Wie weet hoe dit gaat ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

herbey

Re: Wie weet hoe dit gaat ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 07:40

Ik denk dat jou neef voor moet komen bij de kinder rechter.
En dat hij een taak straf krijgt. Als het andere jongetje zich heeft gemeld bij slachtoffer hulp dan wordt de straf zwaarder. En meestal moet de veroorzaker de kosten van het zieken huis betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 09:53

Had je dat slotje ook gevraagt als we allemaal hadden gezegt, wat erg voor je neef, ook al gaven we dan ook geen raad qua recht?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:46

Allereerst: Een 15-jarige is echt geen jongetje meer.
Ten tweede is het een ongeschreven wet dat jongens elkaar niet in het kruis schoppen, zelfs niet als ze stevig ruzie hebben, dus wat dat betreft vraag ik mezelf af waar en wanneer het met jouw neef fout is gegaan en denk ik echt dat hij hulp nodig heeft op het psychische vlak.
Dit heeft niets meer met stoeien of een grapje te maken.
Ik hoop eerlijk gezegd dan ook dat hij er niet te makkelijk vanaf gaat komen.

De kosten voor de ouders van je neef kunnen aardig oplopen. Allereerst de kosten voor de operatie en als die jongen onvruchtbaar blijkt te zijn kunnen ze helemaal hun lol op.
Verder is het natuurlijk de vraag of de jongen er ook nog zichtbare schade aan opgelopen heeft.
Voor het slachtoffer en zijn ouders lijkt me dit een hel die nog lang niet afgelopen is.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:07

Het lijkt me niet dat je neef nog naar Oostenrijk zal moeten, want dan hadden ze hem daar niet weg laten gaan Pling !
Het lijkt me eerder de zaak naar Nederland wordt overgedragen (zijn toch allebei -dader én slachtoffer- nederlandse jongens?), waar hij er wel weer met een-of-ander lüllig taakstrafje van af zal komen Lips are sealed .

Wbt het financiele gedeelte: je oom en tante zouden eens bij hun verzekering kunnen informeren wat voor schade hun verzekering dekt en wat niet Pling !

savanrobbie schreef:
De ouders van dat jongetje ken ik persoonlijk. En natuurlijk zijn die boos en verdrietig!!! Maar meer een deel alleen maar omdat ze hun vakantie niet af hebben kunnen maken.

De ouders van dat jongetje zijn niet bang dat het niet goed komt.

Hebben die mensen je dat persoonlijk verteld, dat ze zich geen zorgen maken Verward ...
Het spijt me, maar een deel van de kritiek die jij hier krijgt, komt toch wel door dit soort botte uitspraken Scheve mond ...
Ja, het kan best zijn dat die mensen het jammer vinden dat ze door deze reden hun vakantie hebben moeten afbreken, maar geloof me: voor iedere enigermate normale ouder is de gezondheid van hun kind, belangrijker als welke vakantie dan ook.

Citaat:
...Maar het jongetje en zijn ouders hebben minder tijd van onzekerheid dan mijn oom en tante.

Misschien dat je het zelf een keer mee maakt en dan zal gaan begrijpen hoe erg het is als je kind iemand dit aan doet en waardoor jij als ouder zo in de oliebol komt te zitten.

De ouders van die andere jongen gaan niet een minder onzekere tijd tegemoet, zeker wel een langere!! Eea (zoals onvruchtbaarheid) zal waarschijnlijk pas op langere termijn kunnen worden vastgesteld.
Wat dat betreft weten jouw oom en tante vast al eerder waar ze aan toe zijn!

Wbt je laatste uitspraak: daar ben ik het mee eens: als het je zelf overkomt, weet je misschien hoe erg het is om je je ogen uit je kop te moeten schamen dat jouw kind een ander zoiets aan doet en je te moeten afvragen, wat je verkeerd hebt gedaan, dat jouw kind überhaupt zoiets doet Lips are sealed !

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:11

Ik denk trouwens niet dat hier zomaar een slotje op komt.
Is toch een 'gezonde' discussie?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:30

Sterre schreef:
[[quote]
...Maar het jongetje en zijn ouders hebben minder tijd van onzekerheid dan mijn oom en tante.

