Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Hahaha, grappig, we hebben mijn leven lang al honden...
Maar ja, ik vraag me oprecht af of JIJ er wel verstand van hebt, want dan weet je dat een hond niet zomaar bijt!
faye schreef:FYI, ik heb een stafford. En die zal nooit zomaar bijten, en ja, hier hebben de kinderen ook wel eens in de ogen geprikt in een onbewaakt ogenblik. Daarbij heeft de hond gewoon de baas te respecteren en niet ook nog eens toe te takelen.
More schreef:Tsss waarom maken ze die hond dan weer gelijk af.
Als een hond iemand 'vermoord' dan word hij gelijk afgemaakt,
zou haar vader het gedaan hebben (ik noem maar een voorbeeld) zou er eerst maaaanden over gediscuseerd rechter erbij blablabla..
Die hond had er vast een reden voor of hij was ziek of iets dergelijks.
Verder vind ik het heel zielig, en dat meisje is ook onschuldig dus ik wens haar familie heel veel sterkte.
faye schreef:Niet volledig goed te praten? Die hond is terecht afgemaakt. Erg jammer dat er twee slachtoffers hebben moeten vallen, waarvan een dodelijk.
Waar moet ik voor openstaan? Welk steekhoudend argument kun jij geven om deze actie goed te praten?
faye schreef:Dus Elke, jij rost er ook gelijk blind op als iemand jou pijn doet. En als een ander dan te hulp schiet dan sla je die ook maar in elkaar?![]()
Elke86 schreef:Een dier kan zich niet verdedigen met woorden dus moet het maar met daden. Wij kunnen beginnen roepen en schelden terwijl zij dat niet kunnen. Je weet nooit in wat voor staat die hond was als die vrouw daar aan zitten trekken heeft.
faye schreef:Een hond kan grommen en de lip optrekken, dus nogmaals, jij slaat er ook gewoon blind op los?
faye schreef:Een hond kan grommen en de lip optrekken, dus nogmaals, jij slaat er ook gewoon blind op los?
Besides, als je goed gelezen had gaat het me totaal niet om het ras. Ik heb namelijk zelf een staffordshire bull.
jeanie schreef:Hondengedrag en mensengedrag is niet te vergelijken. Feit is wel dat deze hond zijn eigen roedel heeft aangevallen en dan is er sprake van een karakterfout.
Elke86 schreef:jeanie schreef:Hondengedrag en mensengedrag is niet te vergelijken. Feit is wel dat deze hond zijn eigen roedel heeft aangevallen en dan is er sprake van een karakterfout.
Of een fout in opvoeding en behandelen door de mens.