Arm Meisje !.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FZ_Lin

Re: Arm Meisje !.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:37

Heb niet alle reactie's gelezen
Maar vind het een vieze laffe streek van al die mensen!!!!!!!!!
Met ze allen op 1 weerloos meisje van 16!
Gewoon te ziek voor woorden!!!!! Heb er echt geen meer woorden voor!
Gewoon te erg is dit!!! Neiging om erheen te gaan, en hun 1 voor 1 te behandelen! Mja lost niks op, dan ben ik net zo laag als zij allemaal zijn!! Misselijk

Ziek Misselijk Stoom uit je oren

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:38

o mijn god *zo een gevoel van onmacht nu bij mij* ik zou echt daarheen willen en ze eigenhandig allemaal kapot te stenigen vastgebonden aan de muur Boos! bah wat is dit nou voor een cultuur stelletje dwazen !!!!!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:41

Nikka schreef:
Volgens mij bedoelt ze dit niet zo. Ze bedoelt vlgns mij dat het meisje sex gehad is voor hun een schande.

Ow ja, dat kan natuurlijk ook.

Ik heb het filmpje net bekeken. Er is ook niemand die iets doet! Echt niet te geloven. En staan er nou agenten bij, die met die hestjes? Dat dit nog gebeurd in deze tijd. Het is echt verschrikkelijk als je ziet hoe dat meisje aan haar einde is gekomen. Wat zal er allemaal wel niet in haar omgegaan zijn.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:50

Jezus, wat een lafaards, niemand die haar helpt....

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:54

Pfffff ben er echt niet lekker van...

Smeerlappen!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:57

ik vind dit ook niet normaal,maar ik denk dat die agenten zelf niet kunnen ingrijpen anders worden die ook bekogeld,iets anders kan ik er niet van denken,want ergens im het verhaal staat ook dat 2 agenten ook vermoord zijn,ergens anders,arm meisje

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:58

Toch belachelijk dat iedereen maar wat toe staat te kijken! Enig idee hoe lang het heef geduurd vorodat ze doodwas!? Gadverdamme, echt ik hoop dat ze ******* in ***

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:01

Ik werd er gewoon misselijk van!
Ontzettend zielig. DIt heeft niets meer met het geloof te maken of eer als je zoiets doet verdien je juist helemaal geen eer meer! dit is schandalig, dat er nog steeds zulk soort dingen gebueren. Zelfs in Nederland bestaat er nog steeds eerwraak je hoort er alleen niet zoveel over. Ontzettend sneu. AL die mensen die staan te filmen en te kijken. Achterlijk gewoon!

LCharlotte: Volgens mij heel lang. Want je ziet haar nog heel lang bewegen.
Ik wil trouwens zelf ook niet dat Turkije erbij komt!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:11

sammy1 schreef:
ik vind dit ook niet normaal,maar ik denk dat die agenten zelf niet kunnen ingrijpen anders worden die ook bekogeld,iets anders kan ik er niet van denken,want ergens im het verhaal staat ook dat 2 agenten ook vermoord zijn,ergens anders,arm meisje

Ja maar niet door hun eigen geloof, maar door de Islamieten als ik het goed heb!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:12

ok maar ik denk wel dat ze niet hebben ingegrepen omdat ze anders zelf bekogeld werden ofzo,erg vind ik zoiets,

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:19

Ik heb het filmpje niet gekeken en ik wil het niet zien ook. Vreselijk dat dit soort barbaarse dingen nog gebeuren in deze tijd. En dat er blijkbaar gewoon agenten bij stonden te kijken, vind ik helemaal te gek voor woorden. Hopelijk zijn die agenten minstens uit hun functie ontzet en worden ze bij voorkeur behoorlijk gestraft voor hun daden. Of liever gezegd, hun gebrek aan daden... Die andere mensen, die de stenen hebben gegooid, allemaal in een grote kooi, de sleutel weggooien en nooit meer naar gaan kijken...

Wel goed trouwens dat die sjeik zich tegen de moord heeft uitgesproken.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:20

Dat denk ik zelf ook!
Maar weet niet of ik het goed zag, maar in het filmpje pakte iemand haar op! maar ze werd later (als ik het goed zag) uit ze handen geduwd..

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:24

ja dat zag ik ook,die mensen waren allemaal erg agresief.
en die man dacht dan toch even na voor zijn eigen leven,

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:26

LiNdA1986 schreef:
Belachelijk!
Altijd draait het maar om het geloof. Als het geloof niet bestond was er niet zoveel haat en oorlog!

Even off-topic: ik ben ook zwaar tegen dat Turkije bij Europa wil treden. Dat is een moslimland en dat hoort gewoon niet bij Europa. Turkije is zoveel anders als Nederland, Duitsland e.d.
Ik begrijp overigens ook nog steeds niet dat de Oostbloklanden bij Europa zitten, dat past totaal niet bij de EU.

Sorry maar dan heb je dit topic niet gelezen en ook niet goed bekeken.. Want het gaat helemaal niet om moslims hier! De gene die dit meisje stenigen zijn yezidi’s en die zijn absoluut niet te vergelijken met moslims!!!!!

Daarnaast vind ik het onzin dat je om die reden turkije niet erbij wilt hebben.. Want de EU heeft niks met geloofsovertuiging te maken! Wat mag er dan van jou bij? Alleen puur christelijke landen? Wat een onzin! Maar ja, dat is weer een andere discussie.

Over het filmpje; had ik het maar niet gekeken.. bah! Dat arme.. arme kind..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:26

FZ_Lin schreef:
sammy1 schreef:

Ja maar niet door hun eigen geloof, maar door de Islamieten als ik het goed heb!

