Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jarno schreef:
jarno schreef:
gomir schreef:Ik gok erop dat hij gewoon nog leeft![]()
Wel bijzonder dat je spontaan een volksheld wordt als je maar genoeg in het nieuws komt. Heel Nederland in de ban van Holleeder(op een enkeling na die niet weet wie het is
)
Maar het is wel goed dat ik nu weet dat je binnen twee dagen een nieuwe hartklep kunt krijgen. Mijn patiënten zijn over een paar jaar natuurlijk minstens zo belangrijk als Holleeder dus allemaal binnen een week op de operatietafel zou ik zeggen
ikenindi schreef:ik hoorde dat holleeder nu ineens vergiftigd is?
ikenindi schreef:gomir schreef:Ik gok erop dat hij gewoon nog leeft![]()
Wel bijzonder dat je spontaan een volksheld wordt als je maar genoeg in het nieuws komt. Heel Nederland in de ban van Holleeder(op een enkeling na die niet weet wie het is
)
Maar het is wel goed dat ik nu weet dat je binnen twee dagen een nieuwe hartklep kunt krijgen. Mijn patiënten zijn over een paar jaar natuurlijk minstens zo belangrijk als Holleeder dus allemaal binnen een week op de operatietafel zou ik zeggen
ja, erg he. een `normaal mens` moet jaren wachten op een operatie. :s raar allemaal...
ik hoorde dat holleeder nu ineens vergiftigd is?
aan de ene kant heb ik zoiets van: waarom zou je hem wel redeen zo snel met een operatie terwijl anderen zo lang moeten wachten? aan de andere kant heb ik zoiets... zodra hij dood is wordt hij niet meer gestrafd, dus laat hem maar snel genezen en goed latyen genieten van zijn straf...
erleyne schreef:Andere mensen met een zodanig lekkende hartklep moeten echt wel langer wachten dan dat hij nu doet ( spreekt uit eigen ervaring, met hetzelfde euvel in hetzelfde ziekenhuis, heb om precies te zien drie maanden en 9 dagen moeten wachten). Toen ik eenmaal in het ziekenhuis was, is mijn operatie zelfs nog twee keer uitgesteld, vanwege spoedgevallen ( zelfs toen ik al op de pre-op zaal lag ).
Overigens vind ik het volkomen normaal dat hij behandelt wordt ( alleen de termijnwaarop roept vraagtekens op ). Ik heb liever dat zijn proces wordt afgemaakt, dat hij zijn straf krijgt.
LadyElmira schreef:wie is holleeder?
ikenindi schreef:ik denk ook dat hoij beter kan blijven leven en dan levenslang krijgt(en dan wel ECHT levenslang) dan dat hij dood gaat. aan de andere kant... als hij niet wordt geopereerd, dood gaat, en vervolgens die ellenlange rechtzaak niet hoeft te gebeuren scheelt het ook een hoop geld. kunnen ze mooi weer mensen mee helpen die het WEL verdienen...
maarre... is ie nou wel of niet vergiftigd? dat is dus onzin ook? want dat was op het nieuws vanochtend van q-music dacht ik...
btw, als ie toch dood gaat hoop ik dat ie eerst mag lijden. lekker hard, maar hij moet er niet te makkelijk van af komen...
nienke1208 schreef:Hij wordt donderdag pas geopereerd....
Heb trouwens wel zoiets van: hij heeft ook nierproblemen, zul je dalijk zien, gaat hij dood, ontloopt hij alsnog zijn straf
katiavl schreef:ja wat heeft hij eigelijk gedaan?