Man gooit zichzelf en kinderen voor de trein

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiimberly_

Re: Man gooit zichzelf en kinderen voor de trein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 00:49

hij heeft het niet overleefd

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:22

Echt te bizar voor woorden.
Erg hoor dat die man dit doet hoe kan je dat doen iemands leven zo ver *******
Die vrouw wordt echt helemaal getraumatiseerd....

Zielig voor de vrouw en de kinderen waarvan het leven is afgenomen zo vroeg.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:48

Verschrikkelijk. Echt naar. Ik was in A'dam, en ik moest terug naar Haarlem. Hoorde dat de treinen niet reden, maar wist toen nog niet waarom niet. Toen hoorde ik het later in de trein. Jakkes!

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:51

had het gister op het nieuws gehoord..

Die man is echt triets... Je gooit je eigen kinderen toch niet voor de trein.. Gestoord '
maar wat gebeuren er de laatste tijd toch veel familiedrama's..

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:40

Citaat:
Wat bezielt zo iemand? Als je het zelf al niet meer ziet zitten, beroof je dan van je eigen leven maar neem geen andere mensen mee...

Imo is dit niet een geval van "het zelf niet meer zien zitten", maar zat deze vent zo vol woede, dat hij daarvoor de ultieme straf voor zijn vrouw heeft uitgekozen: dátgene van haar afnemen wat haar het liefste op deze wereld was: haar kinderen en haar moeder, met als doel haar leven te verwoesten.
Helaas is dát hem volledig gelukt Verdrietig ...

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:42

Sheebke schreef:
hij heeft het niet overleefd

O wat erg! Sorry, dan ben ik in de war met een ander familie drama..
Evengoed vreselijk dat zoiets in een mens opkomt, daar bestaat geen tijwfel over..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:43

Die is echt ziek in zijn hoofd Scheve mond

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:44

Echt te erg voor woorden, weet je ik wil er niet eens over nadenken! Ik word er echt onpasselijk van! Heb pas zelf een kindje en kan me echt niet voorstellen hoe je zover kunt komen.
Je moet er inderdaad niet aan denken dat je die vrouw bent, dan kan je toch niet meer (normaal) leven eigenlijk lijkt mij?

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:46

triest, gestoord en vooral egoistisch

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:47

Wat een stelletje verknipte zielen de laatste tijd! Gadver om gewoon raar van te worden! Het kon wel een hype wezen Scheve mond
Ik snap dat je dan vol woede zit, maar neem je eigen leven dan af.. Niet dat van je jonge kinderen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:51

idd, dit is waarschijnlijk wat hij wilde, hij lag in scheiding met zijn vrouw, en hoe kan je haar harder pakken dan haar moeder en kinderen te vermoorden. bah, wat een zieke man was dat.
en wat gebeurd laatste tijd veel zeg, het houd maar niet op allemaal

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:55

Marjolein_18 schreef:
...Ik snap dat je dan vol woede zit, maar neem je eigen leven dan af.. Niet dat van je jonge kinderen.

Alleen "straf" je daar die moeder niet mee, wél door haar haar kinderen te ontnemen én haar moeder Scheve mond ....

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:00

Sterre schreef:
Marjolein_18 schreef:
...Ik snap dat je dan vol woede zit, maar neem je eigen leven dan af.. Niet dat van je jonge kinderen.

Alleen "straf" je daar die moeder niet mee, wél door haar haar kinderen te ontnemen én haar moeder Scheve mond ....

Ik heb daar maar 1 benaming voor.. Een egoïstische verknipte ziel.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:02

nienke1208 schreef:
Dus dan neem je je kinderen maar mee??? Nee, sorry...
Dan nog heb je in de verste verte het recht niet om een ander het leven af te pakken!!!
Dat je zelfmoord pleegt... Je doet het niet voor je lol, maar dat je dan je kinderen daarin meeneemt!!!!
En op deze manier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je neemt je kinderen mee met het voor de trein springen!!

Ik ben het wel eens met je over de hulpverleninginstanties, die, in steeds meer gevallen, te laat ingrijpen.

Ik zeg dus NIET dat ik het er mee eens ben, he? Ik zeg alleen dat ik mij WEL voor kan stellen dat iemand zoiets doet, helaas heb ik zelf ook te veel mee gemaakt in echtscheidingsgeval met kinderen, waarbij het het ultieme doel van moeder was om de vader ongelukkig te houden en hem bij "haar" kinderen weg te houden.

Nou, dan gaat je bloed ECHT koken hoor! De emoties die met dit soort situaties gepaard gaan zijn zo heftig, dat wij inderdaad wel meer dan eens tegen elkaar gezegd hebben hier, dat wij ons heel goed kunnen voorstellen dat je als vader op een gegeven moment in staat bent om met een jachtgeweer onder de arm aan te bellen bij je ex en de kinderen en jezelf dood te schieten.

