Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manie schreef:Ik vind het ook verschrikkelijk dat deze dingen gebeuren, maar ik wordt een beetje moe van de reactie 'deze maatschappij tegenwoordig' en andere opmerkingen in die richting.
Er is maar 1 verschil met vroeger, toen dit ook gebeurde. We meten en kauwen nu alles tot en met uit in de pers.
Kitty schreef:Op www.dvhn.nl staat het volgende:
De 12-jarige Suzanne, het meisje dat dinsdagavond levenloos is aangetroffen bij Valthermond, is geidentificeerd door de moeder. Dat is gebeurd aan de hand van de kleding van het slachtoffer.
Was ze dan zo verminkt dat ze aan de hand van haar kleding geidentificeerd moest worden?
Yvonniej schreef:Daarbij vind ik het in en in triest dat de moeder door sommigen min of meer de zwarte piet toegespeeld krijgen omdat ze haar kind aan het eind van de middag door de bebouwde kom laat fietsen.
Ik vind het gewoon niet normaal dat het niet mogelijk is om je kind naar een hobby/liefhebberij te laten gaan zonder dat je in spanning moet zitten als het kind 5 mins te laat is. Dit had ook overdag kunnen gebeuren. Want de plek waar het kind gevonden is is een Bweggetje waar dus weinig te beleven valt. Tevens is haar fiets bijna 3 km verderop gevonden.Beide plekken waren totaal uit de richting. Ikzelf sluit een ongeval uit. Helemaal gezien de omgeving en alle medeomstandigheden.
En daarbij komt, denken jullie dat het uitmaakt dat of het iemand van 12 of iemand van 20 was geweest?
Yvonniej schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Kijk eens hoeveel er overdag gebeurd. Ik denk dat het weinig meer uitmaakt. Als iemand wat wil kan het altijd gebeuren. Of het nou ind e morgen middag of avond betreft.
Ik vind het in geen enkel geval ook maar iets schuld van de moeder. Als je hier in de regio woont kun je je wellicht het verhaal van de ontvoering in mussel/2e mond nog wel herinneren
Sundancer schreef:We kunnen nu allemaal wel gaan schreeuwen waar ze niet of wel is langsgereden. Maar niemand weet het precieze, alleen zijzelf en misschien de moordernaar)