Misschien dat je het zelf een keer mee maakt en dan zal gaan begrijpen hoe erg het is als je kind iemand dit aan doet en waardoor jij als ouder zo in de oliebol komt te zitten.

Wbt je laatste uitspraak: daar ben ik het mee eens: als het je zelf overkomt, weet je misschien hoe erg het is om je je ogen uit je kop te moeten schamen dat jouw kind een ander zoiets aan doet en je te moeten afvragen, wat je verkeerd hebt gedaan, dat jouw kind überhaupt zoiets doet Lips are sealed ![/quote]

Die opmerking was naar mij en ik vind t n belachelijke opmerking! Ik vind t echt ongepast zoiets te zeggen! Dat haar neefje nu zoiets doet.... het is niet een doorsnee actie hoor. De meeste kinderen doen dit niet! Daarnaast hoef ik me niet zo in te leven in hoe t is om zo'n kind te hebben daar ik er v uit ga dat hij niet zo zal worden (ik probeer m normen en waarden mee te geven en daar hoort kruisschoppen niet bij). Maar miss is t voor TS eens handig om zelf iets meer in te leven: maar dan in de situatie vd slachtoffers....?
Hoe naar t dan ook is voor de oom en tante v TS voor de andere familie is t veel erger en daar gaat TS wel erg luchtig mee om. Mij geeft ze de indruk dat haar dat niets uitmaakt en ze doet er heel llaks over dat dat jongetje miss nooit kinderen kan krijgen. Dat ergert me nogal!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:57

ShirleyA schreef:
Die opmerking was naar mij en ik vind t n belachelijke opmerking! Ik vind t echt ongepast zoiets te zeggen! Dat haar neefje nu zoiets doet.... het is niet een doorsnee actie hoor. De meeste kinderen doen dit niet! Daarnaast hoef ik me niet zo in te leven in hoe t is om zo'n kind te hebben daar ik er v uit ga dat hij niet zo zal worden (ik probeer m normen en waarden mee te geven en daar hoort kruisschoppen niet bij). Maar miss is t voor TS eens handig om zelf iets meer in te leven: maar dan in de situatie vd slachtoffers....?
Hoe naar t dan ook is voor de oom en tante v TS voor de andere familie is t veel erger en daar gaat TS wel erg luchtig mee om. Mij geeft ze de indruk dat haar dat niets uitmaakt en ze doet er heel llaks over dat dat jongetje miss nooit kinderen kan krijgen. Dat ergert me nogal!

Shirley, sorry, ik snap je even niet Verward , vind je mijn opmerking ongepast, of die van TS? Uit de eerste zin begrijp ik dat je mijn gequote opmerking niet vindt kunnen, maar de rest van je reaktie sluit volledig aan op mijn mening. De laatse opmerking van mij was dan ook vooral sarcastisch bedoeld Bloos !
Natuurlijk is het geen doorsnee actie van de meeste kinderen (gelukkig niet Knipoog )
Je schrijft zelf al dat jij je kind(eren) normen en waarden bij brengt en dat kruisschoppen daar niet bij hoort. Daar heb je volkomen gelijk in en dat is ook wat ik mijn kinderen bijbreng (Ja, ook ik ben moeder Knipoog )
Waar ik over "struikelde" bij TS, is dat zij idd wel alsmaar begrip vraagt voor haar oom en tante en de ouders van het slachtoffer afdoet als mensen die zich geen zorgen maken of alles wel weer goed komt met hun kind en die er alleen maar de pest in hebben dat door dit incident hun vakantie afgebroken is Scheve mond ...

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:15

savanrobbie schreef:
tuurlijk zal dat andere jongetje pijn hebben !!!

maar mijn oom en tante lopen de kans alles kwijt te raken door hun leuke zoon!!!!
Dat jongetje is geopereerd en kon de rest van de week gewoon weer bij de groep zijn.
mijn neefje is naar huis gestuurd, logisch.
maar ik denk dat mijn oom en tante meer in de oliebol zitten dan die ouders vand dat andere jongetje.

