Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:En trouwens, een béétje medemenselijkheid zouden we ook allemaal hier op Bokt (zeker in de Kersttijd) wel eens mogen hebben. Je weet maar nooit hoe je eigen situatie ooit nog veranderd en hoe je dan op steun van anderen bent aangewezen!
chevax schreef:terwijl de vraag is of Verdonk bezig is om gek te worden. En in mijn ogen kan die vraag met een volmondig "ja" worden beantwoord.
faye schreef:chevax schreef:En trouwens, een béétje medemenselijkheid zouden we ook allemaal hier op Bokt (zeker in de Kersttijd) wel eens mogen hebben. Je weet maar nooit hoe je eigen situatie ooit nog veranderd en hoe je dan op steun van anderen bent aangewezen!
Ik geloof dat er niet zo heel veel asielzoekers zijn die wat met Kerst hebben![]()
Myfairytale schreef:chevax schreef:
Ik vind dat jij nu overdrijft.
Moet je maar niets iets doet wat niet mag en al zeker niet als je te GAST bent in een ander land!
De reden waarom sommige in de cel zitten, is omdat ze niet mee werken.... Zij bertrekken hun kinderen hierin. Zij zijn slechte ouders vind ik. Moet je het gezin uit elkaar halen? of bij elkaar zetten in de cel....moeilijke keuze, maar dat is de schuld van de ouders....
chevax schreef:Myfairytale schreef:Kan wel wezen ,maar jij was degene die dit zei hoor!
Nee, ik had het niet over "moet je maar eens dingen proberen als je te gast bent in een land". Maak er geen pro of contra buitenlanders-discussie van.
Mas schreef:chevax schreef:terwijl de vraag is of Verdonk bezig is om gek te worden. En in mijn ogen kan die vraag met een volmondig "ja" worden beantwoord.
Dus jij vind iemand die een vast, en vooraf aangekondigd beleid,
consequent uitvoert zoals aan haar gevraagd is gek geworden?
Anya schreef:Wat ik het trieste vind van dit beleid is dat langzaamaan de mening is ontstaan dat alle asielzoekers klaplopers en economische vluchtelingen zijn.
Anya schreef:Ach uiteindelijk lost het zichzelf op.
Met een jaar of twintig is de zeespiegel onomkeerbaar gestegen. Zijn alle mensen uit het westen des Nederlands economische of andersoortige vluchtelingen die in een stevige rij bij de controle posten van de Utrechtse Heuvelrug staan.
Roep ik vanuit het hooggelegen Twente dat Duitsland vol zit (want dat laatste restje Nederland is dan een Bundesland van Duitsland geworden) en kunnen we de eerste bootvluchtelingen verwachten op de Veluwe.
En die mensen willen allemaal kerst vieren
faye schreef:Sja Anya, blijkbaar ben je toch niet zo tolerant als je je graag voordoet
En het is ook duidelijk dat je niet in de Randstad woont
Makkelijk banketstaaf over een ver van je bed show
Citaat:Als de Tweede Kamer dinsdagavond een motie van wantrouwen tegen VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) zou aannemen, zal dat leiden tot het vertrek van alle VVD-bewindslieden. Dat kondigde VVD-leider Mark Rutte aan tijdens de schorsing van het spoeddebat.
faye schreef:Sja Anya, blijkbaar ben je toch niet zo tolerant als je je graag voordoet
En het is ook duidelijk dat je niet in de Randstad woont
Makkelijk banketstaaf over een ver van je bed show
John_1983 schreef:Citaat:Als de Tweede Kamer dinsdagavond een motie van wantrouwen tegen VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) zou aannemen, zal dat leiden tot het vertrek van alle VVD-bewindslieden. Dat kondigde VVD-leider Mark Rutte aan tijdens de schorsing van het spoeddebat.
Indienen maar!
Fijn wanneer je uitgezet wordt en je woont meer dan 10 jaar hier en hebt altijd hard gewerkt. Fijn dat je dan alsnog het land wordt uitgezet. Laat diegene die zich misdragen een eind opzouten! Fijn wanneer je eigenland niet veilig is om terug te keren. Fijn dat je kop eraf wordt geschoten wanneer je het vliegtuig uitstapt.
Laat Wilders en Verdonk helemaal opzouten uit dat kabinet...... Imitaties van Pim Fortuyn!!!!