Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katoo71 schreef:dat liedje van "he kom naar smurfenland ga maar met ons mee "komt spontaan opzetten.....
russel schreef:Denk nou maar niet dat ze naar het strand of het zwembad mogen hoor. Daar zien ze halfnaakte mannen en vrouwen en op het strand zelfs vrouwen topless. Daar mogen ze ook niet naar kijken.
valerm schreef:asjeblieft al die aanpassingen voor die mensen daar walg ik echt van.jouw keuze jouw probleem maak dan je eigen zwembad.
valerm schreef:asjeblieft al die aanpassingen voor die mensen daar walg ik echt van.jouw keuze jouw probleem maak dan je eigen zwembad.
katiavl schreef:sjah al beter voor de meisjes dan met die burka te gaan zwemmen, maar toch vind ik dat nog altijd niet kunnen.
Zou meer moeten gedaan worden aan gelijkwaardigheid tussen vrouw en man
jacimatho schreef:Het zwembad in ons gehuchtje heeft speciale uren waarin geen enkele man een poot in het complex mag zetten en de dames dus ongestoord kunnen zwemmen in badpak onder toezicht van een badjuf.
Zelfs de badmeesters mogen dan niet naar binnen.
xKatleentjex schreef:Ik ben wel eens benieuwd naar het antwoord op de volgende vraag:
Wie is er allemaal voor volledig naakt zwemmen? Dat mensen zonder kleren in openbare zwembaden (voor alle leeftijden, ook kinderen) mogen verschijnen, man of vrouw. Op voorwaarde natuurlijk dat ze geen seksueel geaarde dingen doen.
Of nog beter: Wie zou er zich niet aan storen als iedereen volledig naakt op straat zou rondlopen, als het dragen van kledij geen wet was? Waarom wel, niet?