Tuurlijk moet mijn neefje een straf krijgen.
heel erg logisch.

maar mijn vraag was alleen maar, of 1 van jullie wist hoe en wat voor straf hij zou krijgen...

als je dit leest valt het toch allemaal wel wat mee
de rest van de week was hij gewoon weer bij de groep nou als je iets ernstigs hebt kan dat echt niet lijkt mij

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:11

Jeetje wat een rel weer gelijk Haha! .
Niet veel oordelen denk ik maar want a) ik was er niet bij toen het gebeurde b) Ik weet niet hoe het medisch gezien precies zit/zat c) hoe gewond dat jongetje nu eigenlijk was.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als er bij dat jongetje daadwerkelijk zo veel gerepareerd moest worden bij de operatie zoals eerder gezegd dat je de volgende dag weer fris en vrolijk bij je klas bent zoals de TS zei.
Dus of de verwonding was niet zo ernstig waardoor na een dag er vrijwel geen pijn meer was, of dat hij de rest van de week er bij was is niet waar.
Wat er gezegd werd over de vruchtbaarheid, het is echt niet zo dat die mensen jaren in onzekerheid hoeven te leven tot die jongen besluit kinderen te willen.
Op hun 15e zijn de vrijwel alle jongens al vruchtbaar en er kan dus gewoon als alles genezen is een vruchtbaarheidsonderzoek gedaan worden, op basis daarvan zullen ze ook aanklagen.
Ontzettend dom van haar neefje, misschien wel een fout waar hij zijn leven lang voor moet boeten.
Als de jongen daadwerkelijk onvruchtbaar is heeft dat heel grote impact, op alles in zijn leven.
Er zijn zat relaties die verbroken worden omdat de één wel kinderen wil en de ander niet (of niet kan).
Je kan wel laten insimineren met donor zaad maar dat is niet hetzelfde als gewoon vader worden,
je vrouw zal bevallen van het kind van een ander, en jij zal er voor moeten zorgen. Dit kan veel effect op je psyche hebben en daardoor ook op werk en andere dingen in het privé leven.
Het werkt zo ver door.
Maar voor de ouders van je neefje vind ik het wel degelijk heel vervelend en ik snap het standpunt van de TS ook hierin.
Als haar neefje wordt aangeklaagd en schuldig bevonden zal hij waarschijnlijk de operatie etc. moeten betalen, hij kan dit niet, ouders zijn financieel verantwoordelijk dus zullen over de brug moeten komen. Een flinke operatie en ziekenhuis opname loopt in de honderduizende euro's.
Daarnaast nog de kosten van de rechtszaak, die gaan naar de verliezende partij.
Die mensen zullen dus waarschijnlijk flink in de problemen zitten want hoe moeten ze dit ophoesten? misschien wel hun winkel kwijt etc helemaal als ze smartengeld moeten betalen omdat het jongetje onvruchtbaar blijkt te zijn.
Dan kun je het wel je zoon terug laten betalen als hij volwassen is maar daar heb je nu nog niks aan.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:44

Sterre schreef:
ShirleyA schreef:

Shirley, sorry, ik snap je even niet Verward , vind je mijn opmerking ongepast, of die van TS? Uit de eerste zin begrijp ik dat je mijn gequote opmerking niet vindt kunnen, maar de rest van je reaktie sluit volledig aan op mijn mening. De laatse opmerking van mij was dan ook vooral sarcastisch bedoeld Bloos !
Natuurlijk is het geen doorsnee actie van de meeste kinderen (gelukkig niet Knipoog )
Je schrijft zelf al dat jij je kind(eren) normen en waarden bij brengt en dat kruisschoppen daar niet bij hoort. Daar heb je volkomen gelijk in en dat is ook wat ik mijn kinderen bijbreng (Ja, ook ik ben moeder Knipoog )
Waar ik over "struikelde" bij TS, is dat zij idd wel alsmaar begrip vraagt voor haar oom en tante en de ouders van het slachtoffer afdoet als mensen die zich geen zorgen maken of alles wel weer goed komt met hun kind en die er alleen maar de pest in hebben dat door dit incident hun vakantie afgebroken is Scheve mond ...

