marin16 schreef:Nee dat andere meisje vind dat meiden onder elkaar (13 jaar) liever praten en vergeleek dat met de leeftijd van kleuters en dat kan je niet vergelijken.
Ah, ok, nu snap ik waar je op reageerde.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marin16 schreef:Nee dat andere meisje vind dat meiden onder elkaar (13 jaar) liever praten en vergeleek dat met de leeftijd van kleuters en dat kan je niet vergelijken.
dees_daan schreef:een film in groep 7/8 lijkt me niet helpen, denk dat ze allemaal vies de andere kant opkijken
Lizzle schreef:In groep acht mag dat al best aan de orde komen, waarom niet? Op die leeftijd komen de hormonen op en weet het meerendeel al wat verschillende termen inhouden.
Citaat:Wel vind ik dat de gegeven informatie van groep acht afgestemd moet worden op de informatie die gegeven word op de middelbare school.
xKatleentjex schreef:Hoe wordt het voorgesteld? Sexualiteit is een enorm ruim begrip dat verder gaat dan alleen maar 'hoe worden kindjes gemaakt'.
Ik denk er ook aan dat het zeker geen kwaad kan als een zesjarige weet dat als buurman tussen je benen zit dat zeker geen normaal gedrag is zoals hij beweert.
ShirleyA schreef:Ik vind het hoofddeel v d voorlichting voor de ouders is en de aanvulling dan miss op school, maar niet andersom.
Citaat:Laat kinderen toch nog even kind zijn
MizzKarice schreef:Ja, hoord het bij 538. Nu zit ik in groep 8. Maar ze willen het in de klassen 1(!!) t/m 8 geven!
Da's belachelijk.