Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liedje schreef:Lusitana schreef:Ter kennisgeving dat er weer een slachtoffer is.
Niet dat het mensen met anorexia stopt.
Sommige mensen WILLEN wèl stoppen, maar kunnen (nog) niet stoppen...
Pascaline schreef:http://images.google.be/imgres?imgurl=h ... &h=680&w=4
Links de bewerkte foto
Rechts de echte foto (ook nog heel wat mageren...)
En wat ik spijtig vind is mensen die zo kortzichtig zijn over deze ziekte :S
Ik zit ook regelmatig op pro-ana sites, en ik heb anorexia (en ik ben al heel blij dat ik eindelijk inzie dat ik 'ziek' ben) maar daarom ben ik nog niet eng!!
Het is zo moeilijk om een gewicht of een BMI op iemand te 'plakken' omdat ik niet extreem mager ben (ik heb net geen ondergewicht) maar toch heb ik anorexia, ik ken mensen die een normaal eetpatroon hebben en die dezelfde BMI hebben... zo zullen er ook modellen zijn die geen anorexia hebben maar wel mager zijn... wat moeten die dan doen... Achja de wereld zit soms gewoon wreed in elkaar..
Knoffer schreef:Het is moeilijk te begrijpen idd. Maar dat heb ik met meer ziektes, zoals automulatie (weet eig. niet hoe je het precies schrijft, ik bedoel iig in jezelf snijden).Stennisje schreef:Die pro-ana's sporen elkaar toch ook via het internet aan om nog meer af te vallen?
Ze blijven elkaar steunen om gewicht te verliezen, zelfs als ze vel over been zijn.
Ja klopt, met 'thinspiration' foto's enzo. Echt ernstig en eng, ik krijg honger als ik dat soort sites en fora's zie.
Had er ooit beetje research naar gedaan.
Sharmila schreef:Ja het is triest......ik schrok me al rot toen ik deze foto van haar zag. Dat ze nu overleden is verbaast me niks.
Celine_M schreef:Mirr: Die foto doet het niet bij mij