Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NonnyNancy schreef:Ik vind het ook overdreven, maarja, principes moeten er ook zijn..
KeeK schreef:Hoe kwetsend het kan zijn... Laat dan eerst zo'n Madonna, een idool voor velen, eens normaal gaan doen. Misschien helpt dat ook al wat. Ik snap wel dat zo'n gebaar (dat van die jongens) kwetsend kan zijn, maar ik denk dat je dit het beste met een gesprek kan oplossen. Wat nu politie? Zo vroeg in aanraking komen met en gewend zijn aan de politie is ook niet goed, hoor.
Snoevie schreef:heb je wel enig idee hoe kwetsend dit voor mensen kan zijn?
dus je kan ze beter direct goed aanpakken(al zouden ze dat met grotere vergrijpen ook moeten doen...)
SuusJa schreef:KeeK schreef:Hoe kwetsend het kan zijn... Laat dan eerst zo'n Madonna, een idool voor velen, eens normaal gaan doen. Misschien helpt dat ook al wat. Ik snap wel dat zo'n gebaar (dat van die jongens) kwetsend kan zijn, maar ik denk dat je dit het beste met een gesprek kan oplossen. Wat nu politie? Zo vroeg in aanraking komen met en gewend zijn aan de politie is ook niet goed, hoor.
Wanneer heeft Madonna dan ooit een Hitlergroet uitgebracht?
Mensen die een Hitlergroet gaan uitbrengen, ik vraag me af of hen een bepaalde oorlog ontgaan is of iets. Ik vind het nogal achterlijk en belachelijk. Maar ik vraag me af op grond waarvan je hen kan laten oppakken?(Ik heb idd hier niet alles gelezen, kan me nu dus ontgaan zijn!)
Madonna daarentegen, zij probeert mensen door te shockeren te laten nadenken, als je op dat kruis doelt. Ik heb het gezien, het zou voor sommige mensen ook wel kwetsend kunnen zijn, maar ik en ik denk dat ik niet de enige zal zijn, kan er nog wel een boodschap uithalen. Madonna en een hitlergroet vind ik niet te vergelijken !
ShirleyA schreef:Snoevie schreef:heb je wel enig idee hoe kwetsend dit voor mensen kan zijn?
dus je kan ze beter direct goed aanpakken(al zouden ze dat met grotere vergrijpen ook moeten doen...)
Dat moet eens afgelopen zijn, dat ,eteen gekwetst voelen om van alles!
Mijn fanilie heeft ook goed geleden onder de oorlog met onderduikers enzo maar jee zeg het is nu zo veel later en t moet eens klaar zijn. Natuurlijk willen we geen oorlog meer, maar t 'vertroetelen' van de WO2 moet een klaar zijn!
ShirleyA schreef:Dat moet eens afgelopen zijn, dat ,eteen gekwetst voelen om van alles!
Mijn fanilie heeft ook goed geleden onder de oorlog met onderduikers enzo maar jee zeg het is nu zo veel later en t moet eens klaar zijn. Natuurlijk willen we geen oorlog meer, maar t 'vertroetelen' van de WO2 moet een klaar zijn!
Ylana schreef:ShirleyA schreef:Dat moet eens afgelopen zijn, dat ,eteen gekwetst voelen om van alles!
Sorry hoor ShirleyA, ik vind jou regelmatig "raar" uit de hoek komen, maar dit slaat echt alles!
De oorlog moet maar eens vergeten worden?!?
Mijn god, hoe kan je het denken, laat staan hardop uitspreken!
Deze, en geen ekele oorlog trouwens, mag ooit vergeten worden!
Er moet altijd aan gedacht worden wat mensen elkaar aangedaan hebben. En hopen dat het nooit weer gebeurd!
ShirleyA schreef:Dat moet eens afgelopen zijn, dat ,eteen gekwetst voelen om van alles!
slimmerik schreef:Heeft je familie die geleden heeft onder de oorlog toch aardig verzuimd jou bij te brengen hoe het was toen. Of jij hebt nooit willen/kunnen luisteren. Zo'n oorlog mag nooit maar dan ook nooit vergeten worden. En vertroetelen is helemaal een domme woordkeuze. Niemand vertroetelt een oorlog.