Ging over de opmerking v TS. Dat die v jou sarcastisch was begreep ik wel hihi. Maar ik ergerde me weer aan die opmerking....
Je hebt helemaal gelijk, Ts geeft niets om de ellende v de ander. Alleen dat v haar oom en tante is erg....... En dan moet ik me inleven?
Blij dat ik niet de enige ben die haar kind leert dat dit niet kan Knipoog

savanrobbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:10

ladymagic schreef:
Jeetje wat een rel weer gelijk Haha! .
Niet veel oordelen denk ik maar want a) ik was er niet bij toen het gebeurde b) Ik weet niet hoe het medisch gezien precies zit/zat c) hoe gewond dat jongetje nu eigenlijk was.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als er bij dat jongetje daadwerkelijk zo veel gerepareerd moest worden bij de operatie zoals eerder gezegd dat je de volgende dag weer fris en vrolijk bij je klas bent zoals de TS zei.
Dus of de verwonding was niet zo ernstig waardoor na een dag er vrijwel geen pijn meer was, of dat hij de rest van de week er bij was is niet waar.
Wat er gezegd werd over de vruchtbaarheid, het is echt niet zo dat die mensen jaren in onzekerheid hoeven te leven tot die jongen besluit kinderen te willen.
Op hun 15e zijn de vrijwel alle jongens al vruchtbaar en er kan dus gewoon als alles genezen is een vruchtbaarheidsonderzoek gedaan worden, op basis daarvan zullen ze ook aanklagen.
Ontzettend dom van haar neefje, misschien wel een fout waar hij zijn leven lang voor moet boeten.
Als de jongen daadwerkelijk onvruchtbaar is heeft dat heel grote impact, op alles in zijn leven.
Er zijn zat relaties die verbroken worden omdat de één wel kinderen wil en de ander niet (of niet kan).
Je kan wel laten insimineren met donor zaad maar dat is niet hetzelfde als gewoon vader worden,
je vrouw zal bevallen van het kind van een ander, en jij zal er voor moeten zorgen. Dit kan veel effect op je psyche hebben en daardoor ook op werk en andere dingen in het privé leven.
Het werkt zo ver door.
Maar voor de ouders van je neefje vind ik het wel degelijk heel vervelend en ik snap het standpunt van de TS ook hierin.
Als haar neefje wordt aangeklaagd en schuldig bevonden zal hij waarschijnlijk de operatie etc. moeten betalen, hij kan dit niet, ouders zijn financieel verantwoordelijk dus zullen over de brug moeten komen. Een flinke operatie en ziekenhuis opname loopt in de honderduizende euro's.
Daarnaast nog de kosten van de rechtszaak, die gaan naar de verliezende partij.
Die mensen zullen dus waarschijnlijk flink in de problemen zitten want hoe moeten ze dit ophoesten? misschien wel hun winkel kwijt etc helemaal als ze smartengeld moeten betalen omdat het jongetje onvruchtbaar blijkt te zijn.
Dan kun je het wel je zoon terug laten betalen als hij volwassen is maar daar heb je nu nog niks aan.

Bedankt, jij weet precies wat ik bedoel!! Alle discussies een vooroodelen over dat ik geen medeleiden heb met de andere familie. Ik heb hier nooit iets over gezegd! Het is wel degelijk rot voor de familie van het 'slachttoffer'. Al vind ik dat mijn neefje net zo goed slachttoffer is .. Dan wel op financieel gebied. En dan vooral zijn ouders. Aan jullie wat jullie hier mee doen. Maar ik heb nooit gevraagd naar jullie vooroordelen en vervelende opmerkingen !!!

MIJN VRAAG IS ALTIJD GEWEEST OF 1 VAN JULLIE WIST HOE DIT VERDER ZOU GAAN ... kijk maar naar de titel.
Ik heb niet gevraagd naar jullie mening over het gedrag van mijn neefje, naar mijn opmerkingen die ik maak enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:11

Maar zo werkt een discussie forum eenmaal niet Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:14

Ik kan van jou neefje echt geen slachtoffer maken, elke actie heeft zijn gevolg.
En een been stampt niet uit zichzelf.

