Anna Nicole Smith overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: Anna Nicole Smith overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 17:59

Triest hoor, hoorde er die avond wat over op het nieuws, was erg benieuwd.. Volgende dag een stukje gezien op RTLboulevard. Er wordt,. net zoals bovenstaand artikel gezegd dat er nog braaksel in haar mond zat, terwijl ze bewusteloos daar lag..dan stik je gauw genoeg.
Vraag me af wat haar doodsoorzaak is geweest, gezien zij al koorts had, dus haar lichaam gaf al aan dat er iets goed verkeerd zat als je vervolgens komt te overlijden.
Mss was ze juist wel aan het afkicken en daarom de koorts? Daarom mss kalmeringsmiddelen genomen, want fkicken schijnt geen pretje te zijn..
Afijn, niemand weet het nog, ben erg benieuwd. Vond haar ergens een trieste vrouw altijd, maar ze kwam wel sympathiek over in interviews.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 10:20

ik denk dat ze een moeilijk en vooral verdrietig leven heeft gehad, damn stel je eens voor zeg dat je oudste kind in dezelfde ruimte overlijdt terwijl je je andere kind baart, dat alleen is al een nachtmerrie, daarnaast heeft ze veel voor haar kiezen gehad.
vreselijk voor haar dochtertje en huidige man (haar advocaat toch) ik hoop dat ze nu de rust heeft.

ps haar maaginhoud was leeg dus dat sluit al orale overdosis uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:46

[/quote]
Ik vind het gegein hierover ook niet erg gepast. [/quote]

Ik ook niet Karin, ik vind het zelfs erg onbeschoft!
Triest om grappen te maken over de dood van iemand, wie het dan ook geweest mag zijn......
Vreselijk dat het kleine meisje zonder haar moeder verder moet......
Verdrietig

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 12:41

Citaat:
Lichaam Anna Nicole moet in Florida blijven

Uitgegeven: 14 februari 2007 17:57
Laatst gewijzigd: 15 februari 2007 08:45

AMSTERDAM - Het lichaam van de donderdag overleden Anna Nicole Smith moet in Florida blijven tot een DNA-test is uitgevoerd. Dat heeft een Amerikaanse rechter woensdag bepaald.

Larry Birkhead, een ex-vriend van de wulpse blondine, wil via de test bewijzen dat hij de vader is van het vijf maanden oude dochtertje van de ex-Playmate.

Al voor het overlijden van Anna Nicole was Birkhead bezig met een rechtszaak om het vaderschap te laten vaststellen. In een kort geding eiste hij dinsdag dat het gerechtelijke bevel voor een DNA-test van een rechtbank in Californië wordt uitgevoerd in Florida. Hij vreest dat de betrouwbaarheid van de test in gevaar komt als het lichaam van Anna Nicole wordt vrijgegeven.

Geboorteakte

Op de geboorteakte van de kleine Dannielynn wordt Howard K. Stern, de advocaat en vriend van de blondine, vermeld als vader van het meisje. Ook prins Frederic von Anhalt, de man van actrice Zsa Zsa Gabor, en een voormalige bodyguard van Smith claimen de vader van het meisje te zijn.

Mysterie

De dood van de 39-jarige Anne Nicole Smith is vooralsnog een mysterie. Geruchten over drugsgebruik werden door haar advocaat ontkend. De blondine, die bekend werd door haar huwelijk met een stokoude multimiljonair, werd donderdag bewusteloos gevonden in een hotelkamer in Hollywood. Ze werd met spoed naar het ziekenhuis vervoerd, waar ze overleed.

bron: nu.nl

Allemaal gold diggers die lui...ze azen op de miljoenen erfenis die de kleine meid zal erven van haar moeder.
Bah.......................

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 12:47

de 911 oproep waar gebeld wordt om hulp in te roepen.
Is behoorlijk koeltjes, niet echt paniekerig.....en je kan horen dat ze eigenlijk ter plekke al is overleden, en niet in het ziekenhuis zoals men vertelt.
http://www.nu.nl/news/977552/62/Moeder_Anna_Nicole_wil_voogdij_over_baby_(video).html#

Citaat:
Moeder Anna Nicole wil voogdij over baby

Uitgegeven: 15 februari 2007 10:31
Laatst gewijzigd: 15 februari 2007 10:35

AMSTERDAM - Vergie Arthur, de moeder van de vorige week overleden Anna Nicole Smith, wil de voogdij over haar vijf maanden oude kleindochter Dannielynn.

