Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Er zijn honden die agressief geboren worden dat is al lang bewezen
katiavl schreef:Er zijn honden die agressief geboren worden dat is al lang bewezen
katiavl schreef:Er is zowiezo bewezen dat er agressieve honden zijn die zo geboren zijn. Die vertoonde andere hersenactiviteit en uitgroei van zenuwen had niks met het baasje te maken.
katiavl schreef:Er is zowiezo bewezen dat er agressieve honden zijn die zo geboren zijn. Die vertoonde andere hersenactiviteit en uitgroei van zenuwen had niks met het baasje te maken.
katiavl schreef:Heb ik ook niet gezegd, heb geen rassen genoemdwat ook niet voorkomt in het onderzoek geloof ik
Trouwens kan je alle honden agressief maken denk ik
Gitta1977 schreef:Als ik die MAG-test zo bekijk heb ik zomaar het idee dat mijn hond (Golden) daar niet door komt...Vrij dominant type, zelfs de grootste Duitse Herders taaien af als we die eens in het bos tegenkomen... Niet bijten of vechten oid maar gewoon de haren recht overeind en grommen/blaffen. Niet gediend van andere honden. Tegenover de meeste mensen is ie wel aardig maar ik garandeer niet dat ie dat tegenover inbrekers ook zal zijn, wat ik niet erg vind...
Maar goed, ik blijf het een onzinnig plan vinden...
dees_daan schreef:weet niet naar welke cursus je dan geweest bent? heb ook cursus gedaan, waar 3 kwartier theorie bij zat, en kan het iedereen aanraden
dees_daan schreef:hmm ik zit ook martingaus hondeschool, ik ben er erg blij mee, heb de cursus van 3,5 week gehaald, en we leren er erg veel, zo snel heb ik het nog niet meegemaakt bij een andere hondenschool
CherokeeChum schreef:slimmerik schreef:
En daar heeft ie gelijk in: Pitbulls en Pitbullsachtigen zijn gewoon moordwapens.[/quote
![]()
![]()
![]()