraf wat aan veranderen..deze mensen zijn gewoon bedorven!! Misselijk
Zulke types verdienen idd geen plek op aarde!
Hoe slechte jeugd ze ook hebben gehad..dit kan toch gewoon niet in je opkomen?

En idd een 2e kans? No way..die hebben ze immers al gehad..en toch willen ze doorgaan met zulke praktijken..echt walgelijk!! Hamer
Ze moeten dan ook zeker niet vrijgelaten worden..dan is het wachten op de slachtoffertjes Verdrietig Stoom uit je oren

Ik ben het volledig met je eens....

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:09

Jeetje zeg, afschuwelijk, bàh, Ik walg ervan.
En dan nog eens dat hun zelf kinderen hebben?? Hoe ziek ben je dan??

sgwrijdster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:52

bah Misselijk
hoe kun je maanden lang voorbereiden dat je een kind wilt mishandelen, verkrachten en brandmerken(zodat ze het niet vergeten?? alsof er ook maar 1 dag voorbij gaat wanneer dat kind er niet aan denkt de komende 20 jaar) en dan vervolgens tegen de politie zeggen dat je in een negatieve spiraal zat?!

ik snap dit soort mensen niet hoor echt niet, ookal hebben ze een slechte jeugd gehad of wat dan ook dit doe je niet!

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:23

Vandaag stond in De Standaard dat de S die ze wilden brandmerken staat voor "soumise" ("gehoorzaam", "prostituee").

Echt ziek... Boos!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:34

bewondering, heel erg veel bewordering heb ik voor de agent die zich hier in gemengt heeft en zoveel bewijzen naar boven gehaald heeft!!

Verder kan ik hier alleen maar misselijk van worden. Vind het echt te ranzig voor woorden!

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:37

Die mafkezen opsluiten in de gevangenis, en wij de rest van hun leven voor hen betalen, zodat ze lekker tv kunnen kijken enz.
Nee hoor, publiceer hun foto's maar, en laat ze maar vrij. Dan regelt de bevolking de rest wel

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:43

Ik snap echt niet wat de lol er van is.... Er is iets goed mis met die mensen!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:48

Machie schreef:
bewondering, heel erg veel bewordering heb ik voor de agent die zich hier in gemengt heeft en zoveel bewijzen naar boven gehaald heeft!!

ja idd..Lijkt me nog al een zware belasting om net te doen alsof je 'een van hun bent'..
Echt, hulde! Afgod

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:07

Daphnezz schreef:
Bij zijn ondervraging vertelde een van de daders dat hij opgelucht was dat de politie hem op tijd had kunnen stoppen. „Ik was in een negatieve spiraal terechtgekomen en wist niet meer hoe ik daar uit ging raken. Ik had mezelf niet meer onder controle

Och gut jongens, niet zo harteloos allemaal. Hij kon er zelf niets aan doen Ach gut . We geven de arme stakker lekker een strafvermindering, en laten hem na 5 jaar weer vrij. Hij had zichzelf gewoon niet meer onder controle, kan iedereen gebeuren hoor Ach gut .

Of hoe bedoelt hij dat bovenste stuk nu? Rolleyes
Bah, ik vraag me bij dit soort dingen altijd af als dat bij die mensen gewoon genetisch bepaald is of dat ze ergens in de loop van het leven gewoon die kronkel krijgen door gebeurtenissen...
Gezien ze al kinderen hebben (arme dingen, ik hoop dat ze nog niet oud genoeg zijn om te beseffen wat pappa's hobby is) hoop ik heel sterk dat het het laatste is of nog iets anders. Je zou de genen maar eens doorgeven. Lips are sealed

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:39

xKatleentjex schreef:
Daphnezz schreef:
Bij zijn ondervraging vertelde een van de daders dat hij opgelucht was dat de politie hem op tijd had kunnen stoppen. „Ik was in een negatieve spiraal terechtgekomen en wist niet meer hoe ik daar uit ging raken. Ik had mezelf niet meer onder controle

Och gut jongens, niet zo harteloos allemaal. Hij kon er zelf niets aan doen Ach gut . We geven de arme stakker lekker een strafvermindering, en laten hem na 5 jaar weer vrij. Hij had zichzelf gewoon niet meer onder controle, kan iedereen gebeuren hoor Ach gut .