Bekijk video: Lichaam Anna Nicole vrijgegeven
Bekijk video: Noodoproep Anna Nicole vrijgegeven

Vergie Arthur is bang dat Howard K. Stern, de vriend van de ex-Playmate, het meisje geen veilige en stabiele leefomgeving kan bieden.

Dinsdag besloot een rechter op de Bahama's op verzoek van Arthur dat Stern het kind niet van het eiland mag meenemen tot er een besluit is genomen in de voogdijzaak.

Betrokken

Eerder sprak Arthur nog de vrees uit dat Stern haar kleinkind iets zou aandoen. Ze heeft hem er in diverse media van beschuldigd dat hij betrokken was bij de dood van haar dochter en kleinzoon Daniel.

De advocaten van Stern beweren dat Arthur nooit eerder interesse in haar kleindochter heeft getoond. Anna Nicole nooit zou hebben gewild dat Dannielynn bij haar moeder terechtkomt. De blondine was al jaren vervreemd van haar familie in Texas.

Begraven

Arthur is niet alleen in gevecht over de voogdij over haar kleindochter. Ze wil ook dat haar beroemde dochter in Texas wordt begraven. Stern wil dat het lichaam op de Bahama's ter aarde wordt besteld, naast dat van Daniel.

Stern en Arthur zijn niet de enigen die ruziën over het lichaam van Anna Nicole. Rechters aan de oost- en westkust van de Verenigde Staten mengen zich nu ook in de twist.

DNA-test

Larry Birkhead, een ex-vriend van de wulpse blondine, wil voordat Anna Nicole begraven wordt een DNA-test laten uitvoeren om zo vast te stellen dat hij de vader is van Dannielynn. Op de geboorteakte wordt Howard K. Stern vermeld als vader van het meisje.

Een rechter in Florida oordeelde woensdag dat het lichaam niet mag worden vrijgegeven tot deze test is gedaan. Hierop werd het vonnis ingetrokken door een rechter in Los Angeles die al eerder met de zaak te maken had. Hij vindt dat er tijdens de autopsie al voldoende materiaal verzameld is om vast te stellen wie de vader is en oordeelde dat de seksbom begraven mag worden.

Bron: nu.nl

Anna wilde al tijden helemaal niks te maken hebben met haar familie...denk niet dat ze er happy mee zou zijn als de koter bij haar moeder terecht komt.

Tjonge jonge....the millions dollars baby..
Ik mag echt hopen dat het meiske iemand krijgt die daadwerkelijk om haar geeft, en niet om die centenpot.
Te triest voor woorden dat zoveel mensen nu vechten om een kindje van 5 maanden voor het geld.

Veronieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:59

Ik ga dit even in de gaten houden ben wel benieuwd naar wie die koter gaat of van wie het is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 10:08

Triest wat mensen al niet voor geld doen over de rug van een kind......
Word daar erg verdrietig van.....

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 10:40

Larry Birkhead, een ex-vriend
Howard K. Stern, huidige echtgenoot
Prinz Frederick von Anhalt, man van ZsaZsa Gabor
Alexander Denk Een voormalig bodyguard
J. Howard Marshall een overleden miljardairvan wie Anna Nicole regelmatig bevroren sperma zou hebben ge-insemineerd.

Vijf heren vechten nu om de vaderschap van dit meisje....5 stuks...

En de moeder van Anna Nicole wil ook de voogdij over het kindje...dus in totaal 6 mensen die alleen maar voor het geld gaan.

Dan de kwestie wie Anna zelf mag hebben:
Haar moeder, die wil haar begraven moederziel alleen in Texas
Hugh Hefner, die een tombe voor haar gekocht heeft naast die van Marilyn Monroe zodat ze naast haar idool kan rusten
Of haar man Howard, die haar wil begraven bij haar zoon Daniel op de Bahama's..

Vind het erg frappant dat haar moeder zo loopt te schreeuwen om het kind en om het lichaam van haar dochter, ze heeft meer dan tien jaar geen vinger naar ze uitgestoken, maar als geld om het hoekje komt...Of dat iedere vent die ooit een wip gemaakt heeft met haar nu denkt een schot te wagen met zo'n dna test. All for the money...

Wat een drama eigenlijk..
Wanneer begint het geknok om de filmrechten?