Snel uit het ziekenhuis zijn zegt niets over de impact van een operatie Lachen

Voor de rest zou ik gewoon afwachten, en hopelijk krijgt je neefje een goede straf, en dat de operatie kosten moet terugbetalen vind ik maar normaal.

savanrobbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:17

Iedereen probeerd zijn of haar kind bepaalde normen en waarden aan te leren !!! helaas loopt dit in veel gezinnen toch net even iets anders.

Denken jullie dat mijn oom en tante hem aan leren iemand anders te schoppen.
misschien zijn ze zelfs wel te streng in zijn opvoeding geweest & wanneer hij dus zonder ouders op vakantie gaat helemaal los slaat.

Ik kan er niks aan doen dat hij deze taferelen uit heeft gevoerd.
ik keur het ook helemaal niet goed.

Maar het zijn mijn oom en tante die straks door hem in de oliebol zitten. en daar zit ik wel degelijk mee.
lijkt mij logisch? dit is familie van mij.

natuurlijk zal het erg zijn voor die andere jongen wanneer blijkt dat hij onvruchtbaar zal zijn. Dit zullen mijn oom en tante zo snel mogelijk horen. Maar waarschijnlijk zal er niks ernstigs aan de hand zijn.

hij is van dinsdag op woensdag nacht geopereerd.
en woensdag middag liep hij alweer rond in het gastenverblijf.

We zullen moeten afwachten wat de gevolgen hier van zijn.
vandaar ook mijn vraag aan jullie ...
zoals de titel al zegt ....

savanrobbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:19

katiavl schreef:
Ik kan van jou neefje echt geen slachtoffer maken, elke actie heeft zijn gevolg.
En een been stampt niet uit zichzelf.

Snel uit het ziekenhuis zijn zegt niets over de impact van een operatie Lachen

Voor de rest zou ik gewoon afwachten, en hopelijk krijgt je neefje een goede straf, en dat de operatie kosten moet terugbetalen vind ik maar normaal.

Jij hoeft mijn neefje geen slachtoffer te vinden, ik zie het wel op die manier!!! de 1 is slachtoffer op lichamelijk gebied de ander op financiel gebied.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:27

Ook geen verschil zeg...

Je neefje door eigen toedoen, is dan geen slachtoffer maar dader

De ander lichamelijk
Sorry maar je gezondheid is niet in geld uit te drukken

savanrobbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:29

Tuurlijk is mijn neefje de dader

MAAR MIJN OOM EN TANTE ZIJN HIERDOOR WEER SLACHTOFFER

wil je het niet begrijpen of snap je het echt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:30

Ik begrijp het wel, jij wilt het niet inzien wie er hier nu het ergste leed heeft, das wat anders Knipoog

En schreeuwen is niet nodig, raken veel bokkers niet van onder de indruk....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:11

savanrobbie schreef:
Al vind ik dat mijn neefje net zo goed slachttoffer is ..

Je neef (en geen neefje, hij is 15 jaar geen 8 jaar) schopt iemand bewust in zijn kruis op zodanige wijze dat hij geopereerd moet worden en jij vindt jouw neef een slachtoffer?

Natuurlijk krijgt hij nu straf (en hopenlijk geen al te lichte!) maar dat maakt hem nog geen slachtoffer, op de manier zoals jij het brengt kun je verkrachters en moordenaars ook wel slachtoffers maken.
Je neef is de dader en niet het slachtoffer. Ik vind het vreselijk minachtend naar het echte slachtoffer toe als je je neef een slachtoffer noemt.

Verder vind ik die vette letters die je gebruikt erg irritant.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:30

savanrobbie schreef:
Het jongetje moet hier in Nederland nog naar het ziekenhuis om hier alles na te laten kijken.
WAARSCHIJNLIJK heeft hij geen letsel, en dat zal misschien pas blijken wanneer hij ooit voor kinderen kiest.

