Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wat bezielt zo iemand? Als je het zelf al niet meer ziet zitten, beroof je dan van je eigen leven maar neem geen andere mensen mee...
Sheebke schreef:hij heeft het niet overleefd
Marjolein_18 schreef:...Ik snap dat je dan vol woede zit, maar neem je eigen leven dan af.. Niet dat van je jonge kinderen.
Sterre schreef:Marjolein_18 schreef:...Ik snap dat je dan vol woede zit, maar neem je eigen leven dan af.. Niet dat van je jonge kinderen.
Alleen "straf" je daar die moeder niet mee, wél door haar haar kinderen te ontnemen én haar moeder....
nienke1208 schreef:Dus dan neem je je kinderen maar mee??? Nee, sorry...
Dan nog heb je in de verste verte het recht niet om een ander het leven af te pakken!!!
Dat je zelfmoord pleegt... Je doet het niet voor je lol, maar dat je dan je kinderen daarin meeneemt!!!!
En op deze manier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je neemt je kinderen mee met het voor de trein springen!!
Ik ben het wel eens met je over de hulpverleninginstanties, die, in steeds meer gevallen, te laat ingrijpen.
randie schreef:DE trend van het moment, dat je jezelf wat aandoet. Ok heel vervelend voor de nabestaande. Maar de trend rondom de familie drama's begint echt eng te worden...Misschien moet de media er maar wat minder aandacht aan gaan besteden, voordat nog meer ontspoorde mensen iedeeen krijgen
Firedancer schreef:Deze vrouw heeft kennelijk ook gedreigd de vader geen contact meer te laten hebben met zijn kinderen. Helaas is de realiteit in Nederland nogsteeds dat moeders heilig zijn als het gaat om hulpverleningsinstanties, instellingen en vooral ook de rechtspraak. In feite maak je geen schijn van kans als moeder echt dwars gaat liggen. Tja, tref je toevallig iemand op een zwak moment met dit soort hekserij, dan heb je dikke kans dat hij/zij doordraait en daarbij zijn/haar kinderen ook mee neemt.
Niet goed te praten, maar helaas voor mij wel heel begrijpelijk.
sarabande schreef:Dit zijn pure speculaties, je weet helemaal niet of die vrouw waar dan ook mee gedreigd heeft.
sarabande schreef:En sorry ik begrijp niet dat je begrip kan opbrengen voor iemand wiens wraakgevoelens zo doorslaan dat hij alles wat deze vrouw liefhad vermoord.