Actie tegen klimaatsverandering.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Re: Actie tegen klimaatsverandering.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:34

Sammie schreef:
ikke schreef:
Als dat ijs in de zee dondert stijgt de zeespiegel niet??? Zodra het gesmolten is wel zeker?

Dat ijs is nog soliede, als een 'vast' blok drijft dan zal de zeespiegel heus wel stijgen, maar dit is niet noemenswaardig. Als het smelt en dit blijft met regelmaat gebeuren dan stijgt het. Met 1 blokje erg weinig. Probleem is dat al die enkele blokjes een boel blokjes worden die smelten en dan stijgt het meer dan niet noemenswaardig. Dat je daar zelf niet op komt. Verward

Hoelang is het geleden dat jij natuurkunde hebt gehad?? Archimedes en zo.
Als ik ijsklontjes in een glas water donder, dan stijgt de waterspiegel. Als dat ijs daarna smelt, gebeurt er niks............

Ik was daar namelijk al op gekomen, uitgeprobeerd ook, techneut, weet je wel.

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:59

Wij hebben ook mee gedaan met de actie.
En voor mensen gaan roepen dat het 'niets uit heeft gehaald', jawel want mensen zijn er toch weer eens over aan het praten en het is weer eens onder de aandacht gebracht. Wat het doel ook was trouwens.

En ja, wij recycleren, gaan bijna altijd met het OV, de fiets of de benenwagen, gebruiken spaarlampen etc...

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat zoveel mensen TOCH zich doof en blind willen houden. Al begrijp ik dat het wel veel gemakkelijker is zo...
Lekker leuk voor de toekomstige generaties ...

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:26

ikke schreef:
Kijk, JIJ snapt hoe het werkt! Dat wil zeggen, de onderzoeksinstellingen hebben baat bij "rampscenario's" dat levert namelijk fondsen voor nieuw onderzoek.

dank je Bloos , maar ook de overheid heeft er baat bij.
Meer belasting over "schadelijke" producten.