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 10:52

Pffff, wat een gedoe allemaal. Wat mij betreft mogen ze dat kind al een volledige buitenstaander toewijzen, die verder ook geen beschikking over het geld van het meisje krijgt. Ervan uitgaande dat ze het geld krijgt, want ik begrijp dat Anna al haar geld aan haar inmiddels overleden zoon had nagelaten en dat ze haar testament niet heeft aangepast na de geboorte van haar dochter. En wat de begrafenis van Anna Nicole betreft, tja naast haar zoon lijkt mij persoonlijk de beste optie, maar het aanbod van Hugh Hefner vind ik wel lief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 12:25

Ik blijf het volgen.....
Ben echt heel nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen....
Hoop voor baby Daniellyn het beste.....

ibouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:35

tsja heel erg voor haar dochtertje...
maar het gaat er bij mij niet in dat ze echt verliefd op die opa was... dat het haar soulmate was, en dat ze daarom van hem hield en met hem is gaan trouwen! 90 jaar! pffff.
misschien was het wel een aafspraak tussen die twee.
dat die opa zei: als je mij nog een paar goeie jaren geeft, laat ik jou alles na. dat kan natuurlijk ook! en hoe was eigenlijk die man zijn band met zijn kids?
overal ter wereld overlijden mensen op vroege leeftijd. iedereen verwacht dat mensen gemiddeld oud worden, maar eigenlijk is dat helemaal niet vanzelfsprekend.
en nu is er eens een beroemd iemand overleden die nog jong was.
er waren toch ook roddels dat ze die baby te weinig voerde zodat het kindje mooi slank bleef?
nou ja. in ieder geval wel erg voor het meisje.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:49

Ik meende eerder deze week op de radio te horen dat ze in ieder geval naast Marylin Monroe begraven gaat worden....

En wat betreft haar dochtertje.... Kind zal helaas nooit in alle anonimiteit kunnen opgroeien, de pers zal er altijd bovenop blijven zitten. Die erfenis heeft het arme kind in ieder geval te pakken!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:52

Ze heeft nooit gezegd dat er een seksuele aantrekking was, aan haar kant toe. Wel heeft ze altijd beweert dat hij de enige was die ooit zo hard om haar heeft gegeven. En dat was de liefde die hij voor haar voelde. Trouwens die oude man heeft de beste laatste jaartjes gehad, ik denk dat er veel zouden willen ruilen, zo een playmate hebben. Lachen

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:54

katiavl schreef:
Ze heeft nooit gezegd dat er een seksuele aantrekking was, aan haar kant toe. Wel heeft ze altijd beweert dat hij de enige was die ooit zo hard om haar heeft gegeven. En dat was de liefde die hij voor haar voelde. Trouwens die oude man heeft de beste laatste jaartjes gehad, ik denk dat er veel zouden willen ruilen, zo een playmate hebben. Lachen

Ik hoop ex dat die ouwe de vader blijkt! Dat ze een diepvrieskwakkie heeft laten inbrengen Clown Kunnen al die golddiggers de bek afvegen!!!!!!! Duivel

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:54

haha dat is echt van dat nieuw waar ik heel raar bij ga kijken. Lúllig voor dat dochtertje.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 23:34

katiavl schreef:

Haar eigen vader heeft haar heel lang sexueel misbruikt, misschien vond ze bij deze meneer liefde die ze gemist heeft...who knows...
Ik denk wel dat ze oprecht om hem gegeven heeft....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:58

Jeetje, al dat getouwtrek nu om waar ze begraven mag/moet worden.....komt er nooit een einde aan? Op één of andere manier grijpt me dit hele verhaal heel erg aan..... Verdrietig

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 17:50

Citaat:
Anna Nicole Smith begraven op Bahama's

Uitgegeven: 2 maart 2007 21:13
Laatst gewijzigd: 3 maart 2007 11:06

NASSAU - Voormalig playmate, ex-model en reality-tv-ster Anna Nicole Smith is vrijdag op de Bahama's begraven, naast haar vorig jaar overleden zoon Daniel. Smith ligt in een bruine kist in een toga met parels en een tiara, een hoofdtooi van oosterse zijde, zo meldden Amerikaanse media.

Bekijk video

De herdenkingsdienst werd behalve door de genodigden ook bezocht door honderden eilandbewoners en toeristen. Zij keken achter de dranghekken toe, zwaarbewaakt door de politie. De banken in de Baptistenkerk waren versierd met rozen.

De ceremonie was omgeven door juridische procedures. Zo wilde Nicoles moeder dat ze in haar geboortestaat Texas zou worden begraven, maar de rechter bepaalde dat het lichaam van Anna Nicole Smith moest worden overgedragen aan de voogd van haar zes maanden oude dochter, Richard Milstein. Milstein wilde haar ter aarde bestellen op de Bahama's. Smith bracht de laatste maanden van haar leven door op het Caribische eiland.

