Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:er word niet niet voor niets gewaarschuwt!!
klein beetje eige schuld
wel "aardig' dat ze konijntje achter lieten
** wat hier bovenstaat houdt niet in dat ik het niet vervelend vind voor de eigenaar**
T@nj@ schreef:Moet hier toch even op reageren, voor mij maakt het niet uit of het een konijn is of een kat, hond of paard. Mijn konijn is 2 jaar geleden dood gegaan en ik heb wel gehuild, een dier is een dier voor mij en ik voel geen verschil tussen een hond of een konijn.
Maar goed, ik ga offtopic want daar gaat het helemaal niet om
sarabande schreef:We lachen niet omdat het dier gestolen is, maar omdat iemand zo bijdehand is om een jong konijn en dat briefje neer te leggen.
Kom op zeg daar kan je de humor toch wel van inzien.
Tijgertje86 schreef:Ik vind het neerleggen van een 'komisch' briefje en het achterlaten van een konijnje ook niet grappig. Kan er gewoon niet om lachen.
Tijgertje86 schreef:Sarabanda en T@nj@, zeg niet dat ik er geen barst van snap! Ik ben niet dom, ik geef gewoon mijn mening! Ik heb een groot hart voor dieren en ik kan niet begrijpen waarom een konijn gestolen wordt. Als het een grap is, dan is het wel een heel slechte grap!
Gevoel voor humor heb ik best, maar dit gaat mij iets te ver!
runningkawa schreef:idd, je moet dat gescheiden zien, niemand zegt hier, leuk konijntje dadelijk op iemands bord en joepie weer iemend verdrietig.
Maar als je dat niet gescheiden kan zien, houd het op...
Esmeralda schreef:(is normaal, behalve voor shannaY want het is maar een konijn![]()
)
Echwel schreef:Ach als ze ons museumpaard zouden omruilen voor een jonkie, wie weet.
crabbybitch schreef:Ik ben benieuwd of mensen het ook grappig vinden als hun paard uit de stal gehaald is en er een shetlander staat met zo'n zelfde briefje.......
Echwel schreef:Ach als ze ons museumpaard zouden omruilen voor een jonkie, wie weet.
ShannaY schreef:Esmeralda schreef:(is normaal, behalve voor shannaY want het is maar een konijn![]()
)
Moet je nagaan, mijn konijn moest wél gecremeerd worden, en dan wel alleen, en mocht absoluut niet de compost hoop op
Esmeralda schreef:ja ik wil ook niet dat mijn beesten in een potje lijm verdwijnen ( alhoewel ik dol op knutselen ben)
ShannaY schreef:Esmeralda schreef:ja ik wil ook niet dat mijn beesten in een potje lijm verdwijnen ( alhoewel ik dol op knutselen ben)
Wat doe je dan met een eventueel overleden paard?