Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lest schreef:Ik heb net even bij nu.nl gekeken, maar daar zegt ze toch zelf dat ze emotionele schade heeft doordat de buurt verandert is en doordat ze last heeft van "stress en spijt" zonder dat ze daar om gevraagd heeft. In dat geval vind ik dr wel gewoon dom. (heel irritant verschillende nieuwsbronnen met verschillende informatie).
http://www.nu.nl/news/1069104/15/rss/%2 ... ge%27.html
Lest schreef:maar daar zegt ze toch zelf dat ze emotionele schade heeft doordat de buurt verandert is en doordat ze last heeft van "stress en spijt" zonder dat ze daar om gevraagd heeft.
russel schreef:Dat is ook best moeilijk, de mensen die gewonnen hebben, de meesten hadden al heel veel geld van zichzelf en als ze haar dan ook nog op straat vernederen, ze had kennelijk zelf niet veel geld te verbrassen, waardoor ze gestopt is, vind ik het niet oke. Zeker als Henny ook nog bij je komt, malse grappen zullen er wel over gemaakt zijn.
Maar goed ik ken haar niet, misschien is het wel een draak van een mens![]()
Maar ik hoorde dat er hele nare grappen bij haar zijn uitgehaald. De buurt zal misschien op die manier verandert zijn.
Ik ken Huisden wel. De grap die daar over gaat is, dat het er vergeven is van de weedplantages, iig worden er regelmatig flink wat opgerold daar. Maar dat is even terzijde.
Machie schreef:dit is een zaak van 2 kanten. Als de loterij echt bij haar aan de deur is geweest, gaat ze deze zaak winnen. Zulke dingen mag je niet doen vind ik. Daarbij speel ik niet mee en ben het niet van plan! Wel ligt hier ik denk ongeveer wekelijks een brief van de postcode loterij in de bus. Vooral die BMW actie... Heb die broef gekregen en daarna nog 4!!! x een herrinering. Echt naar!