[edit] En de clips slaan al helemaal nergens op!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:Ik hoorde toevallig het nummer op TMF vandaag en dacht de hele tijd hij zal toch niet I wanna fiets you zingen
stel je eens voor dat we dat in het NLs zingen. Ik wil met je fiets, dat kan echt niet hoor.. vind ik dan. Verzin ff iets beters kom op! Dit gaat nergens meer over
topsylover schreef:Nee die rock/metalmuziek dan, beetje headbangen en je hebt een fanclub![]()
Ik heb zó'n godse hekel aan die muziek.![]()
heeft ook te maken met mijn angst voor gothics maar dat is niet belangrijk
Citaat:Duhelo schreef:
Eminem ben ik trouwens wel fan van, die heeft het talent om liedjes te maken met zo een inhoud dat je ademloos achterblijft(till i collapse,mosh,yellow brick road,...), en hij heeft ook het talent om een heel liedje te maken over niks (rain man,my band,fack,...)
Xzibit ook, die heeft een liedje, Thank you, opgedragen aan zijn fans, waarin hij verteld dat hij goed genoeg weet dat hij niks is zonder zijn fans.
Een heel eenvoudig, eerlijk, mooi liedje.
Citaat:Sannert schreef:
Ik erger me mee aan de manier waarop die tekst in de beginpost is opgeschreven, wat een gebrekkig engels..
Ik vind hiphop zelf erg leuke muziek ..
Sommige liedjes kunnen wel eens te ver gaan, maar de meeste vind ik erg leuk ..
Mereltje schreef:Nou, ik kan me er iig niet druk om te maken.
Vaak lekkere muziek hoor.
En dat nummer van Akon & Snoop Dogg? Geweldig nummer, vooral de reggeaton remix
topsylover schreef:Akon`s beste nummer naast Pot Of Gold![]()
Lekkere muziek, leuke tekst, en Snoop natuurlijk he!
Nee die rock/metalmuziek dan, beetje headbangen en je hebt een fanclub![]()
Ik heb zó'n godse hekel aan die muziek.![]()
heeft ook te maken met mijn angst voor gothics maar dat is niet belangrijk
sronnie schreef:Het eerste wat in mij opkomt: Waar maak je je druk om, je hoeft er toch niet naar te luisteren?