Jongens (9) plassen tegen politieauto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

panache

Re: Jongens (9) plassen tegen politieauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:25

ShirleyA schreef:
Telpeva schreef:
Ik snap niet helemaal hoe mensen hier humor in zien, ik vind het diep triest. Noem mij maar negatief, maar ik vind dit echt niet kunnen. Van andermans spullen blijf je af, en plassen ertegen doe je al helemaal niet. Hoe zou je je voelen als iemand tegen jouw spullen aan zou plassen? nee, ik vind dit niet kunnen. Echt een gebrek aan goede opvoeding...

Er wordt elke dag doot honden tegenmijn auto aangeplatst, maak ik me niet druk om hoor. En dat van die 2 kids vind ik nog minder erg. Echt onzin om dat a-sociaal te noemen; t zijn kinderen hoor. Het heeft ook niets met opvoeding te maken maar met n geintje!

indd, maar tegen een politie auto vind ik meer tjaa aaso en stoer doen al van de 9jarigen ! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:33

Samir schreef:
Volgens mij zijn hier héeel wat mensen die vroeger nooit belletjelel ofzo hebben gedaan. Clown

Plaste jij met belletje trekken dan ook eerst tegen de voordeur of tegen de bel?

Vind dat wel heel wat anders Ja

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:43

Samir schreef:
Volgens mij zijn hier héeel wat mensen die vroeger nooit belletjelel ofzo hebben gedaan. Clown

Dat vind ik ook geen vergelijking, het spijt me zeer. Dit getuigt gewoon van geen enkel respect.
Als ze dit al leuk vinden, en ze zijn pas 9.. Wat doen ze dan straks als ze 15/16 en dat niet meer stoer is??

En als ze tegen het portier van jullie auto aanplassen, dan lach je vast ook niet meer Lachen
Laatst bijgewerkt door Keukenkast op 10-04-07 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:45

ahhahaha ik vind m wel stiekem grappig eigenlijk Haha!

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:47

Ik vind het niet mogen en kunnen maar die ventjes van 9, ik zie ze al staan Clown

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:42

ShirleyA schreef:
Paula schreef:
Dit hadden ze in het dorp naast ons ook gedaan, alleen dan met neppiemels waar zo'n waterspuitje inzit. Grapje was van korte duur want ze moesten mee naar het bureau. Achja eigen schult, vind zoiets a-sociaal.

Dus ze moesten mee omdat ze met n waterspuit water spoten? Mijn hemel heeft de politie dan echt niets te doen? En t dan gek vinden dat men roept ¨ga boeven vangen!¨. Dit gaat echt nergens over en het is zuur dat oom agent geen humor heeft.

Zal ik dan maar niet vertellen dat het ook nog eens carnaval was en je dergelijke dingen kunt verwachten? Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:52

Paula schreef:
ShirleyA schreef:
Dus ze moesten mee omdat ze met n waterspuit water spoten? Mijn hemel heeft de politie dan echt niets te doen? En t dan gek vinden dat men roept ¨ga boeven vangen!¨. Dit gaat echt nergens over en het is zuur dat oom agent geen humor heeft.

Zal ik dan maar niet vertellen dat het ook nog eens carnaval was en je dergelijke dingen kunt verwachten? Tong uitsteken

Nou idd dan kijk je daar toch helemaal niet van op...... Het is duidelijk: agenten moeten op cursus humor om te lachen Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:56

Elzepelze schreef:
Samir schreef:

Dat vind ik ook geen vergelijking, het spijt me zeer. Dit getuigt gewoon van geen enkel respect.
Als ze dit al leuk vinden, en ze zijn pas 9.. Wat doen ze dan straks als ze 15/16 en dat niet meer stoer is??

En als ze tegen het portier van jullie auto aanplassen, dan lach je vast ook niet meer Lachen

Ik snap de vergelijking wel! Belletje trek doe je ook als kind maar weinigen van hen blijven dit hun levenlang volhouden. Het gaat om het spannende aspect er van, je weet dat t niet mag en toch doen. Met t plassen tegen de auto vd smeris net zo... Heeft niet met t gebrek aan respect te maken maar met spanning en ze weten juist heel goed dat t niet mag anders hadden ze t niet eens gedaan.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:56

hahha vind het wel grappig eigenlijk.
tuurlijk hoord het niet maar goed wie heeft vroeger nou geen dingen gedaan waarvan nu door iedereen geroepen word; asociaal,respectloos

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:57

De politie moet gewoon niet zo zeiken Knipoog

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:58

Ik heb geen dingen gedaan waarvan werd geroepen dat het asociaal of respectloos was.
En dan moet je niet denken dat ik een ontzettend braaf meisje was ofzo. Dit is gewoon geen gedrag wat je grappig kunt noemen, hier begint het echt mee.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:58

terorita schreef:
o.k dit mag natuurlijk niet, wild plassen is strafbaar
maar ik zie d'r enigsinds nog wel een beetje de humor van in..

