Goed idee , dat zal zalig zijn zonder dazen!! Maar zijn er niet dieren die dazen eten en die daardoor uithongeren ? Of is dat een hele domme gedachte van mij
Ik kijk het toch nog even aan, meestal valt het wel mee hier met de dazen. Maar aangezien de winter niet veel bijzonders is geweest kan het nog wel eens tegen gaan vallen en moet er toch 1 komen.
Ik hoop dat Mark nog mijn paard kan blijven beslaan (hij is hoefsmid), want zo te horen krijgt hij (en de rest) het er maar druk mee. Het is wel een mooie uitvinding, want dit jaar zal de plaag wel een stuk erger zijn. Lang leve de "LOER"
kan niet via bokt iets geregeld owrden met die leverancier? Aangezien toch veel mensen er aan dneken om 1 aan te schaffen. helaas heb ik e rnu het geld niet voor,e n zijn e rnu nog geen dazen hier. mss iets voor volgend jaar ( weet ik gelijk van jullie hoe dat die bevalt)
Die 11 ha staan nog niet vol, maar volgend jaar open ik een pensionstalling en dan staat zeker 8 ha vol met paarden. Zou natuurlijk heel tof zijn dat de pensionpaarden en klanten geen last hebben van Dazen.
Ik reageer zelf namelijk heel erg op beten, krijg bulten ten grote van een tennisbal op elke plek waar ik gestoken word! Vind het dus echt een super uitvinding! Volgens mij moet ik even een financieerder vinden.
Machtig interessant zeg. Ik ben zelf zo allergisch als wat voor die krengen. En volgens mij steken ze niet volgens mij zijn het vampieren die bijten doet me zeer als ze toeslaan.
Ik volg dit topic even. Hier ook altijd ontzettend veel dazen, paarden hebben tijdens warme dagen een soort van levende deken op van dazen en ik zwel op bij iedere beet of steek. Voor mij is de prijs helaas ook te hoog om zo even aan te schaffen dus wacht ik nog even op ervaringen die ik hier dan hoop te lezen, kan ik nog even sparen