Of hoe bedoelt hij dat bovenste stuk nu? Rolleyes

Waarschijnlijk precies zoals hij het zegt. Dat schijnt wel vaker te gebeuren. Zelfde als een kikker in een pan met water. Gooi je die in heet water = vluchten, maar in koud water dat langzaam opwarmt = blijven zitten en dood gaan. Ook hier zijn vaak de stapjes zo klein dat ze niet zien hoe fout ze bezig zijn, omdat er genoeg tijd is om te "wennen" aan de andere manier van denken.

xKatleentjex schreef:
Bah, ik vraag me bij dit soort dingen altijd af als dat bij die mensen gewoon genetisch bepaald is of dat ze ergens in de loop van het leven gewoon die kronkel krijgen door gebeurtenissen...
Gezien ze al kinderen hebben (arme dingen, ik hoop dat ze nog niet oud genoeg zijn om te beseffen wat pappa's hobby is) hoop ik heel sterk dat het het laatste is of nog iets anders. Je zou de genen maar eens doorgeven. Lips are sealed

Stilstand in de sexuele ontwikkeling vaak, maar omdat het lichaam wel volwassen wordt krijg je dan dit soort dingen. Ze voelen zich aangetrokken tot kinderen die in hetzelfde stadium zitten, maar het lijf en de hormonen geven er een sexueel volwassen invulling aan.

Ik hoop dat de kinderen deze kant van hun vaders bespaard is gebleven.

Voor mij is sex iets tussen volwassenen en dan vrijwillig. Kinderen, dieren en ieder ander waarmee je niet kunt communiceren over wat je van plan bent dien je af te blijven.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:42

tamary schreef:
Waarschijnlijk precies zoals hij het zegt. Dat schijnt wel vaker te gebeuren. Zelfde als een kikker in een pan met water. Gooi je die in heet water = vluchten, maar in koud water dat langzaam opwarmt = blijven zitten en dood gaan. Ook hier zijn vaak de stapjes zo klein dat ze niet zien hoe fout ze bezig zijn, omdat er genoeg tijd is om te "wennen" aan de andere manier van denken.

xKatleentjex schreef:

Stilstand in de sexuele ontwikkeling vaak, maar omdat het lichaam wel volwassen wordt krijg je dan dit soort dingen. Ze voelen zich aangetrokken tot kinderen die in hetzelfde stadium zitten, maar het lijf en de hormonen geven er een sexueel volwassen invulling aan.

Dat is wel een interessante theorie/gedachtengang (hoe luguber hij in deze situatie ook is)
(even voor de duidelijkheid: ik keur dit gedrag ABSOLUUT niet goed, en deze 'theorie' is ook geen excuus, maar bied een mogelijke kijk op hoe dit soort onmenselijke gedachten tot stand kunnen komen..
(en begrijpen, nee )

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:50

jakkes! vieze mensen... zal hun eens ff brandmerken...
ja ze zijn 'ziek' ja, maar een psychopaat is ook 'ziek' dat kan dan wel betekenen dat ze zichzelf minder onder controle hebben, ze vormen imo wel een bedreiging voor de samenleving! Zo iemand wil je toch niet in je wijk hbben wonen ..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 01:00

wat erg Bloos!
Echt te ziek en walgelijk voor worden.. Godsamme wat is dit erg zeg

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:43

tamary schreef:

Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Eerst ben je alleen met die perverse gedachten. Dan kom je iemand anders tegen op het internet, die net dezelfde perverse gedachten heeft. Dat maakt het al meteen een stuk aanvaardbaarder. Van het een komt het ander. Je steekt elkaar op, je deelt elkaars fantasieën en uiteindelijk worden het plannen. Ik kan me voorstellen dat je totaal vervreemt van de realiteit en de menselijkheid. En dat je achteraf echt denkt van 'jeezes, wat stond ik op het punt te doen'.

