Baasjes plegen zelfmoord na dood hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Re: Baasjes plegen zelfmoord na dood hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 01:23

Toch schijnt het vaker te gebeuren, bij een aflevering van Dr G heb ik haar al eens horen verzuchten dat dat nou al de 3e in korte tijd was die zelfmoord pleegde na het overlijden van de hond...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 01:25

Weet je wat het is? die mensen wouden al veel langer zelfmoord plegen, maar ze hadden nog een goede reden nodig...
Ze willen niet opeens dood door de hond, maar ze liepen er al veel langer mee rond (zelfmoord is zelfden spontaan).

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 01:28

Welshcobfan schreef:
Weet je wat het is? die mensen wouden al veel langer zelfmoord plegen, maar ze hadden nog een goede reden nodig...
Ze willen niet opeens dood door de hond, maar ze liepen er al veel langer mee rond (zelfmoord is zelfden spontaan).

daar dacht ik eigenlijk ook aan,
ze hadden er denk ik gewoon genoeg van

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 05:59

Waarschijnlijk heb je wel gelijk Welshcobfan, kinderloos echtpaar, redelijk op leeftijd, zaten waarschijnlijk langere tijd al in de put, maar als het niet goed gaat en tot overmaat van ramp verlies je je beste maatje (in hun geval waarschijnlijk 'kind') is de stap tot zelfmoord natuurlijk veel kleiner en 'makkelijker' om te nemen.
Toch blijft het sneu. Ze zijn in ieder geval samen gegaan maakt niet uit met welk idee erachter.

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 13:02

Ik vind dit toch ook geen normale reactie om te doen wanneer je beste trouwe vriend is overleden. Ik zou zelf ook ontzettend veel verdriet hebben, maar dat moet je gewoon weer boven komen, het leven gaat nu eenmaal voort.
Maar ergens denk ik ook dat welshcobfan gelijk heeft, deze mensen zullen het niet alleen daarvoor gedaan hebben.