Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pubelia schreef:Toen dacht ik bij mezelf dat hij dat mischien ook wel deed uit geloofsovertuiging.
BraveSpots schreef:pubelia schreef:Toen dacht ik bij mezelf dat hij dat mischien ook wel deed uit geloofsovertuiging.
Wat de hitlergroet betreft, ja volgens mij het kan inderdaad zijn dat de man het uit geloofsovertuiging doet, maar dat betekent niet dat de hitlergroet brengen opeens ok is.
Juulja schreef:Hitler is een persoon die mensen onteerd (of hoe je dat ook spelt) Hij dicrimineerde alles en iedereen wat niet aan het superieure duitse ras voldoet...
Hoofddoekjes daarintegen worden gedragen om iemand te eren, god in dit geval.
lorenzolover schreef:ik ben het er absolute niet mee eens.
wat hitler heeft gedaan heeft niet met een geloof te maken,
maar gewoon met een mening, die ik persoonlyk veelste ver vind gaan, en waar denk ik mensen zich aan ergeren. Een hoofdoek heeft wel met een geloof te maken, en dat discrimineerd niemand.
Sedaru schreef:Het is geen geloofsovertuiging > Vanuit welk geloof dan?
Dat is toch puur vanuit een extreem politieke gedachte!?
milo schreef:mensen die nu de hitler groet brengen doen het echt niet uit geloofsovertuigingen. vroeger trouwens ook niet. het was een politieke partij, geen geloof.
Edding3000 schreef:geloof/religie eer je een god. en om hitler god te noemen gaat wel erg ver.
katiavl schreef:Edding3000 schreef:geloof/religie eer je een god. en om hitler god te noemen gaat wel erg ver.
En wat in het boeddhisme dan is ook een geloof maar er is geen god
Edding3000 schreef:geloof/religie eer je een god. en om hitler god te noemen gaat wel erg ver.
Marjo_x schreef:nee..een Hitler groet heeft Hitler bedacht en die heeft veel dingen verkeerd gedaan ..
Een hoofddoekje dragen staat in de koran, geschreven door een profeet, en niet door een of andere idioot met een rassenprobleem