inderdaad Huilen van het lachen Maar ik vraag me ernstig af hoe hun zijn opgevoed; Als ouder leer je je kind toch om dit niet te doen? Maar aah: Het is maar een plasje, imo zouden ze zich beter bezig houden met iets anders Nagelbijten / Gniffelen (criminelen,drugsverslaafden,..)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:59

geit schreef:
hahha vind het wel grappig eigenlijk.
tuurlijk hoord het niet maar goed wie heeft vroeger nou geen dingen gedaan waarvan nu door iedereen geroepen word; asociaal,respectloos

Veel mensen doen nog steeds respectloos en aso. Kijk maar om je heen op de snelweg: veel rijden te hard, mag ook niet vd politie en toch doen he.....

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:00

Noppes schreef:
Ik heb geen dingen gedaan waarvan werd geroepen dat het asociaal of respectloos was.
En dan moet je niet denken dat ik een ontzettend braaf meisje was ofzo. Dit is gewoon geen gedrag wat je grappig kunt noemen, hier begint het echt mee.

Wat begint hier mee dan?

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:04

Noppes schreef:

wat begint hier mee?
gaan ze over een paar jaar aan de drugs?worden het auto dieven? bende leden? jeugd deliquenten?
omdat ze tegen een politie auto aan piesen op 9 jarige leeftijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:06

Als je geen respect hebt op zulke jonge leeftijd al, kan er idd veel mis gaan met zo'n kinderen.
Want dit valt niet onder een kwajongensstreek imo...

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:06

Nee, maar dit is respectloos gedrag, en lang niet ieder kind vertoont dit op zo'n jonge leeftijd. Wanneer ze pubers zijn blijft het dan vast niet bij een 'grapje' als dit.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:14

Ik kan hier echt niet om lachen! Zo jong en dan al zo onrespectloos, wat moet daar later wel niet van terechtkomen!
Hoogstwaarschijnlijk hebben de ouders het nog toegelachen ook toen ze het verhaal hoorden

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:31

runningkawa schreef:
Als je geen respect hebt op zulke jonge leeftijd al, kan er idd veel mis gaan met zo'n kinderen.
Want dit valt niet onder een kwajongensstreek imo...

Gevangenissen zitten vol met mensen die nog nooit tegen n politieauto hebben gelpast! Dit is puur n kwajongensstreek hoor en ik vind t te zot voor woorden om er zo zwaar aan te tillen en meteen te roepen dat t met deze kids fout zal aflopen......

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:32

LiNdA1986 schreef:
Ik kan hier echt niet om lachen! Zo jong en dan al zo onrespectloos, wat moet daar later wel niet van terechtkomen!
Hoogstwaarschijnlijk hebben de ouders het nog toegelachen ook toen ze het verhaal hoorden

Ik zou er ook om moeten lachen hoor! Het is n lolletje. Zo jammer dat er mensen zijn die meteen gaan piepen over respect.......

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:33

Dus jij zou lachen als jouw 9 jarige kinderen tegen een politie auto plassen...?
Goh, dát zegt genoeg vind ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:36

ja gevangenissen zitten vol met mensen die geen normen en waarden hebben
Niet van andermans spullen af kunnen blijven...
valt dit ook onder
Dat ze over hun eigen fietsje gaan staan zeiken, ofdat van vader, als ze zo graag wat uit willen halen?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:38

Ylana schreef:
Dus jij zou lachen als jouw 9 jarige kinderen tegen een politie auto plassen...?
Goh, dát zegt genoeg vind ik...

Goh dat zegt genoeg? Wat dan? Alleen dat ik humor heb....
komt ook omdat zijn pa smeris is....
Ik denk ook dat zijn pa om dit voorval kan lachen en niet zo zou zeiken er over.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:38

het is een beetje dubbel, aan de ene kant is het wel lachen aan de andere kant hadden ze het niet moeten doen.
( als ik een jongen was en ik had de kans gehad, zou ik het ook hebben gedaan!!! en ik heb een hele goeie opleiding en opvoeding gehad ) dit is volgens mij gewoon gedaan om stoer te doen.
het zijn maar kinderen als ze nu 19 waren geweest vond ik t anders.
(ik zou als ouder hier niet om lachen als mijn kind dit zou doen maar als zelfzijnde nog puber.. ach ja)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:39

Vraag het eerst maar eens na aan je pa of hij het leuk zo vinden als er iemand over zijn handvat staat de zeiken...

En zou jij er van vinden als iemand over jou stuur van de fiets heen piest?
ook grappig?
En dan mag jij naar huis fietsen met dat "schone" stuur

lachen!! *LOL* Verward
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-04-07 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt