Creepy SMS'jes in Denemarken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Creepy SMS'jes in Denemarken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:35

Ik kreeg die dingen wel eens per mail. Met foto's van geesten en al erbij.

Hiermee wil ik dan ook de volgende personen vragen om contact op te nemen gezien ze mij nog altijd een gruwelijke moord en angst op mij verschuldigt zijn. Ik heb hun instructies niet gevolgd en ze zijn na 5/10/15 dagen nog altijd niet langsgeweest, het is nu al enkele jaren geleden. Misschien dat ze mijn adres kwijt zijn, willen daarom:

-Het gruwelijk vermoorde 5-jarige meisje
-Het 18de eeuwse spook
-De van ontbering omgekomen hond

graag contact opnemen via deze weg? Ik ben nog steeds aan het wachten. Dank bij voorbaat Lachen .

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:44

Hahaha ik zie het al voor me, staan ze vanavond allemaal bij Kathleentje op de stoep, met een bloemetje en verontschuldigingen dat het allemaal zo lang duurde Haha!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 00:22

Ellebel schreef:
Hahaha ik zie het al voor me, staan ze vanavond allemaal bij Kathleentje op de stoep, met een bloemetje en verontschuldigingen dat het allemaal zo lang duurde Haha!

en een dik mes achter hun rug Duivel

mmmm,wat moet een 3 jarig meisje met een telefoon en hoe krijgt ze zo,n sms geschreven(neem aan dat ze nog niet kunnen schrijven,laat staan lezen op die leeftijd)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:24

en.....nog starende meisjes zonder gezicht gezien afgelopen nachten???

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:35

En dan komt je kleine zusje een keer 's nachts op je kamer om iets te vragen ofzo en schrik je je dood *LOL*

Hvj_Artos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:56

Ik zou er niet zo van schrikken als je in zoiets gellooft ben je wel fiets dom sorry dat ik het zeg het is toch maar nep het kan ook wel echt zijn maar ik zou er in ieder geval niet in geloven Knipoog

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:58

Mistic schreef:
Je kan toch zien waar het smsje vandaan komt. Er is altijd iemand die het geschreven moet hebben, anders krijg je het niet op je mobiel. Daarnaast kan een geest echt niet op 100 (als er 100 mensen zijn die het niet doorsturen) plekken tegelijk zijn.

Ik zou er in ieder geval niet van schrikken ofzo.

Inderdaad, ik blijft het stom vinden dat mensen dit geloven..

xKatleentjex schreef:

Hiermee wil ik dan ook de volgende personen vragen om contact op te nemen gezien ze mij nog altijd een gruwelijke moord en angst op mij verschuldigt zijn. Ik heb hun instructies niet gevolgd en ze zijn na 5/10/15 dagen nog altijd niet langsgeweest, het is nu al enkele jaren geleden. Misschien dat ze mijn adres kwijt zijn, willen daarom:

-Het 18de eeuwse spook

graag contact opnemen via deze weg? Ik ben nog steeds aan het wachten. Dank bij voorbaat Lachen .

HAHA, Geweldig dit *LOL*
Ik stuur trouwens ook nooit die domme mailtjes door Nagelbijten / Gniffelen

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:25

ik ook niet,en ik zou nu ondertussen zo,n 20 x vermoord moeten zijn.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:31

hahaha doorstuur smsjes ipv van mailtjes..Doet me erg denken aan een berichtje die ik laatst kreeg. Ik heb me er ziek om gelachen.... Clown

Citaat:
Hallo!

Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1. ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette naald

2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van Amy Bruce, het arme kind waarvan ik al zo'n 7000 keer begreep dat ze zwaar ziek is. (en een wonderkind bovendien, ze is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

3. heb ik mijn gratis NOKIA GSM of wat voor toestel dan ook, nooit gekregen en heb ik mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen..

4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered

5. is mijn Hotmail account al zo'n 187 keer bijna gewist

6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar
denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je
achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

7. heb ik inmiddels zo'n 300 jaar ongeluk opgespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd

Jullie zijn allemaal super bedankt !!!

LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan
minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus uw hele familie komen verslinden.