Ik denk dat het erger is een kind te hebben die een ander jongetje schopt

dan dat je kind geschopt wordt ...

er komen zoveel problemen enz op je af.

ik geloof wel, dat de straf die hij in oostenrijk heeft gekregen mee wordt genomen naar nederland.

het is mishandeling en hier wordt dat anders berecht dan daar.
ik weet het niet hoe het allemaal verder zal gaan lopen,
daarom was mijn vraag aan jullie ....

of iemand weet hoe dit verder loopt

Waar gaat het nou over.. over wie het er het moeilijkst mee heeft? Slapen
Volgens mij ben jij dat, want je kan je er flink over opwinden blijkbaar Knipoog

savanrobbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 20:41

ik zeg ook niet dat hij slachtoffer is .
maar wel mijn oom en tante.

als jullie zo triest over willen komen en alleen maar met stront willen smijten.
ga je gang.

maar dan zien jullie mij niet meer in dit topic.

jammer, dat het zo moet gaan hier.
je stelt 1 vraag en je ze gaan direct met modder smijten

ik ben er niet bij geweest
en jullie al helemaal niet

had gehoopt dat er hier normaal volk zou komen en mij op een normale manier advies hadden kunnen geven.
helaas is dat dus niet zo ...

en ben ik na 70 berichten nog geen stap verder dan alleen maar gezeur !!!

bedankt & succes met verder discussieren !!!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:45

savanrobbie schreef:
ik zeg ook niet dat hij slachtoffer is .
maar wel mijn oom en tante.

als jullie zo triest over willen komen en alleen maar met stront willen smijten.
ga je gang.

maar dan zien jullie mij niet meer in dit topic.

jammer, dat het zo moet gaan hier.
je stelt 1 vraag en je ze gaan direct met modder smijten

ik ben er niet bij geweest
en jullie al helemaal niet

had gehoopt dat er hier normaal volk zou komen en mij op een normale manier advies hadden kunnen geven.
helaas is dat dus niet zo ...

en ben ik na 70 berichten nog geen stap verder dan alleen maar gezeur !!!

bedankt & succes met verder discussieren !!!

Zoals je in mijn quote hierboven ziet zeg je wel degelijk dat je je neef ook als slachtoffer ziet.

Wat voor een advies moeten we je verder nog geven?
Je oom en tante zullen behoorlijk in hun buidel moeten tasten ja en daar mogen ze hun zoon voor bedanken.

En nee ik ben er niet bij geweest en ga dus op jouw verhaal af. En als dat verhaal de waarheid is mag je neef blij zijn dat ik er niet bij geweest ben, anders had hij voorlopig ook wel wijdbeens gelopen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 26-02-07 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

savanrobbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 20:50

Denk jij dat je dan nog in staat bent een trap te verkopen ??
haha, ik zou wel iets anders aan me hoofd hebben als er daar een ventje ligt te kreperen van de pijn !!!

denk je niet dat hij al van alles naar zijn kop toe krijgt?

en dan moet je al mijn berichten maar eens goed lezen.
want ik keur en never nooit goed wat hij gedaan heeft !!!
en voor mijn oom en tante is het hun zoon!!! Slapen en niet een neef !!

het is mijn neefje, en al is hij al 15 ..
ik vind het een klein kind !!!

zijn gedrag wat hij vertoond is is niet normaal ...
maar dat is mijn vraag niet ...

en wanneer jullie daar geen antwoord op willen geven,
helaas dan is dat jammer ...

dan moet ik het afwachten tot dat alle papieren vanuit oostenrijk hier aan komen ...

ik was geintereseerd.
en had gehoopt dat iemand hier er meer over zou weten !!

savanrobbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 20:55

misschien had ik mijn vrager beter zo kunnen stellen :

op de wintersport vakantie van school heeft een jongen een andere jongen in zijn kruis geschopt.
de geschopte jongen moest binnen 6 uur geopereerd worden anders was het vrijwel zeker dat hij onvruchtbaar zou zijn.

wat voor straf zou de jongen die geschopt heeft krijgen?
in oostenrijk zou hij 2 weken vast moeten zitten.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:56

2 weken vind ik een rare tijd om vast te zitten