Je kinderen doden omdat je vind dat ze beter af zijn dood, dan met die vrouw die ze vergiftigd met allerlei valse gedachten en leugens en ze hun vader voor goed zal afnemen, of ze tegen hem op zal zetten. Dat leven gun je je eigen kind niet, een leven vol ellende. En natuurlijk laat je dat "kreng" leven.... met alle ellende die ZIJ veroorzaakt heeft, dat is haar boetedoening. Althans, vanuit de gedachte van zo'n vader.

Natuurlijk kan je "vader" en "moeder" in dit verhaal omruilen.

Deze vrouw heeft kennelijk ook gedreigd de vader geen contact meer te laten hebben met zijn kinderen. Helaas is de realiteit in Nederland nogsteeds dat moeders heilig zijn als het gaat om hulpverleningsinstanties, instellingen en vooral ook de rechtspraak. In feite maak je geen schijn van kans als moeder echt dwars gaat liggen. Tja, tref je toevallig iemand op een zwak moment met dit soort hekserij, dan heb je dikke kans dat hij/zij doordraait en daarbij zijn/haar kinderen ook mee neemt.

Niet goed te praten, maar helaas voor mij wel heel begrijpelijk.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:06

randie schreef:
DE trend van het moment Lips are sealed , dat je jezelf wat aandoet. Ok heel vervelend voor de nabestaande. Maar de trend rondom de familie drama's begint echt eng te worden...Misschien moet de media er maar wat minder aandacht aan gaan besteden, voordat nog meer ontspoorde mensen iedeeen krijgen Verdrietig

Dat is vreselijke voor de nabestaanden van zelfmoord, ik ben zelf een nabestaande en het duurt echt heel erg lang voor je de klap een beetje te boven bent. Wat deze man gedaan heeft is echt vreselijk omdat hij zijn kinderen ook meegenomen heeft in de dood. Ik denk idd dat de media wat minder aandacht hieraan moeten besteden want dit brengt andere op ideeen of trekt anderen net over die drempel heen als ze al met zo'n idee rondliepen. Echt vreselijk wat er op het moment gebeurt met al die familiedrama's. Die arme vrouw die in 1 klap haar kinderen en moeder kwijt is en haar man die het veroorzaakt heeft... Ik hoop dat zij deze klap ooit nog te boven kan komen!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:24

ik heb er niet van kunnen slapen gister, die arme kinderen wat zullen ze bang zijn geweest, dat die vent zichzelf voor de trein gooit tot daar aan toe, maar die arme broertjes, ik kan niet tegen dit soort berichten, zeker niet omdat ik zelf 2 zoontjes heb die ook maar 2 jaar van elkaar schelen, vreselijk

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:34

Er stond in de krant dat een ooggetuige zag dat hij zijn zoontjes al tegenstribbelend meetrok het spoor op!
Die vent is gewoon op het spoor gaan staan!!!!

Wordt gewoon misselijk van het idee Boos!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:14

Zo echt erg, gebeurd bijna dagelijk zoiets, echt niet normaal meer!

zielig voor de kinderen en nabestaanden en natuurlijk ook heel erg voor de machinist. moet echt vreselijk zijn geweest!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:17

Ik las het in de krant, echt vreselijk! Werd er helemaal naar van...
Dat hij zichzelf van kant maakt... Maar zijn kinderen...
En niet alleen zijn (ex)vrouw is de dupe, maar ook de machinist, de fietser die het heeft zien gebeuren, de man die de ramen stond te lappen toen de vader van de kinderen de schoonmoeder vermoordde. Zoiets blijft je voor altijd bij denk ik!
Geen woorden voor!

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:20

Pff.. Scheve mond

Okee, dat je zelf zelfmoord wil plegen moet hij zelf weten..
Maar neem dan niet die kinderen mee..

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:20

Ik las het in de krant Scheve mond Het is echt verschrikkelijk. Het lijkt haast 'normaal' te worden zo vaak als familiedrama's de laatste tijd voorkomen. In onze krant stond een hele rij van familiedrama's die in de afgelopen drie jaar zijn gebeurd. Volgens mij waren het er in totaal vijftien. Dat is toch verschrikkelijk! Vijftien famililedrama's waarbij vaak erg jonge kinderen om het leven komen omdat vader of moeder het niet meer zag zitten. Hoe egoïstisch kan een mens zijn? Soms zelf baby's van zes maanden die nog een heel leven voor zich hadden.. En dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor andere familieleden, buurtbewoners etc. Voor dit soort daden zijn gewoon geen woorden...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:29

Firedancer schreef:
Deze vrouw heeft kennelijk ook gedreigd de vader geen contact meer te laten hebben met zijn kinderen. Helaas is de realiteit in Nederland nogsteeds dat moeders heilig zijn als het gaat om hulpverleningsinstanties, instellingen en vooral ook de rechtspraak. In feite maak je geen schijn van kans als moeder echt dwars gaat liggen. Tja, tref je toevallig iemand op een zwak moment met dit soort hekserij, dan heb je dikke kans dat hij/zij doordraait en daarbij zijn/haar kinderen ook mee neemt.