Let op, het is waar !!! 't Is niet om te lachen,

ALS JIJ DIE KETTINGMAILS ZO BEU BENT,
STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN
HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:42

hé die stuur ik ook altijd terug als ik een kettingmail ontvangen heb.
Ik doe dus ook maar aan 1 soort kettingbrief.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:48

haha ik zou ook gaan laggen om het smsje:P dr is toch ook zoon film ... ik kan je zien maar jij mij niet!! uhh je zit achter de bank... maar dan ik het engels:P ik weet het weer SCARY MOVIE:D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:55

van mij mag ze langs komen... knap spookje die me wakker krijgt snachts Nagelbijten / Gniffelen

en die kettingbrief heb ik ook gekregen daar heb ik me echt slap om gelachen!!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:47

hahahaha geweldig die kettingbrief, ik lees t niet eens meer, gaat richting prullenbak Haha!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:52

Moderne geest lijkt me dat met een mobiel.
Nee echt lachwekkend, kreeg een tijdje ook van die mailtjes en dan zijn er mensen bang genoeg om ze door te sturen. Hahaha Tong uitsteken Laat me niet lachen zeg.
Ik zou zeggen ga lekker met je dode kont ergens wegrotten want mij aanstaren lijkt me nu niet echt een nuttig tijdverdrijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:15

Kunnen 3jarige spook-meisjes nu al smsen?
Het wordt steeds gekker.

Edit; oooh! Ze heeft ook geen gezicht! Het is dan vast een wonderkind. Smsen terwijl je dood bent én geen gezicht hebt.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 16:41

droommajori schreef:
ehhu een vraagje wat staat er ik kan geen engels ik zou me doodlachen van zo,n berichtje denk ik(omdat ik niet weet wat erin staat)

mvg daphne

“Hello, I am Cordelia. I died in a fire 10 years ago. Unless you send this message on to 10 other people, I will come to your room tonight and stare at you. I look like a three-year old – without a face. I will show up every night. You have seven minutes to send this“.

Hallo ik ben Cordelia. Ik ben 10 jaar geleden overleden in een brand. Als je dit smsje niet naar 10 andere mensen stuurt, kom ik vanavond naar je kamer en staar ik naar jou. Ik lijk op een 3 jarige, zonder gezicht. Ik zal elke avond verschijnen. Je hebt 7 minuten om dit te verzenden.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:30

xKatleentjex schreef:

-Het 18de eeuwse spook

HAHAHAHAH! Huilen van het lachen

randie schreef:
hahaha doorstuur smsjes ipv van mailtjes..Doet me erg denken aan een berichtje die ik laatst kreeg. Ik heb me er ziek om gelachen.... Clown

Citaat:
Hallo!

Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1. ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette naald

2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van Amy Bruce, het arme kind waarvan ik al zo'n 7000 keer begreep dat ze zwaar ziek is. (en een wonderkind bovendien, ze is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

3. heb ik mijn gratis NOKIA GSM of wat voor toestel dan ook, nooit gekregen en heb ik mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen..

4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered

5. is mijn Hotmail account al zo'n 187 keer bijna gewist

6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar
denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je
achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

7. heb ik inmiddels zo'n 300 jaar ongeluk opgespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd

Jullie zijn allemaal super bedankt !!!

LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan
minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus uw hele familie komen verslinden.

Let op, het is waar !!! 't Is niet om te lachen,

ALS JIJ DIE KETTINGMAILS ZO BEU BENT,
STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN
HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN

Huilen Huilen van het lachen

Allereerst, dankjulliewel, dat jullie mijn lachspieren even getraind hebben. *LOL* Vork

To the point;
Ik heb zo vaak van dit soort emails gehad, ook nooit doorgestuurd. Dus waarom zou ik zo'n sms dan wel door gaan sturen. Clown
Smsjes kosten me ook nog eens geld. Tong uitsteken
Als ik die dingen zou moeten geloven had ik al 1000 keer vermoord moeten zijn. Dromen

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:35

ik zou dan ook al 10000000000000 keer vermoordt/vervloekt/opgegeten/lastig gevallen door geesten/heel m'n familie is ongelukkig zijn. Ach gut
Echt onzin die sms'jes!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:47

whaha hier kan ik alleen maar hard om lachen net als die doorstuur mailtjes Clown heb er nooit 1 doorgestuurd

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:53

Volgens die doorstuur mailtjes zou ik 5x zijn aangereden voor mijn leven lang vrijgezel te blijven (logisch als je nog maar een dag te leven heb omdat je het vorige mailtje niet doorgestuurt heb.

Hier word je toch niet bang van?
Volgens mij heb ik deze welleens gehad over de mail.