't Is natuurlijk niet zeker of die persoon echt meent wat hij zegt. Het kan ook een griezelige psychopaat zijn die zich voordoet als iemand met een groot schuldbesef. Je kan er, kortom, weinig uit afleiden over de persoon zelf.

tamary schreef:

Klinkt nogal Freudiaans Haha! . Waar komt die theorie vandaag? Lijkt me niet gemakkelijk om te bewijzen dat pedofielen een stilstand hebben gehad in de sexuele ontwikkeling.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:33

Wat een stelletje zieke vruchten zijn deze gasten zeg, hun idee is al ziek op zn zachts gezegd, maar ook nog zo ziek zijn daar uitgebreid op internet voorberedingen voor te treffen door oproepjes te plaatsen en daarop uitleggen wat ze van plan zijn..dat houd echt in dat ze gestoord zijn.
Wat ben ik blij dat er nog geen meisje gepakt is..
waar ik niet zo blij mee ben, is dat de kans erg groot is dat er vele mate minder straf opgelegd zal worden..het is een poging tot misdrijf en dan heb je te voldoen aan een aantal voorwaarden eer dat strafbaar is. Het voornemen en het begin van de uitvoering. Nu lag het gehele plan klaar, de auto etc, dus bijna alles was tot in de nopjes geregeld..laat dat de mazzel zijn voor de burgers, dat de rechtbank die zieke vruchten kan veroordelen en niet laat wegkomen.. maar met behoorljk wat pech loopt men nog het risco ook dat er weinig straf op te leggen valt, doordat er nog niets gebeurd is..geen idee hoe dat systeem in Belgie werkt, hopelijk stukken beter dan hier..

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 00:11

Getver, verschrikkelijk, kan ik echt niet met mijn hoofd bij!
Ik hoop niet dat ze al iemand ''op het oog'' hadden zeg maar.. Je moet er maar achter komen
dat jij dat meisje zou worden..

Bah hier krijg ik echt zo'n ideëen van.. Doodstraf? nee gaat veel te snel.. ben je er lekker vlot van af..
Doe maar lekker sadistisch, zijn zij toch even goed? Is de film Saw toch nog ergens goed voor..

verschrikkelijk, brandmerken om het te blijven herinneren..

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 00:22

git schreef:
Die mafkezen opsluiten in de gevangenis, en wij de rest van hun leven voor hen betalen, zodat ze lekker tv kunnen kijken enz.
Nee hoor, publiceer hun foto's maar, en laat ze maar vrij. Dan regelt de bevolking de rest wel

Dit vind ik nou eens en goed plan!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:45

mayday schreef:
git schreef:

Doe het alsjeblieft niet ze vluchten dan naar het buitenland en gaan rustig verder met het ontwikkelen van hun zieke geest. Opsluiten (beter nog de kogel) en NOOIT en dan ook NOOIT meer loslaten.

Het erge vind ik nog dat dit gewoon vaders zijn. Die kinderen zullen dit nooit kunnen verwerken.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:47

mayday schreef:
git schreef:

En dan maar hopen dat ze de goede foto's publiceren en er geen onschuldigen rondlopen die voor deze figuren aangezien worden.

visje schreef:
tamary schreef:
Stilstand
in de sexuele ontwikkeling vaak, maar omdat het lichaam wel volwassen
wordt krijg je dan dit soort dingen. Ze voelen zich aangetrokken tot
kinderen die in hetzelfde stadium zitten, maar het lijf en de hormonen
geven er een sexueel volwassen invulling aan.

Klinkt
nogal Freudiaans Haha! . Waar komt die theorie vandaag? Lijkt me niet
gemakkelijk om te bewijzen dat pedofielen een stilstand hebben gehad in
de sexuele ontwikkeling.

Er zijn wel onderzoeken naar gedaan en af en toe komt er iets over op TV, maar waar de theorie precies vandaan komt weet ik zo even niet. Ik pik heel veel stukjes kennis op door lezen, tv kijken, gesprekken, etc. maar waar ik precies welke stukjes hoorde/las onthoud ik niet zo goed.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:11

Misselijk Echt heel goed dat dit voorkomen is....:S

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:17

ik vind (voor het eerst) dat de politie hier heel goed gehandelt heeft.

Echt te ziek voor woorden. Gatver, ik wil er niet eens aan denken