Moeder maakt 5 kinderen dood....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maudy_89

Re: Moeder maakt 5 kinderen dood....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:18

katrien_neke schreef:
runningkawa schreef:
Laten we het maar hopen dat ze de kinderen idd eerst gedrogeerd heeft dat ze sliepen
laten we het hopen....

dat is ook al een optie ...
ulinoco_maud: wij proberen dan ook geen excuses ofzo te zoeken ... sommige mensen bekijken dit gewoon helemaal verkeerd! op deze manier gaan andere mensen die depressief zijn of dergelijke geen hulp durven zoeken en zal dit nog vaker gaan gebeuren! en dat is geloof ik ook niet de bedoeling ...

runningkawa: ik zit in hetzelfde schuitje ... maar ik denk niet dat je dat kan vergelijken .... ik zit zelf ook in een depressie en ik denk niet dat ook maar iemand op school dat kan merken aan mij, deurtje dicht en niemand die er iets van weet ... niemand op school die mij constant in het oog houd om te zien of ik echt wel geen mes bovenhaal ... ook mijn ma is depressief, en ik vertrouw haar toch ...

nee tuurlijk is dat niet de bedoeling, ik praat ook echt niks goed
probeer het alleen uit te leggen, denk niet dat de moeder dit echt gewilt heeft

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:19

nou..zeg dat maar niet te snel maud!
ze schreef een afscheidsbrief, en weet ik veel wat nog meer!

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:19

chevax schreef:

omdat ze mischien pas veel later in een depressie is gekomen mischien heeft haar man haar verlaten of iets dergelijks dan gaan mensen wanhoops daden doen hoor (het is absoluut niet goed te praten)[/quote]

Haar man haar verlaten? Het ís inderdaad niet goed te spreken, dus laten we dan ook geen "excuses" of redenen gaan zoeken! Dit is te schandalig voor woorden, niks wat ze al dan niet heeft meegemaakt kan als excuus dienen voor haar handelen.[/quote]

Ik denk niet dat iemand ook maar 1 excuus hiervoor zoekt, het is ook te gek voor woorden. Maar er word gewoon geprobeerd uit te leggen hoe mensen hierdoor kunnen veranderen.
Mijn vader heeft mij nog nooit aangeraakt, totdat hij zwaar depressief was en me flink beet pakte in een ruzie van ons. Ik schrok me rot en hij schrok later ook heel erg. Toen heeft hij zich op laten nemen, hij zei ook, als ik dat niet doe vermoord ik nog iemand.
Vanuit zijn jeugd zijn er zulke erge dingen gebeurd, en daar kwam enorm veel woede nu bij kijken.
Nu gaat het gelukkig heel veel beter, maar dit soort dingen zijn nooit een excuus om iemand te vermoorden.
Zeker je eigen kinderen niet. Dat is gewoon te walgelijk!

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:20

ja, het is te walgelijk...

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:22

runningkawa schreef:
Ik vertrouwde mijn moeder niet
ik dacht elke dag dag ze zelfmoord had gepleegd als ik haar niet direct zag...

En je loopt zo op je tenen, je ziet alles anders.
Die kreeg echt niet de deur opslot zonder dat je dat merkte...

mja, dat is al een bewijs dat het voor iedereen anders is ...
ik vertrouw mijn ma ... ik loop niet op mijn tenen ... of toch niet daardoor in elk geval
ik denk dat je niet kan zeggen dat de kinderen het gemerkt hadden ... dat weet niemand, iedereen gaat er anders mee om ... de een vertrouwt niemand meer, de ander wil net dat er iets gebeurd en let daardoor niet meer op ...
mijn broer weet/wist ook niet dat mijn ma depressief is ... die blijft gewoon zichzelf, trekt zich van niemand iets aan, denkt vooral aan zichzelf ... hij is altijd even geconcentreerd aan het werk ... als hij een boek aan het lezen is moet je hem echt al duwen eer hij doorheeft dat het tegen hem is ...

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:23

Gewoon ziek, hoe dan ook en wat de reden ook mog wezen zoiets is gewoon te ziek...
Je eigen kinderen, daar hoor je van te houden.

