Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Perlina schreef:Maar je zou wel graag willen dat de mensen in noorwegen jou beoordelen als individu, om wie je bent. En niet op het feit dat je een buitenlander bent, toch?
Whiz schreef:Nou misschien zitten jullie wel bij elkaar op school
katiavl schreef:genetisch niet nee. Zelfde als hondenrassen.
Anatomisch wel ja....
Ik studeer nu diergeneeskunde. Maar das eigelijk niet men eerste passie.forensische antroplogie is mijn passie waar ik een wetenschappelijke richting voor nodig heb. En ik voel me ook niet klaar om alleen naar amerika te gaan. Heb hierover al twee scripties geschreven.
En om een lijk te indentificeren kunnen we verschillende punten inde schedel gebruiken om een afkomst en ras te identificeren. Zelfde zoals mijn voorbeeld met knieholte enzo.
Ik zal anders is eventjes een site zoeken waar je het goed kunt zien. Mensenrassen bestaan wel hoor. Ik neem aan dat ze in wetenschappelijke papers er ook anders niet over zouden praten
bv http://library.med.utah.edu/kw/osteo/fo ... /race.html
katiavl schreef:You say tomato... I say cause of death.![]()
katiavl schreef:Sjah hoeveel anti holland uitlachende reclames zijn er op de belgische tv en radio? iemand die daar al over geklaagt heeft?
pharagirlke schreef:katiavl: ik weet niet wat voor reclame/radio jij kijkt/luisterd maar zoveel anti-nederlandse of uitlachende reclames zieik niet meer tegenwoordig![]()
Maar als ik het goed begrijp, zou je een hond nu dus ook utischelden als je teckel of jack russel zegt?Want dat is ook een rasbenaming...Of een nederlander/belg wanneer je Blanke zegt?
Ik heb daar geen probleem mee hoor.
Als je neger zegt, en de donkere persoon in kwestiel linkt dat met minderwaardigheid en slavenhandel, dan moet die persoon eerder aan zijn zelfbeeld werken dan aan de maatschappij.