Niet goed te praten, maar helaas voor mij wel heel begrijpelijk.

Dit zijn pure speculaties, je weet helemaal niet of die vrouw waar dan ook mee gedreigd heeft. En sorry ik begrijp niet dat je begrip kan opbrengen voor iemand wiens wraakgevoelens zo doorslaan dat hij alles wat deze vrouw liefhad vermoord.
Weinig mensen zullen zo zwaar gestrafd worden, haar leven, als ze dat wil behouden zal een hel zijn.

Zelfs al heb je veel schrijnende gevallen gezien, dan nog begrijp ik je begrip voor dit extreme geweld niet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:31

Ik ben het helemaal met Sarabande eens. Laat AUB die speculaties achterwege

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:40

sarabande schreef:
Dit zijn pure speculaties, je weet helemaal niet of die vrouw waar dan ook mee gedreigd heeft.

Dit staat er in het voorstaande krantenartikel wat op pagina 2 staat:

De man zou het huis hebben moeten verlaten. Buurtbewoners zeggen dat de vader vrijdag al dreigde dat hij met zijn twee zoons voor de trein zou springen als hij zijn kinderen niet langer kon zien.

Hij kwam maandag langs zijn huis om de kinderen op te halen. Zijn schoonmoeder wilde haar twee kleinkinderen niet meegeven, zeggen buren.

Natuurlijk zijn dit verhalen van de buren, maar die circuleren niet omdat het allemaal pais en vree in dat gezin was. Vandaar mijn "speculatie" dat dit wel degelijk moet liggen in het feit dat de ouders in scheiding lagen. Of zij daarmee daadwerkelijk gedreigd heeft, of dat het de grote angst van deze man was, dat is inderdaad speculatie en daar had ik wat voorzichtiger mee moeten formuleren.

sarabande schreef:
En sorry ik begrijp niet dat je begrip kan opbrengen voor iemand wiens wraakgevoelens zo doorslaan dat hij alles wat deze vrouw liefhad vermoord.

Dat zijn alle psychiaters en psychologen ook allemaal zwaar gestoord? Omdat je iemands (mogelijke) gedachten gang kunt begrijpen, ben je het er automatisch mee eens?????

Het het spijt mij inderdaad heeeeeeeeeeellll vreselijk dat ik mij WEL kan voorstellen dat iemand flipt. Ik had graag al die ervaringen en situaties die mij dat inzicht gegeven hebben willen missen, dan had ik net zoals velen van jullie gewoon "oh wat vreselijk en onbegrijpelijk" kunnen roepen. Dat had ik best graag gewild.
Dat maakt mij overigens niet meteen ziek, voor dat iemand dat begint te roepen, maar gewoon mens met enig inlevingsvermogen.

Waarom is dat zo'n taboe? Waarom mag je je alleen maar inleven in die moeder en kinderen en is het een absolute "no-no" om je in te leven in de vreselijke gemoedstoestand van de vader?

Tenzij iemand mij daar een heel valide rede voor kan geven, vind ik het ongelooflijk hypokriet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:48

Ik ben geen man en heb geen kinderen en zou zoiets absoluut nooit iemand anders aan willen doen (ook voor mijn eigen gemoedsrust Knipoog ) maar ik kan het me ook heel goed voorstellen hoor.

Als je leven zo afgepakt wordt door iemand en je kan er niks aan veranderen , je kinderen worden van je afgenomen dan kan ik me voorstellen dat je uit pure woede en onmacht geen mogelijkheid meer ziet om normaal verder te kunnen leven....

Een verlaatte abortus is dan wel erg rigoreus , daar niet van , maar als je zo van de wereld bent dat je denkt ik maak er een eind aan en ik neem mijn kinderen mee zodat zij dit ook niet verder mee hoeven te maken / m'n vrouw haar portie dubbel en dwars terugkrijgt...... het is begrijpelijk dat je zo kan denken.

Alleen zou je nevernooit over die drempel heen moeten stappen om het ook echt te DOEN.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 13-03-07 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt