Ja, tuurlijk de kinderbescherming doet wat......Ze moeten die ouders opsluiten. Echt, je kan dat je kind niet aandoen, dat weet ik zeker, dan ben je niet normaal!
Dit is toch belachelijk, te gek voor woorden? De meeste ouders doen er alles aan om er voor te zorgen dat hun kinderen niet alleen in een bos terecht komen, omdat dat gevaarlijk is. En deze ouders dumpen hun kinderen daar gewoon als straf?
Hans en Grietje, dat was ook het eerste waar ik aan dacht.. Maar dat ze die kinderen dan ook terug naar hun ouders brachten, dat zou je niet verwachten..
4 en 7 jaar???? Straf omdat ze hun kamer niet hadden opgeruimd??? Ik dacht eerst, dit kan niet toen ik je titel las, dit moest een broodje aap zijn dacht ik.. hoe naief van me, er gebeuren de raarste dingen op de wereld. Wat afschuwelijk voor die kinderen, wat zullen die zich in de steek gelaten gevoeld hebben en het erste is nog eens, ze zullen het niet begrijpen, je kan als kind die link nog niet eens leggen waardoor die een rotleven tegemoed zullen gaan. (berijp me niet verkeerd hoor, al waren ze ouder geweest was dit hetzelfde afschuwelijk geweest)..gelukkig zijn ze voor de avond al gevonden en doet die verotte kinderbescherming er ook eens echt wat aan..hopeljk in duitsland betere berichten hierover..hoewel ik mijn twijfels heb, het idee alleen al datz e thuisgebrachtz jn zonder dat 1 van de ouders is meegenomen.
Lekker onverantwoord bezig, hoe kun je nu rustig thuis zitten terwijl je kinderen ergens in een bos zitten. Arme kinderen wat moeten die zich vedrietig en verlaten hebben gevoeld.
echt schandalig dat !!! kan er niet met mn hoofd bij dat die kinderen gewoon weer thuis zijn nu....in mijn ogen hebben die ouders gewoon het recht niet meer om die kinderen te houden....wie weet wat ze allemaal nog voor achterlijke stafmethodes hebben :S