Wel, ze heeft dan haar rust gevonden in een graf..
Nu nog de uitkomst van haar dochtertje...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:57

ik heb gelezen dat de advocaat van haar, stern in verdenking stelt

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 18:43

in verdenking als in betrokkenheid bij haar dood?
Heb je daar een bron van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:07

Gelukkig, ze is eindelijk begraven....hoop dat ze rust gevonden heeft....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:15

jacimatho schreef:
in verdenking als in betrokkenheid bij haar dood?
Heb je daar een bron van?

Was op cnn dus nee helaas

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 22:47

Citaat:
Anna Nicole Smith overleden aan overdosis medicijnen

Uitgegeven: 26 maart 2007 16:52
Laatst gewijzigd: 26 maart 2007 21:28

AMSTERDAM - Een dodelijke combinatie van slaappillen en andere medicijnen is de in februari overleden ex-playmate Anna Nicole Smith per ongeluk fataal geworden. Dat hebben de autoriteiten van de Amerikaanse staat Florida maandag gezegd.

De dood van Smith (39), vorige maand in een hotel in de plaats Hollywood in de staat Florida, is voornamelijk het gevolg geweest van het kalmeringsmiddel chloraalhydraat, zei forensisch expert Joshua Perper. Smith slikte daarnaast nog een waslijst aan andere medicijnen, waaronder methadon als pijnstiller.

Opzet

Uit de autopsie zijn volgens de politie geen aanwijzingen naar voren gekomen dat er sprake is geweest van kwade opzet, of dat Smith leed aan een ziekte. Eerder was geopperd dat zij voor haar dood vanwege buikgriep enkele dagen nauwelijks buiten haar hotelkamer was gesignaleerd.

Omdat haar dood zo plotseling kwam en haar 20-jarige zoon Daniel vijf maanden eerder eveneens onder verdachte omstandigheden om het leven kwam, wordt er door sommigen gespeculeerd dat de twee zijn vermoord. Dinsdag zal naar verwachting op de Bahama's, waar Daniel stierf, een onderzoek naar zijn dood ingesteld worden.

Zou ze wel of niet geweten hebben dat die combi fataal zou zijn?
Hoe heeft ze die binnen gekregen?

Zo'n gif rapport sluit nog steeds niks uit vind ik..

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 22:41

Citaat:
'Vader baby Anna Nicole dinsdag bekend'

AMSTERDAM - Dinsdag wordt eindelijk onthuld wie de dochter van Anna Nicole Smith heeft verwekt. Dat meldt de showbizzsite TMZ op basis van anonieme bronnen. Tot nu toe werd de uitslag van de test, waarvoor eind maart DNA-materiaal werd afgenomen, geheimgehouden.

De zeven maanden oude Dannielynn staat geregistreerd als de dochter van Howard K. Stern, de man met wie Smith een relatie had toen ze op 8 februari overleed. Larry Birkhead, een ex van de voormalige Playmate, beweert dat hij de vader is van het meisje. Ook prins Frédéric von Anhalt, de man van filmlegende Zsa Zsa Gabor, zegt het kind te hebben verwekt.

Bezwaar

De 38-jarige Stern, die momenteel voor Dannielynn zorgt, heeft de publicatie van de uitslag vertraagd. Maandag liet hij zijn bezwaren vallen tegen het bekendmaken van de testresultaten. Zijn beslissing kwam nadat rechters zijn bezwaar weinig kans van slagen gaven.

Wie de voogdij over Dannielynn krijgt, maakt kans op een miljoenenkapitaal. Smith was tot haar dood in een rechtszaak verwikkeld met de kinderen van haar overleden echtgenoot J. Howard Marshall II. In 1994 trouwde de toen 26-jarige blondine met de 89-jarige olietycoon. Dertien maanden later overleed Marshall, die een vermogen van meer dan één miljard euro achterliet.

Met tromgeroffel kijken we toe..
Wie o wie zal de vader blijken te zijn?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:40

Ik hoop echt dat die ouwe olie baron de vader is... Kunnen al die golddiggers mooi "de bek afvegen". Knipoog

En het meest van al hoop ik dat dit meisje in een stabiele omgeving, ongestoord, kan opgroeien........ Al vrees ik dat dat onmogelijk is. Arm kind............