Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:faye schreef:Ik denk dat je de feiten niet kent. Madam vond het verwerpelijk dat de hand boven het hoofd van bestuursleden werd gehouden, tot ze zelf gepakt werd. En daar houd ik niet zo van. Net zoals die Thom de Graaff, haar opvolger, wilde per se een gekozen burgermeester. Tot hij zelf gewoon geplaatst werd. Wat dat betreft valt Nijmegen wel in de prijzen
Ze heeft dus niet de hand boven haar hoofd laten houden begrijp ik, anders hadden wij er nooit wat van gehoord, toch![]()
Ja Thom de Graaf is ook wat vreemd, heeft overigens weinig met dit nieuwe kabinet te maken.
faye schreef:Ze heeft wel geprobeerd het in de doofpot te laten stoppen. Dat het haar niet gelukt is is iets anders
sarabande schreef:faye schreef:Ik denk dat je de feiten niet kent. Madam vond het verwerpelijk dat de hand boven het hoofd van bestuursleden werd gehouden, tot ze zelf gepakt werd. En daar houd ik niet zo van. Net zoals die Thom de Graaff, haar opvolger, wilde per se een gekozen burgermeester. Tot hij zelf gewoon geplaatst werd. Wat dat betreft valt Nijmegen wel in de prijzen
Lovely1 schreef:dus van mij geen goed woord meer.
sarabande schreef:Lovely1 schreef:dus van mij geen goed woord meer.
Had ze dat dan wel![]()
MissJ schreef:Renskeeee schreef:Ik vind Rouvoet wel goed alleen een minister van Jeugd en Gezin lijkt mij niet veel toevoegen
Verder ben ik wel van mening dat Donner's aftreden toch in ieder geval wel iets met zijn functioneren te maken had
Als het aanwijzen van een minister voor Jeugd en Gezin leidt tot een oplossing van de enorme problematiek in o.a. de jeugdzorg, lijkt het mij absoluut een toegevoegde waarde. Maar het nut van deze post zal zich ook uitwijzen in de toekomst. Laten we hopen dat het wel toegevoegde waarde heeft.
In welke zin vind jij het aftreden van Donner gerelateerd aan zijn functioneren?