Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dat vind ik dus absoluut niet. Erg dik? Sorry, maar ik vind haar helemaal niet zo dik op die foto. Ze is wat steviger dan op die andere foto, maar 'erg dik'? Misschien dat er met die foto geknoeid is... Ik weet het niet, hoor.Citaat:Ik vind dat ze gelijk heeft, maar ik vind de bovenste foto's wel erg dik... zonde.
Miss_Montana schreef:Ze is nog volop bezig met ANTM, lijkt me niet dat ze dan zelf niet meer aan haar uiterlijk denkt. Gewoon nep die foto...
Princess_ schreef:Ze doet toch niet zoveel meer aan het modellen werk?
Logisch dat ze dan een beetje aankomt. Vind haar nu ze wat voller is veel mooier.
Maar goed, in het ultra geobsedeerde amerika zal dit wel not done zijn.
Liedje schreef:Ik geloof echt niet dat die foto echt isTyra wordt echt niet dik hoor
En idd
In de show is ze mooi dun
Helaas weet je niet wanneer die show is opgenomen
[Edit] Misschien toch?Ze is iig wel aangekomen ja
WildWings schreef:katiavl schreef:
Daar vind ik haar gewoon dun, niet eens gevuld of stevig of..Daar is ze gewoon dun.
WildWings schreef:katiavl schreef:
Daar vind ik haar gewoon dun, niet eens gevuld of stevig of..Daar is ze gewoon dun.
Laura schreef:Ik vind dat ze gelijk heeft, maar ik vind de bovenste foto's wel erg dik... zonde. En ik vraag me stiekum af hoe dit commercieel is 'geplanned' ... Wat jullie?
_Laura schreef:OUD!!
Dit is allang bekend, ze ging met 1 of andere show met nog een paar van die bekende kerels in een verdikkend pak, en er zijn ook foto's van in de tussentijd dat ze zo geschmikt werd. Gewoon even googlen.
Ellebel schreef:Die rechter foto is niet zo glamourous maar als ik die andere foto's van de "dikkere" Tyra zie vind ik haar gewoon een mooie vrouw. Ik vind van die gespierde spijkers pas echt lelijk, een vrouw hoort mooie ronde vormen te hebbenIk zou het er voor doen hoor, voor zo'n lijf (en doe mij dan meteen dat hoofd er bij
)