Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:kan het niet goed zien foto is wat onduidelijk ..
er stond in een bepaald topic ook dat mensen zwaarden dan 80kg niet op een paard mochten klimmen , ikje met over de 120 was dan wel heeeeel erg fout natuurlijk (niet dat het paard ook maar enig moeite met me had..)
maras schreef:Kadeetje: maat 36 maar jij bent nog heel jong en dan hoor je nog zoveel energie te gebruiken om te groeien. Als je dan al wat dikkig bent krijg je de rest van je leven problemen met je gewicht.
Jaduuh schreef:Flying_Angel; 38? (met die lengte dan hè.)
Jaduuh schreef:Whaha dankje Urielle.Met de nadruk op NOG.
Fallenangel3: GROOT? Dat heeft nog nóóit iemand tegen mij gezegd.Hihi. * voelt zich nu heel wat. Ik was altijd 'de kleine waar iedereen over heen keek'
Enne, ik weg wel minder.
katiavl schreef:urriele inderdaad ik vond dat topic een schande. Plus dat het vet nog eens extra golven voortstuwde waar het paard zeker last van zijn rug kreeg
Liedje schreef:Ja, maar gewicht zegt ook niet alles. Iemand met minder gewicht kan een paard veel meer in de weg zitten dan iemand met een maatje (of maatjes) meer.Maar dat is weer een andere discussie
Welshcobfan schreef:De ene is met maat 42 slank en de ander juist dik, hangt van de lichaamsbouw af
WildWings schreef:Jaaduh, volgens mij 34? Of een hele kleine 36 misschien, maar ik zou zelf toch echt 34 gokken.
Kiki boven 34, onder 36?