Verdrietig

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:23

Boertjes schreef:
chevax schreef:

omdat ze mischien pas veel later in een depressie is gekomen mischien heeft haar man haar verlaten of iets dergelijks dan gaan mensen wanhoops daden doen hoor (het is absoluut niet goed te praten)

Haar man haar verlaten? Het ís inderdaad niet goed te spreken, dus laten we dan ook geen "excuses" of redenen gaan zoeken! Dit is te schandalig voor woorden, niks wat ze al dan niet heeft meegemaakt kan als excuus dienen voor haar handelen.[/quote]

Ik denk niet dat iemand ook maar 1 excuus hiervoor zoekt, het is ook te gek voor woorden. Maar er word gewoon geprobeerd uit te leggen hoe mensen hierdoor kunnen veranderen.
Mijn vader heeft mij nog nooit aangeraakt, totdat hij zwaar depressief was en me flink beet pakte in een ruzie van ons. Ik schrok me rot en hij schrok later ook heel erg. Toen heeft hij zich op laten nemen, hij zei ook, als ik dat niet doe vermoord ik nog iemand.
Vanuit zijn jeugd zijn er zulke erge dingen gebeurd, en daar kwam enorm veel woede nu bij kijken.
Nu gaat het gelukkig heel veel beter, maar dit soort dingen zijn nooit een excuus om iemand te vermoorden.
Zeker je eigen kinderen niet. Dat is gewoon te walgelijk![/quote]

dan je !
inderdaad ik praat niks goed, ik vind ook dat de moeder levenslang moet krijgen met tbs dan kan ze na gaan denken warom ze geen hulp heeft gezocht !!!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:34

dit valt toch niet goed te praten?? depressie of niet om dan je kinderen te vermoorden. dit was gewoon voorbedachte rade. als je al een brief schrijft en derg. deze vrouw moeten ze opsluiten. zelfs met hulp word die vrouw niks meer. zoveel moorden op je geweten. en er is niemand die die vrouw nog een kans gunt!

misschien een beetje zwart wit... maar dat is dan mijn mening bij deze.

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:35

ben het met kattie eens...eigenlijk hoeven ze niet eens de moeite tenemen om een plekje bezet te houden voor haar in de tbs kliniek, er zijn mensen die het harder nodig hebben, en nog niet zoo ver heen zijn!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:38

Dat is altijd met die gezinsmoorden he, iedereen hun leven kunnen ze nemen. Maar zelfmoord plegen doen ze nooit.
Want het is altijd te weinig om van dood te gaan, of ze bellen de Hulpdiensten

Dood dan jezelf, maar laat je kinderen gerust verschrikkelijk Boos!

Bijna alle moorden zijn met voorbedachte raden en zeker de gezinsmoorden. één tot drie dagen ervoor beginnen ze erover te denken en te dromen Lachen Dat is bewezen

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:40

diep triest

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:41

ja je kan wel zeggen de doodstraf ofzo maar dat doen ze niet meer dus bekijk het vanuit dat Perspectief..
ik kan niet zeggen dat ik die moeder doodwens want ik vind mijzelf dan net zo erg als haar.
ze verdiend het om zwaar gestraft te worden denk dat ala ze goed beseft wat ze gedaan heeft en vastzit al een verschrikkelijke straf is, zeker als ze het echt niet gewilt heeft

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:41

Ciinderella schreef:
Gewoon ziek, hoe dan ook en wat de reden ook mog wezen zoiets is gewoon te ziek...
Je eigen kinderen, daar hoor je van te houden.

Verdrietig

Als je erg ver heen bent kun je dat niet meer. Tragisch, maar wel waar.
Vind het alleen wel frappant dat haar eigen poging dan weer mislukt is, dat gebeurt dus wel vaker, dat iemand eerst zijn kinderen vermoord, maar als ie zelf aan de beurt is, dan kan het ineens niet meer.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:43

Levenslang is belgie is dertig jaar, met ontoerekeningsvatbaar die ze mits goede advocaat gaat krijgen. vijftien tot tien jaar als ze haar goed gedraagd. Soms minder

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:44

weet je wat ik niet snap? waarom ze het levenslang noemen als het 30 jaar is...!

