Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

[/quote]
Wel balen trouwens, als je weetikveel hoeveel geld per maand/jaar uitgeeft aan je busabbo terwijl er niet eens gecontroleerd wordt, laat staan dat ze rijden...[/quote]
) en dan stormen ze met z'n alle de bus in ik loop rustig (meestal sta ik dan maar ja) maar ze kijken alleen naar buiten... 
omdat ik bijna elke dag 2x sta in de bus.... (helaas heb ik geen andere mogelijkheid om naar m'n school te komen) 

Morgen vraag ik vrij, dan heb ik niks belangrijks en woensdag begin ik wel om 12 uur alvast met naar huis wandelen. Ik ga geen 4 uur in Vinkhuizen staan.
). Ik zit nog te dubben of ik vandaag wel heenga, heb 1 hoorcollege en dat vind ik het fietsen niet waard.
Hier is net om half 9 gewoon geen bus gekomen! 
HedwigG schreef:In Friesland staken de bussen van connexxion niet. De bussen van arriva wel, dus ik kan wel in Leeuwarden komen maar moet nog een stuk lopen omdat de stadsbus van arriva is, ook lekker handig..
Flew schreef:Lastig Mystica. Waar in de stad zit je op school? (Groningen). Ik zit nog te dubben of ik vandaag wel heenga, heb 1 hoorcollege en dat vind ik het fietsen niet waard.
Morgen ga ik misschien wel heen, moet er om half 9 zijn dus kan met bus, ben wel erg vroeg vrij dus kijk even of ik dan een vak ergens anders kan volgen.
Donderdag ga ik sowieso heen, verplichte vakken, de rest zie ik nog wel hoor.

Was wel benieuwd hoe alles ging.
Op het station staan cameraploegen, vast en zeker tv noord. De helft van de bussen reed gewoon, de andere helft niet. Dus ik aan een buschauffeur vragen waarom hij wel reed. Hij zei dat hij niet wist wat de rest aan het doen was, maar dat de afspraak was dat je pas om 9 uur mocht stoppen. Was 1 min voor 9. Als je voor 9 uur van het station wegging, moest je je route afmaken. 

Nessah schreef:maare geldt dit door het hele land en ook van bijv connexcion?