Is het dan zo moeilijk om te lezen? het gaat hier NIET om de islam! Het gaat hier om de yezidi’s

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:28

heb ik dan wat gezegd over geloof is het zo moeilijk om zelf te lezen???????????

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:28

Maar neemt niet weg dat ik het barbaars vind!
Meisje heeft erg moeten lijden!

En wat ik van de beginpost begrijp, is dat er onderhandelt is met haar familie, en dat ze in een hinderlaag terecht kwam..
En haar vader net na ze begraven was, opgegraven heeft om vol trots haar maagdenvlies te laten zien..

Waar haalt hij het lef vandaan om zijn eigen kind de dood in te jagen?
En is zijn eigen trotsheid groter dan ze liefde voor zijn dochter? Zulke mensen zijn geen kinderen waard.. Zulke mensen zijn helemaal niks waard.. Kan er nog steeds niet overuit!
Collega van me kwam net binnen (is Marokkaans) en vroeg wat ik aan het kijken was, en zij werd ook helemaal woest toen ze het allemaal zag!
We hadden beiden de neiging om de computer de winkel uit te gooien! En niet alleen dat!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:32

Nessah schreef:
Is het dan zo moeilijk om te lezen? het gaat hier NIET om de islam! Het gaat hier om de yezidi’s

Is het zo moeilijk om normaal antwoord te geven? Lachen
Ik beschuldig ze toch nergens van? Lachen

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:33

@sammy1: Nee hoor.. ik quote een gedeelte.. en als je leest gaat het duidelijk over het onderste gedeelte.

@FZ_Lin: Maar haar familie waren juist yezidi’s en het meisje zelf wilde zich bekeren tot de islam voor die jongen.. zij zelf was dus opgevoed als een Yezidi. En je college die marrokaans is, zal waarschijnlijk moslima zijn Knipoog En dat geloof heeft met dit gebeuren hier voorderest niks mee te maken..

Waar mij het om gaat is dat zoveel mensen al zwaa negatief over het islam denken, dus ik vind het een beetje irritant als mensen dan gaan roepen bij dit gebeuren dat het de islam is.. terwijl het hele gebeuren door yezidi’s is veroorzaakt..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:34

FZ_Lin schreef:
Nessah schreef:

Is het zo moeilijk om normaal antwoord te geven? Lachen
Ik beschuldig ze toch nergens van? Lachen

zie mij post hier boven waarom ik zo reageer.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:35

Ze komt nog overeind en word gewoon were onderuit getrapt, en weer een steen, en weer een.....

Ik kan geen hap door mijn stort kijken en kan het niet loslaten....

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:36

ok sorry,ik heb nog es gekeken maar is echt niet normaal,wat gaat er in die hoofden rond van die mensen,

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:37

Nee geloof van me collega heeft er niks mee te maken Knipoog
Maar ik heb niet gezegt dat het door de Islam kwam!
Ik denk dat iedereen in dit verhaal heel duidelijk ziet waar het vandaan komt!

Maar dan snap ik even niet, als Islamieten die yezidi’s niet vermoord heeft, wie dan?
hebben yezidi’s andere yezidi’s vermoord?

Maar Nessah ik heb niks tegen geloven, ieder heeft zijn/haar eigen ding en ik respecteer dat! Dus het was niet me bedoeling om aanvallend over te komen!

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:38

En zo zie je maar weer wat vrouwen in die landen waard zijn.
Volgens mij word het vee nog beter behandelt.
Heb er maar 1 woord voor belagelijk!
Stelletje achtelijke daar zeg.

En die mannen mogen daar alles maar als een meisje haar hart volg word ze gewoon afgeslacht.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:45

FZ_Lin schreef:
Nee geloof van me collega heeft er niks mee te maken Knipoog
Maar ik heb niet gezegt dat het door de Islam kwam!
Ik denk dat iedereen in dit verhaal heel duidelijk ziet waar het vandaan komt!

Maar dan snap ik even niet, als Islamieten die yezidi’s niet vermoord heeft, wie dan?
hebben yezidi’s andere yezidi’s vermoord?

Maar Nessah ik heb niks tegen geloven, ieder heeft zijn/haar eigen ding en ik respecteer dat! Dus het was niet me bedoeling om aanvallend over te komen!

het meisje was van huis af een yezidi.. maar was verliefd geworden op een moslim. Zij bekeerde zich voor die jongen en werd dus zelf moslim.. Zodat ze met hem kon trouwen.. Maar de yezidi’s uit haar stad/dorp waren het daar niet mee eens en toen het meisje op weg naar huis was, werd ze vermoord.. Dus ja, deze mensen op het filmpje waren yezidi’s en dit meisje oorspronkelijk ook.

Als je het onderste gedeelte van het bericht van de ts leest, zie je zelfs dat de extreme moslims zelfs zeggen dat de yezidi’s mensen zijn die slecht zijn en de duivel aanbidden.. en deze moslims komen dus voor het meisje op.. En hebben zelfs geprotesteerd.. daarom zei ik dat ik het niet leuk vond dat moslims hier de schuld van krijgen, terwijl de moslims hier niks mee te maken hadden en er tegen geprotesteerd hebben..

yezidi’s zijn hele ouderwetse mensen die heel erg streng zijn.. Ze mogen alleen trouwen met ander yezidi’s en moeten maagd voor het huwelijk blijven, binnen dit geloof zijn ook veel jongens gestenigd doordat ze een "slippertje" hadden gemaakt en dit meisje is zeker geen uitzondering.. Doordat ze zich bekeerde speelde ze met haar eigen leven.. Echt te erg voor woorden.. Maar zo is het wel.. Het arme meisje, was ze maar hier geboren..