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:45

katiavl schreef:
Dood dan jezelf, maar laat je kinderen gerust verschrikkelijk Boos!

ik ga hier niet tegen hoor, maar ik vraag me net af wat de kinderen dan voor leven krijgen?
ze worden in een weeshuis geplaatst, krijgen nieuwe "ouders" ... maar wel allemaal verschillende, de kinderen blijven niet allemaal samen denk ik hoor. terwijl nu zijn ze omgebracht (laat ons ervan uitgaan dat de moeder erover nagedacht had en dat ze dus een redelijk kindvriendelijke manier heeft gekozen (lees: ze heeft ze niet elkaar zien vermoorden en het ging "vlot"))

dan denk ik toch dat ik liever vermoord zou worden door mijn moeder ...

dit is gewoon wat ff in me opkwam ... het is niet dat ik vind dat je fout bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:47

Nu snap ik waarom jij het "goed"praat

liever vermoord willen worden......

Mmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:48

laten we het erop houden dat we het beiden niet zouden willen!!
moet er niet denken om mijn beste vriendinnen, of familie kwijt te raken, dan weet ik 100 % zeker dat ik er niet meer bovenop kom..
laatst was er bij mij op school ook de man van onze directrice omgekomen, toen vroeg iemand uit onze klas dat ze hadden gehoord dat hij zelfmoord had gepleegd en of dat klopte...en dat klopte...dan schrik je ook wel vreselijk, hij had nog een dochter en zoon van 16 en 17...

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:49

runningkawa schreef:
Nu snap ik waarom jij het "goed"praat

liever vermoord willen worden......

bedoel je nu dat je vind dat ik goed vind wat gebeurd is omdat ik me afvraag wat voor leven de kinderen zouden hebben moest het anders gelopen zijn?
Laatst bijgewerkt door katrien_neke op 01-03-07 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:51

Jij zegt toch dat je leiver had dat ze je vermoord hadden dan, dan dat je geleefd zou hebben
Dat vind ik zo'n rare gedachte

en laat die belachelijke smiley weg...
Als we zo gaan discusieren ben ik weg

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:53

runningkawa schreef:
Jij zegt toch dat je leiver had dat ze je vermoord hadden dan, dan dat je geleefd zou hebben
Dat vind ik zo'n rare gedachte

ja, dat zei ik ... maar dat is dan ook door omstandigheden (en nee, die ga ik hier niet in het topic vermelden). en je lijkt met je vorige bericht te zeggen dat ik het dan ook maar goed vind wat gebeurd is ... wat totaal niet waar is!

ps: smiley was een fout ... verkeerd geklikt ... vergeef me

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:54

kijk we weten gewoon niet in welke positie de moeder heeft gezeten maar ik ben ook van mening dat ze beter haarzelf had kunnen doden dan de kinderen,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:55

waarom heb ik goed tussen haakjes staan dan?

En je kunt niet algemeen zeggen, ze hadden beter dood kunnen zijn
Dat kun je niet zeggen over een ander

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:57

En met mes, of ze moest er een heel goed hebben en mooi snijden. Geen mooie dood, nuja wat is wel een mooie dood.

Positie vind ik niks, zijn vaak maar excuses om ontoerekeningsvatbaar verklaard te worden. En een veel leukere en minder straftijd te krijgen.
Net zoals ik herinner me het niet meer, en het was ik niet die het deed....

Sorry als ik nu rot overkom maar je ziet het telkens weer terugkomen, en dat kan ik niet begrijpen

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:58

runningkawa schreef:
waarom heb ik goed tussen haakjes staan dan?

En je kunt niet algemeen zeggen, ze hadden beter dood kunnen zijn
Dat kun je niet zeggen over een ander

waarom je het tussen haakjes hebt staan weet ik niet ... jij hebt het gepost, als je niet goed bedoelt moet je dat ook schrijven ... ik stuur je ff PB

ik zeg ook niet dat ik het goed vind dat de kinderen vermoord zijn of zoals jij zegt: ze hadden beter dood kunnen zijn ... ik zeg enkel wat ik dan liever zou hebben als ik de keuze zou hebben ...